abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105475367
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:42 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

ik ook , en ik zou al helemaal niet het lef hebben te zeggen dat ik daar zit door mensen zoals hier op fok.
Inderdaad. Dat soort types zijn echt diep en dieptriest. Wentelen hun eigen keiharde falen af op anderen :r
pi_105475416
Maar wat gebeurt er dan als je fulltime gaat werken Paon? Ontploft je hoofd?
pi_105475447
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat soort types zijn echt diep en dieptriest. Wentelen hun eigen keiharde falen af op anderen :r
triester vind ik toch mensen die door één of andere achterlijke reden (oud klasgenoot waar ik het net over had) een uitkering krijgen en dan ook nog eens gaan zwartwerken :r :r
pi_105475513
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:50 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

triester vind ik toch mensen die door één of andere achterlijke reden (oud klasgenoot waar ik het net over had) een uitkering krijgen en dan ook nog eens gaan zwartwerken :r :r
Die moet je gewoon aangeven. 1 belletje en hij kan alles terug gaan betalen _O_
  zondag 11 december 2011 @ 22:52:00 #155
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_105475521
quote:
13s.gif Op zondag 11 december 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Want jij weet natuurlijk alles over mij? :')
Beter dan ikzelf of dan mijn psychiater?

Mijn oud-klasgenoten zitten nu op de universiteit. Als ik niet al die psychische shit had, zat ik daar nu ook.
Nu doe ik een schriftelijke MBO-opleiding.
En zelfs dat houd ik maar 45 minuten achter elkaar vol.

Maar ik doe het wel.
Ik werk dus zeker wel. En als je weet waar ik elke dag tegen moet vechten, zou je echt niet zeggen dat ik gratis geld krijg.

Wil je graag ruilen?
Ik wil namelijk dolgraag normaal kunnen functioneren, studeren en daarna fulltime werken.
Och.. Je psychiater wil zijn schoorsteen ook laten roken :) Hoe langer hij jou aan het studeren kan houden ;)

En je doet nu een aanname over mij, iets wat je kwalijk vond bij mij maar zelf blijkbaar wel mag doen?

ALS!! we zouden ruilen dan zou ik er wel wat meer van maken ja :) Ik ken iemand die heeft een uitkering en kreeg een budget van 3,5K (meer was mogelijk indien nodig) om een opleiding uit te zoeken op MBO niveau! Ik heb die kerel 10tallen tips gegeven maar hij zit nog altijd thuis zonder opleiding :')

(spreek hem overigens ook niet meer)
:-)
  zondag 11 december 2011 @ 22:56:03 #156
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105475733
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Och.. Je psychiater wil zijn schoorsteen ook laten roken :) Hoe langer hij jou aan het studeren kan houden ;)

En je doet nu een aanname over mij, iets wat je kwalijk vond bij mij maar zelf blijkbaar wel mag doen?

ALS!! we zouden ruilen dan zou ik er wel wat meer van maken ja :) Ik ken iemand die heeft een uitkering en kreeg een budget van 3,5K (meer was mogelijk indien nodig) om een opleiding uit te zoeken op MBO niveau! Ik heb die kerel 10tallen tips gegeven maar hij zit nog altijd thuis zonder opleiding :')

(spreek hem overigens ook niet meer)
Omdat je helemaal niks over mij weet.

Je zou het geen dag volhouden in mijn leven.
Ik heb niet altijd vakantie. Ik heb nooit vakantie. Ik kan niet eens in restaurants eten, naar de bioscoop kost heel veel energie, tv kijken is zelfs niet probleemloos.

En ik doe er alles aan om het ongelijk van de psychiater te bewijzen. Ik wil namelijk uiteindelijk fulltime werken en minstens een HBO-opleiding afronden. Ik ben geen goedgelovig schaap.
En ik ga er alles aan doen om mijn doelen te bereiken.
Maar het moet in kleine stapjes. Nu kan ik 45 minuten achter elkaar bezig zijn met m'n studie, terwijl ik een paar maanden geleden nog helemaal niks kon.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105475919
Maar je kan wel de hele dag op internet zitten, achter de pc, op Fok. En spelletjes spelen hier op Fok. Heb je er dan geen last van, madame_paon?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 22:59:33 ]
  zondag 11 december 2011 @ 23:00:40 #158
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_105475979
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Omdat je helemaal niks over mij weet.

Je zou het geen dag volhouden in mijn leven.
Ik heb niet altijd vakantie. Ik heb nooit vakantie. Ik kan niet eens in restaurants eten, naar de bioscoop kost heel veel energie, tv kijken is zelfs niet probleemloos.

En ik doe er alles aan om het ongelijk van de psychiater te bewijzen. Ik wil namelijk uiteindelijk fulltime werken en minstens een HBO-opleiding afronden. Ik ben geen goedgelovig schaap.
En ik ga er alles aan doen om mijn doelen te bereiken.
Maar het moet in kleine stapjes. Nu kan ik 45 minuten achter elkaar bezig zijn met m'n studie, terwijl ik een paar maanden geleden nog helemaal niks kon.
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 22:59 schreef Scorpie het volgende:
Maar je kan wel de hele dag op internet zitten, achter de pc, op Fok. En spelletjes spelen hier op Fok. Heb je er dan geen last van, madame_paon?
Dat dus :)

Leuk zo een zielig verhaaltje. Maar als je kan FOK!ken kun je ook leren/werken :)
  zondag 11 december 2011 @ 23:04:09 #159
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105476163
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:00 schreef Dartanion het volgende:

[..]

[..]

Dat dus :)

Leuk zo een zielig verhaaltje. Maar als je kan FOK!ken kun je ook leren/werken :)
Zijn jullie echt zo dom? FOK!ken is inderdaad hetzelfde als fulltime werken. :') :') :') :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W

En ik lurk ook regelmatig, omdat berichten plaatsen mij soms zelfs te veel energie kost.
Weg "argument".

En volgens mij heb ik mijn studie weer opgepakt, maar, zoals ik al zei, kan ik dat niet langer dan 45 minuten achter elkaar volhouden.
pi_105476602
quote:
13s.gif Op zondag 11 december 2011 23:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zijn jullie echt zo dom? FOK!ken is inderdaad hetzelfde als fulltime werken. :') :') :') :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W
Het is achter een computer zitten, op internet, in discussie gaan met mensen, nadenken (Kun jij de naam raden? #56), typen etc. Dus ja, het komt er wel bij in de buurt. Zeker als je op HBO niveau zou acteren.

Verder blijft het wel vreemd dat je je studie maar 45 minuten kan volhouden, maar je wel een gemiddelde van 70 posts per dag en een grand total van bijna 18.000 posts vanaf maart 2011 kan halen op Fok, en er zelfs een Fok-pimp abbo voor over hebt van je uitkering.

En dat je gaat lopen schelden is ook wel weer tekenend voor het feit dat je blijkbaar zelf ook wel inziet dat het niet helemaal koosjer is wat je hier op Fok aan het uitspoken bent.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 23:15:19 ]
  zondag 11 december 2011 @ 23:18:58 #161
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105476875
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is achter een computer zitten, op internet, in discussie gaan met mensen, nadenken (Kun jij de naam raden? #56), typen etc. Dus ja, het komt er wel bij in de buurt. Zeker als je op HBO niveau zou acteren.

En dat je gaat lopen schelden is ook wel weer tekenend voor het feit dat je blijkbaar zelf ook wel inziet dat het niet helemaal koosjer is wat je hier op Fok aan het uitspoken bent.

Verder blijft het wel vreemd dat je je studie maar 45 minuten kan volhouden, maar je wel een gemiddelde van 70 posts per dag kan halen op Fok, en er zelfs een Fok-pimp abbo voor over hebt van je uitkering.
Nee, omdat dit al de 1000e keer is dat dit gezegd wordt, terwijl het gigantische onzin is.
En om een naam te raden moet je ook echt heel diep nadenken. :') Het is geen scheikunde hoor.

En ik heb geen auto/scooter/brommer/motor, dus ben geen geld kwijt aan wegenbelasting en benzine.
Ik ga nooit uit.
Ik rook niet.
Ik gebruik geen drugs.
Ik drink met mate.
Ik woon ergens waar ik een eigen bedrage moet betalen en per week een bedrag krijg om eten van te kopen, anders had ik elke maand geld tekort gehad. Mijn uitkering is namelijk maar 675 euro per maand. Netto dus.

Het is dan ook echt een wonder dat ik geld aan andere dingen kan besteden. :')

En ik doe mijn best om mijn opleiding af te ronden, al gaat het heel sloom, maar dat is natuurlijk niet goed genoeg.
En als ik uiteindelijk parttime kan werken, áls dat gaat lukken, is dat ook lui, want iedereen moet natuurlijk fulltime werken.

Wat gigantisch kansloos. Niet iedereen heeft het getroffen in het leven.
pi_105476967
Paon wat heb je dan als ik vragen mag? Smetvrees of een andere fobie? Of zijn pappie en mammie gescheiden en ben je ook depri?
  zondag 11 december 2011 @ 23:25:22 #163
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_105477149
Alleen mensen die daadwerkelijk niet kunnen werken (door fysieke ziekte / beperking) horen een uitkering te krijgen.

Helaasch zijn er op deze planeet gigantisch veel aanstellers die al een uitkering aanvragen als ze 'dyslectisch' zijn of 'ADD' hebben. Terwijl ze best kunnen schoonmaken of fabriekswerk doen maar dat simpelweg weigeren en wegsmoezelen onder het mom dat ze 'te snel afgeleid' zijn, terwijl het gore luie varkens zijn. Zo ook hier bepaalde mensen.
pi_105477163
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 02:29 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Er is geen dag dat ik niet depressief ben en dat gaat gepaard met huilbuien o.a. (op zijn minst). Zie je me al zitten op het kantoor?
Mag ik vragen waarom je depri bent?
  † In Memoriam † zondag 11 december 2011 @ 23:26:04 #165
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_105477188
Paon... Hoe kom je erbij dat je nu iets doet onder je niveau? Niet omdat je oud-klasgenoten nu aan de unief studeren, dat dit ook per se jouw niveau is...nietwaar?

Ik bedoel het niet lullig hoor, maar het komt wel wat arrogant over... en ik denk dat je jezelf ook tekort doet als je in zulke hokjes denkt.
Are you fokking to me?
  zondag 11 december 2011 @ 23:26:14 #166
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105477193
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:21 schreef datisstom het volgende:
Paon wat heb je dan als ik vragen mag? Smetvrees of een andere fobie? Of zijn pappie en mammie gescheiden en ben je ook depri?
Kun je niet lezen?
MCDD en OCD. Google het maar.

Maar ik PROBEER het tenminste.
  zondag 11 december 2011 @ 23:28:04 #167
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105477271
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 23:26 schreef Marie30 het volgende:
Paon... Hoe kom je erbij dat je nu iets doet onder je niveau? Niet omdat je oud-klasgenoten nu aan de unief studeren, dat dit ook per se jouw niveau is...nietwaar?

Ik bedoel het niet lullig hoor, maar het komt wel wat arrogant over... en ik denk dat je jezelf ook tekort doet als je in zulke hokjes denkt.
Vanwege IQ-testen, schoolresultaten, resultaten van de cito-toets, mijn niveau voordat ik bijna niks meer kon, etc.
Ik heb eerst 1 VWO gedaan, toen 2 gymnasium, toen 3 en 4 atheneum en daarna werd ik opgenomen. Het ging gewoon echt niet meer.
  † In Memoriam † zondag 11 december 2011 @ 23:28:27 #168
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_105477284
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef RickoKun het volgende:
Alleen mensen die daadwerkelijk niet kunnen werken (door fysieke ziekte / beperking) horen een uitkering te krijgen.

Een depressie is ook een ziekte. En een ernstige, maar dat weet je pas als je het zelf ooit gehad hebt. Het is alleen minder zichtbaar dan een fysieke beperking, en daarom misbruiken veel mensen het helaas ook...
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † zondag 11 december 2011 @ 23:31:53 #169
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_105477396
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:28 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Vanwege IQ-testen, schoolresultaten, resultaten van de cito-toets, mijn niveau voordat ik bijna niks meer kon, etc.
Ik heb eerst 1 VWO gedaan, toen 2 gymnasium, toen 3 en 4 atheneum en daarna werd ik opgenomen. Het ging gewoon echt niet meer.
Ik ken, als Belg, niet zoveel van het NL onderwijssysteem...maar ik neem aan dat je hoog begonnen bent en door je beperking bent moeten afzakken... dat is best lullig voor je.

Moet wel zeggen dat FOK!ken op zich ook inspannend is... al een geprobeerd om wat minder te FOK!ken zodat je die 45 min. studieduur wat kan rekken...?
En dan in je pauze, ipv te FOK!ken, even buiten een frisse neus halen...dat lijkt me minder belastend voor je.
Are you fokking to me?
  zondag 11 december 2011 @ 23:32:55 #170
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_105477435
quote:
12s.gif Op zondag 11 december 2011 23:28 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Een depressie is ook een ziekte. En een ernstige, maar dat weet je pas als je het zelf ooit gehad hebt. Het is alleen minder zichtbaar dan een fysieke beperking, en daarom misbruiken veel mensen het helaas ook...
Ja, te vaak naar mijn mening. Vooral van die mensen die zo aanstellen en eigenlijk helemaal geen problemen hebben maar toch weer 'depressief' zijn.

Maarja, ik ken het idd niet. Ik ben van een sterk geslacht zowel op fysiek alsook geestelijk gebied. En werk voor mijn geld.
  zondag 11 december 2011 @ 23:33:34 #171
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105477455
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 23:31 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik ken, als Belg, niet zoveel van het NL onderwijssysteem...maar ik neem aan dat je hoog begonnen bent en door je beperking bent moeten afzakken... dat is best lullig voor je.

Moet wel zeggen dat FOK!ken op zich ook inspannend is... al een geprobeerd om wat minder te FOK!ken zodat je die 45 min. studieduur wat kan rekken...?
En dan in je pauze, ipv te FOK!ken, even buiten een frisse neus halen...dat lijkt me minder belastend voor je.
Ik doe een thuisstudie. Ik werkte tot iets meer dan 1,5 jaar geleden aan mijn opleiding op een school, maar dat kon ik uiteindelijk nog meer 2 dagen per week volhouden. En die 2 dagen niet eens de hele dag. Later nog meer 1 en daarna lukte het helemaal niet meer.

Dus het is al heel wat dat ik nu 45 minuten achter elkaar aan m'n studie kan werken, want het afgelopen 1,5 jaar kon ik helemaal niks.
  zondag 11 december 2011 @ 23:34:14 #172
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_105477473
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 23:31 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Wijze dame :)
pi_105477511
En stoppen met fokken om die tijd op te rekken? Geen optie?
pi_105477528
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Kun je niet lezen?
MCDD en OCD. Google het maar.

Maar ik PROBEER het tenminste.
Dus als ik het goed begrijp een soort autisme en dwang? En hoe ernstig is dit?
  zondag 11 december 2011 @ 23:36:42 #175
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_105477554
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 23:35 schreef datisstom het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp een soort autisme en dwang? En hoe ernstig is dit?
Lees je haar posts niet ofzo? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')