Maar die tieten maken een hoop goed tochquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Benen epileren, wat is het toch zwaar een vrouw te zijn.
Arm kindje toch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Ja, natuurlijk zie ik nu ook wel in dat het totaal niet slim en goed was om te doen. Nu zou ik het ook nooit weer doen. Maar goed, ik was 14, mijn vrienden ook en zij ook. Ik heb de nodige straf wel gehad (politiegesprekken en mijn ouders) en mijn vrienden ook wel. Dat meisje begroet ik nu gewoon, soms een praatje dus het valt achteraf ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
True dat.
Ik zou die foto bij me houden. Ik zie niet echt het nut in van verspreiding.
Vrouwen zijn ook zo psycho daarover. Wat denk je precies dat jouw tietenfoto doet tussen die miljarden andere fotos van tieten online? ... nix dus...
Het is totaal niet boeiend in the bigger picture.
oh waar staat een vergelijking?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een belachelijke vergelijking.
Precies. De week erop zijn er weer leukere dingen te zien. Grote kans dat de tieten nog tegenvallen ook als je er wat meer heb gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is 1 week leuk, iedereen lult er over en dan kan het geen ene hond meer boeien.
Wij hadden ook zo'n type vroeger, Nikki.rar deed heel wat stof opwaaien op school.
Maakt het niet minder pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genoeg mannen in dit topic die het voor je willen doen hoor
het was een overdrijving naar aanleiding van alle keren dat hij hier heeft laten zien dat hij echt niet in kan schatten wat goed of fout isquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
rhubarbje schiet wel iets uit de slof toch wel ja
Nouja zou goed kunnen, maar je maakt hem belachelijk met je vergelijking en als dat op de persoon is dan is het misschien verstandiger om dat iets persoonlijker te doen en wat minder ridiculiserend.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een overdrijving naar aanleiding van alle keren dat hij hier heeft laten zien dat hij echt niet in kan schatten wat goed of fout is
niet alleen deze post/situatie
Alsnog het linken van iets wat veelvuldig gebeurt (wat niet goed is, dat niet) linken aan het koelbloedig kunnen vermoorden van 9 mensen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh waar staat een vergelijking?
Benenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Dit ook ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Precies. De week erop zijn er weer leukere dingen te zien. Grote kans dat de tieten nog tegenvallen ook als je er wat meer heb gezien.
Ik vind tieten eigenlijk vaak wat tegenvallen.
Toen wist ik ook wel dat het 'fout' was maar dat maakte het juist zo leuk/spannend.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een overdrijving naar aanleiding van alle keren dat hij hier heeft laten zien dat hij echt niet in kan schatten wat goed of fout is
niet alleen deze post/situatie
Trammeisje had zulke prachtige benen.quote:
Als je haar nu weer tegenkomt laat je haar niet meer gaan totdat je afgewezen wordt ok?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Trammeisje had zulke prachtige benen.
Benen die ik nooit meer zal zien.
Jammer he, dat ze kan weglopen met die benen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Trammeisje had zulke prachtige benen.
Benen die ik nooit meer zal zien.
Ik sleur der mee naar mijn grot aan die prachtige haren van der!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je haar nu weer tegenkomt laat je haar niet meer gaan totdat je afgewezen wordt ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
het is een optelsom van alle dingen die hij hier postquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog het linken van iets wat veelvuldig gebeurt (wat niet goed is, dat niet) linken aan het koelbloedig kunnen vermoorden van 9 mensen.
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan opgejut door 4 vrienden.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jammer he, dat ze kan weglopen met die benen?
Ik vind eerder dat ze zichzelf belachelijk maakt met zo'n uitspraak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja zou goed kunnen, maar je maakt hem belachelijk met je vergelijking en als dat op de persoon is dan is het misschien verstandiger om dat iets persoonlijker te doen en wat minder ridiculiserend.
Oh gawd, weer dat hyperbool gedoe ja?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een optelsom van alle dingen die hij hier post
en een overdrijving natuurlijk
mijn favo stijlfiguur
maar blijkbaar is die zelfs nadat ik het zo'n 12x hier heb uitgelegd nog te ingewikkeld
Hoe werkt dat ook alweer een hyperbool? Ik snap dit soort dingen niet, dat is veel te moeilijk. Ik heb mijn kleuterklas nog niet afgemaakt...quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn favo stijlfiguur
maar blijkbaar is die zelfs nadat ik het zo'n 12x hier heb uitgelegd nog te ingewikkeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Waarom noem je het dan niet een hyperbool?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn favo stijlfiguur
Ja zat ze maar in zo'n mooie rolstoel, dat gaat een stuk langzamer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jammer he, dat ze kan weglopen met die benen?
ieder voordeel heb zn nadeel
omdat ik dat 2 dagen geleden nog uitgelegd heb?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan niet een hyperbool?
Kun je het nog een keer uitleggen? Ik heb een geheugen van 10 minuten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik dat 2 dagen geleden nog uitgelegd heb?
Ik ben enorm vergeetachtig en misschien heb ik jouw uitleg niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik dat 2 dagen geleden nog uitgelegd heb?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer uitleggen? Ik heb een geheugen van 10 minuten.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben enorm vergeetachtig en misschien heb ik jouw uitleg niet meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |