is dat verantwoord?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Lindytje het volgende:
Wanneer mag ik op komen passen, sq??
Doen wequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan komen we samen oppassen.Lijkt me best gezellig, samen met Lin op jouw baby passen.
Top, kom maar hier brengen danquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jullie ooit een mandje met een krijsend kind erin voor jullie deur vinden, dan weet je dat ik zwanger was en dat kind bij je gedumpt heb
Nomnomnomnom, lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
mijn kat heeft tegen mijn foundationkwast zitten schuren en ik kwam er pas achter toen ik 'm op mijn gezicht zette
ik zou die van jou en nick krijgen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jullie ooit een mandje met een krijsend kind erin voor jullie deur vinden, dan weet je dat ik zwanger was en dat kind bij je gedumpt heb
Een kruising van mij en Nick willen hebben, ben je ziek in je hoofd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou die van jou en nick krijgen!
ja erger dan wat het van mij kan worden kan t nie zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een kruising van mij en Nick willen hebben, ben je ziek in je hoofd?
Een kind die gamet met agressieproblemen, TOP
Schiet op dan!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet eerst nog een kind bakken he, stel malloten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |