Openbaar vervoer is een bitch hier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het cafe wel makkelijk bereikbaar voor iedereen? Als je een datum hebt, over 3 maanden ofzo, dan probeer ik de groep wel bij elkaar te trommelen. Misschien willen er van hier ook wel wat mensen mee, maar in ieder geval de basisgroep mensen van eerdere meets, want ik wil weer een grote groep.
Dat gebeurt volgens ook elke keer als ze wel ja zegt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
Beter afgewezen worden, dan dat ze "verkering" nemen en tegen de tijd dat het uitgezonden word is het alweer uit.
Ja. Grappig is dat als je terugdenkt, toen was ik echt helemaal bezig met mijn eerste zoen en toen ik dat meisje heel snel een kus op haar mond gaf, fietste ze keihard weg en ging ze de hele tijd lachend omkijken of ik er nog stond. Dat vond ik al heel wat, zij ook. En toen de echte 'tongzoen' kwam ging het allemaal fout.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh dat is toch juist schattig
hoort er allemaal bij op die leeftjd
You broke his heartquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Ik was schattig in die tijd, in groep 8 was ik heel verliefd op een jongetje en toen vroeg ik hem verkering en toen zei hij ja. Maar toen hij het een dag later door heel de klas vertelde maakte ik het uit, want dat vond ik niet leuk.
12 zijn in 2006.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:52 schreef heloef het volgende:
Wat we wel deden was de Playboy jatten.
Wat nog best ouderwets was voor 2006.
De meeste mannen worden knapper naarmate ze ouder worden.quote:
In de brugklas.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
12 is toch al middelbare school?
voor mij wel in ieder geval
de brugklas vond ik dood eng
ik kwam van een kleine en rustige school en ging naar een mega school waar kinderen scholden en zo
ik wou alleen maar de hele tijd onder mijn tafel kruipen tot ik weer naar huis mocht
Tassen vol met troep, ik gooide het allemaal weg, ik steelde nooit dingen omdat ik ze wilde hebben of nodig had. Puur voor de kick.quote:
Myr heeft al eens verteld dat ze heeft gestolen, maar heb jij gedaan dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef heloef het volgende:
Ik en Myr hebben allebei een fantastische criminele achtergrond.
Lolquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tassen vol met troep, ik gooide het allemaal weg, ik steelde nooit dingen omdat ik ze wilde hebben of nodig had. Puur voor de kick.
Een jaar lang elke dag wat gestolen uit de plaatselijk AH.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr heeft al eens verteld dat ze heeft gestolen, maar heb jij gedaan dan?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Een jaar lang elke dag wat gestolen uit de plaatselijk AH.
Ik was enorm gierig, wou absoluut geen geld uitgeven aan eten en had een haat ontwikkeld tegen Ahold, dus vandaar.
Laat me ik was 13.quote:
waarom?quote:
Wel triest eigenlijk. Ben je ooit opgepakt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Een jaar lang elke dag wat gestolen uit de plaatselijk AH.
Ik was enorm gierig, wou absoluut geen geld uitgeven aan eten en had een haat ontwikkeld tegen Ahold, dus vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |