Een wijze oude vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ik zo wijs ben
Was ik nog maar 26quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
en nog maarik vind het al vreselijk oud
Samzz schatte mij gewoon in de 30 bij jou op de meetquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht net zo oud als former ongeveer, of ouder.
Nooit.quote:
De neuk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
Ik moet zo hard lachen nu.
Er is op 3 nu zo'n kinderprogramma waarin je een rapper kan sturen naar je geheime liefde om te vertellen dat je verliefd op haar bent.
Okee dus die jongen is 12 he en praat nu al over een huisje, boompje, beestje met haar.
Mja, dat kan ik ergens nog wel begrijpen hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Samzz schatte mij gewoon in de 30 bij jou op de meet
Jep, ik word altijd een stuk ouder ingeschat in real lifequote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Ok. Ik schatte je op eind twintig (misschien begin dertig) qua uitstraling. Ikzelf ben 18.
ik denk eerder richting 28quote:
Zeg je nu gewoon dat ik een oude kop hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat kan ik ergens nog wel begrijpen hoor.
Tevens die meet bij mij. Moeten we weer eens doen.
I know, i know.quote:
Le sadnesse.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
I know, i know.
Verstrooide kinderen daar in Appingedam, maar goed ze heeft hem wel afgewezen.
Je bent rustig en ziet er ouder uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu gewoon dat ik een oude kop heb
Ja die meet was leuk, heb me in tijden niet zo vermaakt.
En brak gevoeld de volgende dag
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met gefriendzoned worden.quote:
Dus je vind me geen jonge god?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent rustig en ziet er ouder uit.
Ja, ik zou het zo nog een keer regelen maar mijn ouders gaan het niet tof vinden.Opzich is die groep mensen wel weer bij elkaar te krijgen. Amsterdam was ook tof.
Met finaal falen ook niet schijnbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met gefriendzoned worden.
Ik zie het altijd als een compliment als ik oud word ingeschat. Myr heeft het goed, in augustus word ik 24quote:
Alsnog.quote:
Is het cafe wel makkelijk bereikbaar voor iedereen? Als je een datum hebt, over 3 maanden ofzo, dan probeer ik de groep wel bij elkaar te trommelen. Misschien willen er van hier ook wel wat mensen mee, maar in ieder geval de basisgroep mensen van eerdere meets, want ik wil weer een grote groep.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je vind me geen jonge god?![]()
Het kan wel bij mij in het cafe, moet er alleen een keer een datum voor prikken.
Elke keer als ik een geschikte datum heb komt er iets tussen
Als dat kind het over 4 jaar terugziet denkt hij ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog.
Voor eeuwig samen willen blijven.
Yes-R
je zou denken dat 12 nog wat verser in je geheugen lag aangezien het ongeveer gister wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog.
Voor eeuwig samen willen blijven.
Yes-R
ooh dat is toch juist schattigquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
Beter afgewezen worden, dan dat ze "verkering" nemen en tegen de tijd dat het uitgezonden word is het alweer uit.
Openbaar vervoer is een bitch hier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het cafe wel makkelijk bereikbaar voor iedereen? Als je een datum hebt, over 3 maanden ofzo, dan probeer ik de groep wel bij elkaar te trommelen. Misschien willen er van hier ook wel wat mensen mee, maar in ieder geval de basisgroep mensen van eerdere meets, want ik wil weer een grote groep.
Dat gebeurt volgens ook elke keer als ze wel ja zegt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
Beter afgewezen worden, dan dat ze "verkering" nemen en tegen de tijd dat het uitgezonden word is het alweer uit.
Ja. Grappig is dat als je terugdenkt, toen was ik echt helemaal bezig met mijn eerste zoen en toen ik dat meisje heel snel een kus op haar mond gaf, fietste ze keihard weg en ging ze de hele tijd lachend omkijken of ik er nog stond. Dat vond ik al heel wat, zij ook. En toen de echte 'tongzoen' kwam ging het allemaal fout.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh dat is toch juist schattig
hoort er allemaal bij op die leeftjd
You broke his heartquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Ik was schattig in die tijd, in groep 8 was ik heel verliefd op een jongetje en toen vroeg ik hem verkering en toen zei hij ja. Maar toen hij het een dag later door heel de klas vertelde maakte ik het uit, want dat vond ik niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |