ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind dat je er wel heel luchtig over doet.

als dat meisje ook 14 is geloof ik dat wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Sinji het volgende:
Jullie geloven het ook allemaal
Tieten laten zien aan een 14 jarige
Maargoed, wel mooi dat je zoveel succes hebt voor die leeftijd. Mits waar

Dat is waar. Ze heeft nu nog steeds grote. Als het goed is, is het inderdaad een les geweest voor haar. Ze was ook een beetje een sletje. Voor mij wel in ieder geval. Toen ik zestien was, heeft een klasgenoot óók haar tieten laten zien voor de cam en toen hebben we helemaal niets gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Goede tieten blijven goede tieten. Dat fijngevoelige gezeik hier. Dat is gewoon een les geweest voor die meid en maar goed ook.
Als ze ervan getraumatiseerd is, dan was ze van een beetje teveel wind ook getraumatiseerd geworden.
Gebeurt zovaak zelfs, dat heeft niet eens met succes te maken. Gewoon een meisje die aandacht wil.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Sinji het volgende:
Tieten laten zien aan een 14 jarige
Maargoed, wel mooi dat je zoveel succes hebt voor die leeftijd. Mits waar

Gebeurde continu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Sinji het volgende:
Tieten laten zien aan een 14 jarige![]()

quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebeurde continu.
Waarom denk je dat er een hele fucking campagne was vroeger?

Geniaalquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebeurde continu.
Waarom denk je dat er een hele fucking campagne was vroeger?

Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
meisjes van 14 (en jongens) kunnen heel zwak zijn en makkelijk te manipuleren
als je daar misbruik van maakt vind ik dat echt heel erg verwerpelijk

Ow was ze zelf ook 14? Oh, dat maakt het verhaal nog veel ergerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als dat meisje ook 14 is geloof ik dat wel ja
er gebeuren gekkere dingen tussen 14 jarige kinderen hoor

Ik was zelf ook 14. Ik ben zelfs jonger dan dat zij is. Het was niet eens misbruik, ze begon er toch echt zelf mee. Simpelweg een meisje die op de verkeerde manier aandacht zocht en al helemaal bij de verkeerde persoon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
meisjes van 14 (en jongens) kunnen heel zwak zijn en makkelijk te manipuleren
als je daar misbruik van maakt vind ik dat echt heel erg verwerpelijk

Gast, dat ze aan jou op de webcam haar lichaam laat zien is geen misbruik nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik was zelf ook 14. Ik ben zelfs jonger dan dat zij is. Het was niet eens misbruik, ze begon er toch echt zelf mee. Simpelweg een meisje die op de verkeerde manier aandacht zocht en al helemaal bij de verkeerde persoon.

Vitamine A-gezeik moet je gelijk en genadeloos afstraffen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:21 schreef Soit het volgende:
Gebeurt zovaak zelfs, dat heeft niet eens met succes te maken. Gewoon een meisje die aandacht wil.

Natuurlijk, maar wat wil je als er 5 andere jongens bij zijn? Dan ga je vanzelf ouwehoeren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gast, dat ze aan jou op de webcam haar lichaam laat zien is geen misbruik nee.
Dat jij er foto's van maakt en die gaat verspreiden wel.
Als je dat zelf niet inziet ben je gewoon triest

Een afwachtende houding levert je weinig opquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ze vragen nou nooit aan mij of ik hun tieten wil zien

IK denk at je gelijk hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een afwachtende houding levert je weinig op

ja ze begon er zelf meequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik was zelf ook 14. Ik ben zelfs jonger dan dat zij is. Het was niet eens misbruik, ze begon er toch echt zelf mee. Simpelweg een meisje die op de verkeerde manier aandacht zocht en al helemaal bij de verkeerde persoon.

Schijnbaar hadden mijn vrienden en ik toendertijd toch wat meer fatsoen danquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef Soit het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wat wil je als er 5 andere jongens bij zijn? Dan ga je vanzelf ouwehoeren.

Ja, zie hier, een potentieel gevaar voor de samenleving. Serious, zulke zieke gedachtes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ze begon er zelf mee
en toen heb jij er misbruik van gemaakt door foto's te maken en die te verspreiden
maar jij hebt al helemaal geen moreel kompas dus ik snap überhaupt niet waarom ik dit uit leg
ooit komen jou buren nog bij hart van nederland omdat ze 9 lijken in je tuin hebben gevonden en die zeggen dan: 'ja vroeger kende hij het verschil tussen goed en kwaad ook al niet en schoof hij zijn eigen aandeel altijd af op de ander'
Dat zal maar zou kunnen. Hoe oud ben jij nu?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schijnbaar hadden mijn vrienden en ik toendertijd toch wat meer fatsoen dan

In mijn tijd hadden we gewoon geen webcams en al helemaal geen internet op onze eigen kamerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schijnbaar hadden mijn vrienden en ik toendertijd toch wat meer fatsoen dan

True dat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
Meisjes van die leeftijd zijn gewoon continu op zoek naar aandacht.
Daarom heeft het hyves profiel van het gemiddelde 13 jarige meisje ook 200 foto's en ook op iedere "sexy" foto van zo'n kind 200 reacties van fappende brugpiepers.

Wat een belachelijke vergelijking.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ze begon er zelf mee
en toen heb jij er misbruik van gemaakt door foto's te maken en die te verspreiden
maar jij hebt al helemaal geen moreel kompas dus ik snap überhaupt niet waarom ik dit uit leg
ooit komen jou buren nog bij hart van nederland omdat ze 9 lijken in je tuin hebben gevonden en die zeggen dan: 'ja vroeger kende hij het verschil tussen goed en kwaad ook al niet en schoof hij zijn eigen aandeel altijd af op de ander'

Het is 1 week leuk, iedereen lult er over en dan kan het geen ene hond meer boeien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
True dat.
Ik zou die foto bij me houden. Ik zie niet echt het nut in van verspreiding.
Vrouwen zijn ook zo psycho daarover. Wat denk je precies dat jouw tietenfoto doet tussen die miljarden andere fotos van tieten online? ... nix dus...
Het is totaal niet boeiend in the bigger picture.

Genoeg mannen in dit topic die het voor je willen doen hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Benen epileren, wat is het toch zwaar een vrouw te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |