is dat verantwoord?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Lindytje het volgende:
Wanneer mag ik op komen passen, sq??
Doen wequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan komen we samen oppassen.Lijkt me best gezellig, samen met Lin op jouw baby passen.
Top, kom maar hier brengen danquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jullie ooit een mandje met een krijsend kind erin voor jullie deur vinden, dan weet je dat ik zwanger was en dat kind bij je gedumpt heb
Nomnomnomnom, lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
mijn kat heeft tegen mijn foundationkwast zitten schuren en ik kwam er pas achter toen ik 'm op mijn gezicht zette
ik zou die van jou en nick krijgen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jullie ooit een mandje met een krijsend kind erin voor jullie deur vinden, dan weet je dat ik zwanger was en dat kind bij je gedumpt heb
Een kruising van mij en Nick willen hebben, ben je ziek in je hoofd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou die van jou en nick krijgen!
ja erger dan wat het van mij kan worden kan t nie zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een kruising van mij en Nick willen hebben, ben je ziek in je hoofd?
Een kind die gamet met agressieproblemen, TOP
Schiet op dan!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet eerst nog een kind bakken he, stel malloten!
Ik heb ook mijn pyjama nog aan hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
BEN JE ZIEK?!?!?!
Nee, ik ben gewoon lam
ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn pyjama nog aan hoor![]()
+1quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schiet op dan!!
Neucksecksen jij!
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn pyjama nog aan hoor![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik was al om 9 uur aagekleed. Wat is deze???
Ik om 12 uur! Want toen was ik klaar met epileren en had ik gedouched.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Voel jij je wel helemaal goed???quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
ditttquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voel jij je wel helemaal goed???
ja, ik had donderdag al zo veel gezopen dat ik gister niets hoefdequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voel jij je wel helemaal goed???
oh dus dat heb je van jouw moeder!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder gisteren![]()
![]()
![]()
'Ik wil een kerstboom, kom we gaan een kerstboom kopen'.
Eerst 5 winkels af voor een neppe: 'Te duur, te groot, te lelijk'.
Echte boom: 'lelijk, whut duur!'.
Na 2 uur komen we thuis zonder boom.
Mijn mama![]()
![]()
![]()
ik ook niet, zit in ochtendjasquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik bezit ook geen pyjama, dat speelt mee
Whut zoiets doe ik toch niet met jouquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dus dat heb je van jouw moeder!
Niet??quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik bezit ook geen pyjama, dat speelt mee
Oeh, idemquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik had donderdag al zo veel gezopen dat ik gister niets hoefde
die was epic!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu mijn satijnen zwarte pyjama aan. Mijn snoopy pyjama zit in de was
nee, ik slaap gewoon in mijn onderbroekquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet??
Ik heb er minstens 6Pyjama's FTW!!
Ik ben altijd bang dat er brand uitbreekt en dat ik dan nakend buiten sta. Ik heb altijd iets aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik slaap gewoon in mijn onderbroek
neurootquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat er brand uitbreekt en dat ik dan nakend buiten sta. Ik heb altijd iets aan
Ik wil juist graag iets aan hebben 's nachtsquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik slaap gewoon in mijn onderbroek
oh loller!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij jou had ik mijn roze panterprint pyjama aan
Bij ons liggen die altijd over het voeteneinde heenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
er liggen altijd wel dertig kleren op een berg naast mijn bed trouwens
Ik ga volgende week zaterdag oppassen op een baby van 2 maanden!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
maar wie gaat er nou voor mij zwanger zijnnnn!
ohja opruimenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:01 schreef Lindytje het volgende:
Sowieso ons bed... we slapen onderhand op 1/2 van het bed, de andere helft ligt altijd vol zooi
space toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
maar wie gaat er nou voor mij zwanger zijnnnn!
dan zou je wel onbevlekt ontvangen! Einz!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga volgende week zaterdag oppassen op een baby van 2 maanden!
Maar zwanger zijn is nog niet aan de orde hier.
Ohja... douchen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja opruimenhe nog geen moer gedaan vandaag, zo maar eens wat doen
en aankleden
en en ennn
Geen cherry poppen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou je wel onbevlekt ontvangen! Einz!
Oehhh, Maria #2!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou je wel onbevlekt ontvangen! Einz!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja... douchen.
En leren.
En boodschappen.
En iets lekkers bakken.
En een beetje opruimen.
Ik heb het gewoon te druk om te leren, daar kan ik toch ook niks aan doen![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, zal ik dan maandag net als Whoop gaan janken dat ik mijn tentamen niet ga halen??![]()
EINZ11!!11!11!!
en dan toch een 7 halen, like een baas!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, zal ik dan maandag net als Whoop gaan janken dat ik mijn tentamen niet ga halen??![]()
EINZ11!!11!11!!
Als we je mogen slaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef Lindytje het volgende:
EINZ11!!11!11!!
Baby maken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alles al gedaan wat ik vandaag moest doen
zal ik maar gaan zuipen nu?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan toch een 7 halen, like een baas!
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als we je mogen slaan.
[..]
Baby maken!
ja, goed plan, het is al lang 12u geweestquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alles al gedaan wat ik vandaag moest doen
zal ik maar gaan zuipen nu?
Ik doe mee voor dinsdag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef Lindytje het volgende:
EINZ11!!11!11!!
Je kan wel alvast oefenen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan geen baby maken als ik ongesteld ben, sukk0ls
Nou, nou, nou.....quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Theoretisch zou het kunnen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit mevrouwjtequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit mevrouwjte
Geintje natuurlijk he, kan moeilijk de naam van die werkgever en soort instelling hier zettenquote:Op zaterdag 10 december 2011 07:49 schreef Incantrix het volgende:
Bejaardenafvoercentra??
Ok, en het komt definitief nooit meer goed met mijn zoon: hij komt net 'obbie pele' (zombie spelen), 'RAAAAAHHHHRRR, BEEZ!!' (brains) en dan kruipt hij tegen papa aan en die moet in zijn hoofd bijten![]()
Auwwww, ik voel het gewoon in mijn eigen tanden als je dat zo schrijftquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat een faalgebit heb ik ook. Gisteravond een zure rol op, daar doen m'n tanden nog pijn van.
Lulzquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:00 schreef Lindytje het volgende:
Zo, nog niks gedaan qua leren, maar al wel van elk vak de samenvatting gescoord.
Incontinente Creditcard Company?quote:
CiO.. hoe heb ik dat gedaan vorig jaar??quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lulz
Heb jij nog tips voor CiO?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:15 schreef Loqi het volgende:
Poezels doen het ook goed met bezoek(ze gaan meteen bij vreemden op schoot liggen enzo
)
Leuk! Da's ook altijd nog afwachten natuurlijk, hoe ze daarop reagerenquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:15 schreef Loqi het volgende:
Poezels doen het ook goed met bezoek(ze gaan meteen bij vreemden op schoot liggen enzo
)
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Auwwww, ik voel het gewoon in mijn eigen tanden als je dat zo schrijft
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:15 schreef Loqi het volgende:
)
ITS SO FLUFFY!!! en dergelijkequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk! Da's ook altijd nog afwachten natuurlijk, hoe ze daarop reageren
Hoe reageerde je bezoek toen ze die megapoezels op schoot kregen?
Goeden tipquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Everyday Minerals heeft weer gratis samples, alleen verzendkosten betalen
Die hebben trouwens ook bazinga (gezichts)kwasten, ik vind de kabuki's wel aardig vergelijkbaar met Sigma. En ik heb ze nu 3 jaar en ze blijven goed, dus da's ook wel fijn om te weten
En nu zie ik weer leuke dingen (hun eyeliner zijn o.a. kewl!) en wil ik een verjaardags-kerstpakje voor mezelf kopenquote:
Zeg dan dat je het gewoont wilt in het Nederlands. Fransquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga voortaan als ik een shopping-bui heb en iemand vraagt of ik het nodig heb net als in de Renault reclame zeggen: "non, mais je veux"
Doe ik altijd alquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga voortaan als ik een shopping-bui heb en iemand vraagt of ik het nodig heb net als in de Renault reclame zeggen: "non, mais je veux"
Ik heb hem net bij de supermarkt in een zak gegooid. Volgens mij legen ze die alleen op ma-vrij. Moet je wat langer wachten dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Incontinente Creditcard Company?
(en thanks trouwens, ben benieuwd wanneer vlop hier verschijnt)
ik heb er ook de kabuki van, en nog wat kleine kwastjes. Ben er fan van! Van de poeders sowiesoquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Everyday Minerals heeft weer gratis samples, alleen verzendkosten betalen
Die hebben trouwens ook bazinga (gezichts)kwasten, ik vind de kabuki's wel aardig vergelijkbaar met Sigma. En ik heb ze nu 3 jaar en ze blijven goed, dus da's ook wel fijn om te weten
zat ies throe but iet zountsh zo zekzie end zjizzalquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg dan dat je het gewoont wilt in het Nederlands. Frans
Er staan maar 3 huizen in Maassluis, dus dát komt helemaal goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb hem net bij de supermarkt in een zak gegooid. Volgens mij legen ze die alleen op ma-vrij. Moet je wat langer wachten dus.
Ik heb het gestuurd naar mireille uit maassluis 14.gif
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er staan maar 3 huizen in Maassluis, dus dát komt helemaal goed
Goeien deductie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus jij kent mireille die de kontlakjes heeft?
Welke poeders bedoel je? Ze hebben alleen maar kwasten en een shitload aan poedersquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ik heb er ook de kabuki van, en nog wat kleine kwastjes. Ben er fan van! Van de poeders sowieso
terugleidingquote:
Sterker nog, misschien bén ik wel Mireille uit Maassluisquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus jij kent mireille die de kontlakjes heeft?
dat deed ik heul nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom gebruik je moeilijken woorden dan
OMDAT HET KAN. EINZ.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom gebruik je moeilijken woorden dan
Oh ja, feli met je auto! Tof man, lekker rond scheuren!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompidom, verzekering voor koekblik is geregeld, nu alleen nog even het ding daadwerkelijk betalen en dan wachten tot volgende week.
Goeden argument!quote:
Maar je bent bbqkip van adel met de moeilijken achternaam.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sterker nog, misschien bén ik wel Mireille uit Maassluis![]()
Die lakjes zijn in ieder geval MINEEEEEEE!!!!!
He.... betrapt...quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je bent bbqkip van adel met de moeilijken achternaam.
Welke eyeliner?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef Lindytje het volgende:
Zo, samples besteld (7 stuks), face-samplekit (5 stuks) en een eyeliner.
Incl verzenden, 6 ekkies nogwat
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He.... betrapt...
Maar Mireille is mijn buurvrouw dus die past mij al die pakjes van SQ toe
quote:
Ik zie het ja, die heb ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef Lindytje het volgende:
http://www.everydayminerals.com/store/eyes-weeping-willow.html
Die, kip
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie het ja, die heb ik ook
Is mooi! Beetje meer blauwig in het echt, maar gaat jou mooi staan met je ogen en je rooie haartjes
free face-kit bestellenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja goffer, ik wil best een poeder maar ik weer toch niet welken ik moet hebben
Oh? Heb ik even overheen gekeken geloof ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Oh, en mijn haar is nu donker he![]()
Jonge, je weet toch wel in welke richting jouw huidskleur zitquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik zelf poeders kiezen toch? Weet ik nog niet welkon
Waarvoor wil je dan poeder?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik zelf poeders kiezen toch? Weet ik nog niet welkon
Ja, maar zooooo kut om bij te houden...quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh? Heb ik even overheen gekeken geloof ik![]()
Maar rood was zo leuheuheuheuk!
Ja da's waar.... ik heb gisteren mijn haar geverfd. Ik wilde het wat donkerder hebben, toch net iets te lang laten zitten dus toch weer erg blondquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar zooooo kut om bij te houden...
Die zijn wel erg bleekjes hoor, welke MAC kleur heb je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem wel ivory en fair en dan moet het goed zijn lulz
Vooral die evil grin op d'r face he!quote:
Nc15, en dieis soms nog te donkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die zijn wel erg bleekjes hoor, welke MAC kleur heb je?
Grijs kan trouwens wel echt heel vet zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja da's waar.... ik heb gisteren mijn haar geverfd. Ik wilde het wat donkerder hebben, toch net iets te lang laten zitten dus toch weer erg blond![]()
(ik wil rustig aan afbouwen met verven, weer richting mijn eigen kleur, GRIJS, EINZZZZZZ)
Je kunt ze altijd nog mengenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nc15, en dieis soms nog te donker
Klopt, alleen ik heb 2 grijze plukken, niet symmetrischquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Grijs kan trouwens wel echt heel vet zijn![]()
Samples zijn gratis hequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben doorzichtig dus ik gok dat dit wel goed zal zijn
Whehehequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klopt, alleen ik heb 2 grijze plukken, niet symmetrisch![]()
Rest is asblond, dus het lijkt dan net alsof ik net een bouwkeet uit kom lopen waar ze net operation demolition hebben uitgevoerd
Ik neem samples, ik bestel pas fullsize als het goed is. Ik ga niet lopen janken met mengen lolquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Samples zijn gratis he
Of ga je die poeders niet mini/fullsize kopen?
Goeden plan!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik neem samples, ik bestel pas fullsize als het goed is. Ik ga niet lopen janken met mengen lol
Aha! Ik vond die andere kleur je leuker staanquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:20 schreef Lindytje het volgende:
Kip, zo is mijn haar nu:
[ afbeelding ]
Nog steeds rood, maar nu kersenrood
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha! Ik vond die andere kleur je leuker staan
Nah, dat kan ik me ook wel voorstellen, kutklus altijd...quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik had geen zin meer om om de 3-4 weken mijn haar te verven
Gedicht af dus?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Sinterklaas vieren met m'n vriendinnetjes!
Daaag!![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Sinterklaas vieren met m'n vriendinnetjes!
Daaag!![]()
Wel pics als ie af is he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
OhaiGiga boom in huis
![]()
Ik ben al anderhalf uur bezig met versieren en nog niet klaar
Dus ik ga weer even verder
Sgoedquote:
Precies.. en dure grap ook.. zo'n 17-20 ekkies per keer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nah, dat kan ik me ook wel voorstellen, kutklus altijd...
Ja, graagquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sgoed
Zo met flits zodat het effect niet geheel zichtbaar is![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net Algemene Economie gedaan, nu door met Belastingrecht aaarghhh. Kill me now
Dat filmpje!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.musingsofamuse(...)al-zombie-cards.html
![]()
![]()
![]()
Filmpje op de site ook kijken, echt!
![]()
![]()
Goed he!quote:
Ja, idd briljant!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed he!
Ik haat normaal van die filmpjes, maar blij dat ik deze toch aan heb gezet (me lovez zombies!)
Echt, briljant!
Dat kan ook natuurlijk, maar wat ik hierboven noem is net zo makkelijk hoor, gewoon een paar potten/zakjes open trekken en mengen als de pasta warm is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef Lindytje het volgende:
Ah, ze is er toch al uit, ze gaat het simpel houden met knoflook en olijfolie en een beetje peper en zout
Thanx!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed dat ik nog even keek
Makkelijkst en leukst is fussili, da's van die wokkelpasta
[ afbeelding ]
Blijft ook lekker in salade.
Hoe oud zijn die kids?
Ik zou gewoon pesto erdoor mikken met veel pijnboompitten en veel kaas (grana padano, geraspt), dat vinden alle kinderen wel lekker. Desnoods als het te scherp is nog een scheurt milde olijfolie of een beetje room erdoor om het wat zachter van smaak te maken.
Dank is grootquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, maar wat ik hierboven noem is net zo makkelijk hoor, gewoon een paar potten/zakjes open trekken en mengen als de pasta warm is.
En veel kids vinden dat lekkerder heb ik gemerkt
Ik ga nu mijn vent helpen
ik heb iets van 40 verschillende oogschaduwsquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welke poeders bedoel je? Ze hebben alleen maar kwasten en een shitload aan poeders![]()
Ik vind de gezichtskwasten fijn, eyeliners, donkere kleuren oogschaduw en de blushes, al zijn die zo lastig te verdelen op je kwast![]()
Ik moet ze eigenlijk eens "pressen", da's makkelijker. Meenemen van die spullen is wel klote, heb ik weleens geprobeerdAlle dekseltjes onder de poeders
![]()
Foundations gebruik ik heel soms, maar wordt vaak mijn huid net te droog van vind ik.
SQ, maar niet vandaag, want ze is ongesteldquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:11 schreef Mss het volgende:
O hai. Ik heb het overleefd! En wie gaat er aan de babies?
Ik heb wel een paar goeie tietengrappen gemaakt, als enige vrouw in het gezelschap.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
SQ, maar niet vandaag, want ze is ongesteld![]()
En ik ben trots op je, dat je het overleefd hebt
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:18 schreef PriemGirl het volgende:
KlaarBoom is echt weer zo stoer.....
We gingen dit jaar niet daar naartoe gaan.. Vriend is ziek en zag het niet zitten om naar Bakel te rijden. Dus ik "prima joh; kunnen we misschien dit jaar niet zo'n grote en dure kopen" Deal
Na een paar boeren te hebben gehad: "Ja screw it; ik rij naar bakel; deze zijn allemaal heul lelijk"
Baby krijgt uggs als ie geboren isquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga binnen nu en drie jaar wel baby's maken. Niet volgende week. Dan witte gullie de alvast
Topique-cadeauquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Baby krijgt uggs als ie geboren is
Ik wilde al een doosje eieren als gelukswens sturenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga binnen nu en drie jaar wel baby's maken. Niet volgende week. Dan witte gullie de alvast
Winnie the poohquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en winnie the pooh gaat ook de kliko in
gerne!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef PriemGirl het volgende:
Mag ik even fotospammen van mijn kerstspullies en boom?
Jaaaquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kamperengeltje (volgens vriendlief)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het raamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er moet alleen een nieuwe piek op; want met het opzetten heeft vriend de onderkant kapoet gemaakt.. En hij ziet er niet uit... En staat scheef![]()
Nu hopen dat het nog gaat sneeuwenSneeuw
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
O ja en vriendlief zeurt over mijn engel; maar hij heeft wel al jaren een elandkop boven de haard hangen want 'dat hoort er bij!!'![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Kerstig Priem![]()
![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
KerstIk hou er van
Heuuuul erg iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
kerstmongol!!!
Keileuk!
Goeien kleur ballen ook![]()
En ja ik zag hetLike a boss
En nu nog koken *klikt op just-eat.nl*
Kerstspullen!
Leuk Priem!
Ik ga maandagavond eens een baum scoren denk ik, vorig jaar een mooie niet al te dure gekauft bij Hornbach, wie weet dit jaar weer
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Wij hebben nooit een kerstboom
Met lompe Sien gaat dat ding geheid om
Don't come closer, I might hurt you![]()
kerst
bleiblei is z'n lego kerstdorp weer aan het opbouwen
en ik zit met een tafel vol troep uit het kleine witte kutkastje die ik nergens kwijt kan
*blaast nog maar een keer tegen de ensuite*disclaimer![]()
Kerstboom tegen het plafondquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:05 schreef Lindytje het volgende:
Wij hebben nooit een kerstboom
Met lompe Sien gaat dat ding geheid om
Kun je niks anders leuks doen qua versiering?
Wij hebben ook zo'n guirlandeding in de erker hangen en spullen bovenaan kasten hangen ofzo, dat kan toch met Sien ook?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Whehehehehe, en ik gisteren vragen waar je dan nu al die zooi al ging laten:quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
kerst
en ik zit met een tafel vol troep uit het kleine witte kutkastje die ik nergens kwijt kan
*blaast nog maar een keer tegen de ensuite*
'oh, past hendig hoor'![]()
Wat voor spullen heb je nog uit dat kastje dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
kerst
*blaast nog maar een keer tegen de ensuite*
Kun je die niet boven neerknallen, jullie hebben er vást wel ruimte voor daar tot de ensuite droog is
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Dat is wel een leuk ideetje ja, aan de kasten, had ik nog heul niet over nagedacht...quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kerstboom tegen het plafond
Kun je niks anders leuks doen qua versiering?
Wij hebben ook zo'n guirlandeding in de erker hangen en spullen bovenaan kasten hangen ofzo, dat kan toch met Sien ook?
Ga ik maandag na tentamen eens even regelen
Ik heb zo'n cheap ass guirlande dus, van Kruidvat volgens mij. Anders is de Action ook wel een mooi pauperadres, áls Sien het dan te pakken krijgt, kostte het bijna niksquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk ideetje ja, aan de kasten, had ik nog heul niet over nagedacht...
Ga ik maandag na tentamen eens even regelen
Jullie hebben toch een eengezinswoning ofzo? (aangezien je het weleens over boven en beneden hebt gehad), dan kun je leuk bij de voordeur ook wat kerstigs hangen![]()
Hij was weer duur.. Duurder als vorig jaar... 55 euroVoor een boom... Die nog geen maand staat
Maar vriend is er happy mee.
(en ik ook)
En hier hadden we eerste jaar problemen met samson... Naalden opeten en takken bijten... Ballen uit de boom halenMaar hebben het hem heuuuul snel afgeleerd.
Sindsdien boeit het hem helemaal niks meer
Ook met oud en nieuw gaat ie gewoon mee naar buiten vuurwerk kijken
Foto van kerstlego !!!
En dan over 6 jaar tegen komen en denken "ohhhhh ja!"quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga het zo idd allemaal in een doos flikkeren en op zolder zetten...
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb zo'n cheap ass guirlande dus, van Kruidvat volgens mij. Anders is de Action ook wel een mooi pauperadres, áls Sien het dan te pakken krijgt, kostte het bijna niks
Jullie hebben toch een eengezinswoning ofzo? (aangezien je het weleens over boven en beneden hebt gehad), dan kun je leuk bij de voordeur ook wat kerstigs hangen![]()
Ja, we hebben een eengezinswoning idd.
Aan de voordeur... dat is er in onze wijk binnen een uur vanaf...
Maar binnen kan idd wel wat action-meuk!Ik denk dat Lies dat stiekem ook wel heel gezellig vindt
jupquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan over 6 jaar tegen komen en denken "ohhhhh ja!"
gatverdamme, ze maken een witte kerstboom met lichtroze ballen bij eigen huis en tuinen verenslingers!!
disclaimer![]()
Sien is niet zo goed opgevoed als Samson, zoals je weetquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef PriemGirl het volgende:
Hij was weer duur.. Duurder als vorig jaar... 55 euroVoor een boom... Die nog geen maand staat
Maar vriend is er happy mee.
(en ik ook)
En hier hadden we eerste jaar problemen met samson... Naalden opeten en takken bijten... Ballen uit de boom halenMaar hebben het hem heuuuul snel afgeleerd.
Sindsdien boeit het hem helemaal niks meer
Ook met oud en nieuw gaat ie gewoon mee naar buiten vuurwerk kijken
Foto van kerstlego !!!
Serieus?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ja, we hebben een eengezinswoning idd.
Aan de voordeur... dat is er in onze wijk binnen een uur vanaf...
Maar binnen kan idd wel wat action-meuk!Ik denk dat Lies dat stiekem ook wel heel gezellig vindt
Lekkere wijk dan!
Ik laat zelfs mijn gieter voor de potten in de voortuin gewoon buiten staan, no problem
NOESquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup
gatverdamme, ze maken een witte kerstboom met lichtroze ballen bij eigen huis en tuinen verenslingers!!
Kill it with fire!!!!!!!!Don't come closer, I might hurt you![]()
Ik was ook al aan het huilenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup
![]()
ja joh, hier komen na het stappen alle mensen langs, en vorige week is de politie hier schuin tegenover met 5 man een huis binnen geramd 's ochtends vroegquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus?
Lekkere wijk dan!
Ik laat zelfs mijn gieter voor de potten in de voortuin gewoon buiten staan, no problem![]()
Sien is ook een gave lomperik !!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien is niet zo goed opgevoed als Samson, zoals je weet![]()
![]()
Samson mag best tegen die boom aanrennen; zal ie niet omver gaan..Sien daarentegen..........
Pittig kort rood?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Dwyn het volgende:
Yay, MAC workshop was weer leuk.En gelijk mijn haar even laten kortwieken bij de kapper.
![]()
Ik ga douchen (weer... maar goor bouwgruis in mijn haar...) en dan frietjes halen
al die teringlelijke harten, wat is dat voor idiote woontrend?
en van die semi filosofische teksten op je muur met kreten als: live, laugh, love, cuddle, cheese..
Meh
disclaimer![]()
Wtf?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Kaas is wel een lekkere. Kaas.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
en van die semi filosofische teksten op je muur met kreten als: live, laugh, love, cuddle, cheese..
Meh
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die boom ligt binnen een dag door de kamer...quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sien is ook een gave lomperik !!![]()
![]()
Samson mag best tegen die boom aanrennen; zal ie niet omver gaan..Sien daarentegen..........
Ik heb ook een paar van die harten, uit Noorwegen, maar ja, daar is het geen trend ofzo, hebben veel huizen het zelfs en alle stofjes en truien hebben hartpatronenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
Meh
En ik vind ze leuk
En nu ga ik tjuusKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Cheese?? Serieus?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
MehDon't come closer, I might hurt you![]()
Da's abrupt!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar van die harten, uit Noorwegen, maar ja, daar is het geen trend ofzo, hebben veel huizen het zelfs en alle stofjes en truien hebben hartpatronen
En ik vind ze leuk
En nu ga ik tjuus
Tjuus!Don't come closer, I might hurt you![]()
!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
Meh
Ik wil in mijn computerkamer:
Bier, tieten, einz, boobies
Goeien spreuk
helen goeden!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!!!
Ik wil in mijn computerkamer:
Bier, tieten, einz, boobies
Goeien spreukdisclaimer![]()
Die had het al voor het hip was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gerard joling zou er jaloersch op zijn
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb vlinders in mijn boomEn een paar vogels
Is dat een trend geweest?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
ben wel blij dat die klote trend over is, om teddyberen in je boom te hangenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
nee, die heeft een groene boom met alleen maar dezelfde witte engeltjes er inquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die had het al voor het hip was.
disclaimer![]()
vogels heb ik ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb vlinders in mijn boomEn een paar vogels
disclaimer![]()
Bijna!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pittig kort rood?![]()
Ik ga douchen (weer... maar goor bouwgruis in mijn haar...) en dan frietjes halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bijna!You lookz pwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hipquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb wel een beetje een scheve half ingehouden lach zie ik.
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bijna!MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Haha dan heb ik die trend vast gemist.quote:
Merci! De oog make-up is dus nog van de MAC-workshop. Ik had ook lippenstift maar die heeft de lunch niet overleefd!quote:![]()
Nice Dwyn![]()
Shhhhh ik wil het niet toegeven dat ie eigenlijk wel gelijk heeftquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef Loqi het volgende:
wat gezellie priem!
beetje kamperengel wel![]()
beetje kamp op zijn tijd zorgt ervoor dat je de echte mooie dingen meer gaat waarderenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shhhhh ik wil het niet toegeven dat ie eigenlijk wel gelijk heeft![]()
Knoei![]()
We moeten nog steeds boodschappen doen
En ik moet ook nog steeds beginnen met leren
Ik faal in alle opzichten
Net even de foto's bekeken en ik vind het ook heel mooi Priem!![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Dank je dames![]()
Ons eten is onderweg... Kapsalon omnomnom
Dat wil ik nog steeds een keer eten!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je dames![]()
Ons eten is onderweg... Kapsalon omnomnom
Ik gok alleen dat ik daar zat voor moet zijn om het lekker te vinden
mogelijkheden te over dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds een keer eten!!
Ik gok alleen dat ik daar zat voor moet zijn om het lekker te vinden
disclaimer![]()
Ik hou er van ! Vettige troep allemaal door elkaar
Ik vond vroeger in Bels een mitraillette ook altijd keilekker... maar dat kennen ze hier nietOok alles op elkaar maar dan op een broodje.. En meestal pakte ik mexicano of frikandellen qua vlees voor er op
Dat ziet er echt vuil uitquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hou er van ! Vettige troep allemaal door elkaar
Ik vond vroeger in Bels een mitraillette ook altijd keilekker... maar dat kennen ze hier niet
[ afbeelding ]Ook alles op elkaar maar dan op een broodje.. En meestal pakte ik mexicano of frikandellen qua vlees voor er op
![]()
Doet me eraan denken, ik kan straks door de subway drive-in.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Daarom netquote:
Hoe wordt dat nou niet tuttig met al dat lichtroos gedoe![]()
Ik ging teruglezen
@Priem mooien kerstzooi. En boom55 EURO?!?!?!?
Maar wel mooi
![]()
![]()
![]()
@Dwyn sieht gut aus. Du bist einen geilen dushi.
@SQ IK WIL ROZE TEDDYBEREN IN MIJN BOOM EINZZZ. Mijn opa en oma hebben heel de boom vol vogels. Pics van bleiblei's kerstlego![]()
![]()
Ik heb mijn gehemelte weer verbrand![]()
Dat is altijd standaard bij chili en pizza. Vandaag chili, morgen pizza. Pijnlijke bakkes dit weekend gok ik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 18:44:46 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: