Ja, we gaan het weer anaal proberen. Lukte gisteren wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben jullie al een avondplanning?

Jij promootte dat toch juist dat het geen pijn hoeft te doen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, we gaan het weer anaal proberen. Lukte gisteren wel.

Vertel eens, is dat lekkerder? Voegt het wat toe aan de seks of heb je hem liever in je kut?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]

Jij bent echt een lot uit de loterij, jammer dat je vriend al gewonnen heeftquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]

Ehm... even kijken wat er op TV komt vanavond.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef kingtoppie het volgende:

En heb je der uiterlijk ook nog.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij bent echt een lot uit de loterij, jammer dat je vriend al gewonnen heeft

ik moet naar een familie ding maar ik voel me echt steeds beroerderquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef kingtoppie het volgende:

Als ik echt aan een band een hekel heb gekregen.quote:

Ga nu even slapen en drink over 2 uurtjes koffie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet naar een familie ding maar ik voel me echt steeds beroerder
en daardoor gaat het studeren ook steeds slomer
dus ik zit te twijfelen of ik wel moet gaan (moeten daar dan ook blijven slapen en dan ben je de halve zondag ook weer kwijt en zo)
dus of naar een familieding of leren/vroeg naar bed

Dat is een meespelende factor ja, maar de lompe onbezonnen humor is minstens net zo belangrijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En heb je der uiterlijk ook nog.
Godsklere.

ja maar wat er allemaal in zitquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En heb je der uiterlijk ook nog.
Godsklere.

ik lust geen koffiequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga nu even slapen en drink over 2 uurtjes koffie.

Ze is de ideale fuckbuddy, knap en staat overal voor open.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar wat er allemaal in zit
pfew....
ik kan een mooie vrouw ook wel waarderen maar toch

Studeren werkt niet als je niet kan studerenquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik lust geen koffie
en dan verlies ik weer 2 uur studietijd

Jaloezie is wel een afknapper hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar wat er allemaal in zit
pfew....
ik kan een mooie vrouw ook wel waarderen maar toch

Dat bedoel ik nou, gotta love itquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jaloezie is wel een afknapper hoor.

Ok, ben je altijd zo op dreef?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]

maar heeft ze ook niet helemaal op een rijquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is de ideale fuckbuddy, knap en staat overal voor open.

Brofist, bro!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is een meespelende factor ja, maar de lompe onbezonnen humor is minstens net zo belangrijk

helemaal niet studeren werkt nog minderquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Studeren werkt niet als je niet kan studeren

God ik schoot in de lach.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]

... Ach, komt wel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal niet studeren werkt nog minder

Ach, dat nemen we op de koop toe.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar heeft ze ook niet helemaal op een rij
de kans dat je een dode rat toegestuurd krijgt als je er uit stapt is mij weer iets te groot
en nee die is niet letterlijk bedoeld

Huh? Vroeger was het toch boks ouwe?quote:

quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huh? Vroeger was het toch boks ouwe?
Generatiekloofje

misschien het verschil tussen een man en een vrouw samengevat hahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, dat nemen we op de koop toe.

Ik heb ze ook niet alle 24 in het kratje, en nu?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de kans dat je een dode rat toegestuurd krijgt als je er uit stapt is mij weer iets te groot

Dat betekent dat je een paar biertjes al opgedronken hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet alle 24 in het kratje, en nu?

Ik lust helemaal geen bier manquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat betekent dat je een paar biertjes al opgedronken hebt.

er zit een verschil tussen 'niet alle 24 in het kratje' en dit...quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet alle 24 in het kratje, en nu?

Wat doe jij dan met een krat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik lust helemaal geen bier man

Nou, niet zo katterig doen hoor. Ik heb je niets misdaan. Ik noem jou toch ook geen overwerkt huisvrouwtje dat op iedereen loopt te zeuren omdat je de pannen niet schoon krijgt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]

Bitchfight!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou, niet zo katterig doen hoor. Ik heb je niets misdaan. Ik noem jou toch ook geen overwerkt huisvrouwtje dat op iedereen loopt te zeuren omdat je de pannen niet schoon krijgt.
Oeps.

Zijn probleemquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen 'niet alle 24 in het kratje' en dit...
laat ik het zo zeggen: MLiG gebruikt het gedrag van lant om zijn eigen gedrag als normaal te bestempelen
Nu zit de koffie op m'n beeldschermquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou, niet zo katterig doen hoor. Ik heb je niets misdaan. Ik noem jou toch ook geen overwerkt huisvrouwtje dat op iedereen loopt te zeuren omdat je de pannen niet schoon krijgt.
Oeps.

nee hoor, geen tijdquote:

quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, geen tijd
have to study!!!!

Ik kan me niet voorstellen dat zo'n meid moeite heeft met het vinden van een geschikte vent. Hier doe je toch als zichzelf respecterende gezonde hollandse vent een moord voorquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:13 schreef heloef het volgende:
Maar even wat jongens.
Vroeger zei Lant dat ze normaal zou kunnen functioneren als ze gebatst zou worden.
Nu ze gebatst wordt is ze wel een stuk normaler dan vroeger.

Vroeger ging ze zitten op bankjes in het bos in de hoop versierd te worden door een poezenjongen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n meid moeite heeft met het vinden van een geschikte vent. Hier doe je toch als zichzelf respecterende gezonde hollandse vent een moord voor

Blijkt een prima tactiekquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger ging ze zitten op bankjes in het bos in de hoop versierd te worden door een poezenjongen.

Op zich prima tactiek.quote:

Zou het met vrouwen werken denk je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Op zich prima tactiek.
Alleen er voldeden verdomd weinig jongens aan die standaard.

Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zou het met vrouwen werken denk je?

Houd toch op man. Plaatsvervangende schaamte krijg ik van jou.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n meid moeite heeft met het vinden van een geschikte vent. Hier doe je toch als zichzelf respecterende gezonde hollandse vent een moord voor

True, true alleen wel met minder kont en minder tiet meestal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Houd toch op man. Plaatsvervangende schaamte krijg ik van jou.Zij ziet eruit zoals 80% van de Nederlandse meiden eruit zien, sla je slag dus in een discotheek of waar dan ook.

Bummerquote:
Zelfs als dat waar was, hetgeen ik bestrijd, zou daar niets mis mee zijn. Ik zie er zelf ook uit als 80% van de Nederlandse kerels, als de Nederlandse vrouwen denken zoals jij kan ik dus beter gewoon meteen alvast onder een steen gaan liggen ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Houd toch op man. Plaatsvervangende schaamte krijg ik van jou.Zij ziet eruit zoals 80% van de Nederlandse meiden eruit zien, sla je slag dus in een discotheek of waar dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |