abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105473723
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Misschien omdat ik geen uitkering wil, maar gewoon op mijn eigen niveau wil kunnen studeren en later fulltime wil kunnen werken, maar dat niet mogelijk is?
Alles is mogelijk mits je er hard genoeg voor werkt.
  zondag 11 december 2011 @ 22:20:48 #127
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105473776
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Volgens mij werk ik ook hard.
Met allerlei psychische shit is het niet makkelijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 11 december 2011 @ 22:21:07 #128
360777 chickmagneet
je ma houdt van mij.
pi_105473788
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Ik ken nog zo iemand, een oud klasgenoot van mij (nu 22) heeft een uitkering omdat mevrouw geestelijk niet meer in orde is.
het enige wat ze heeft megeemaakt is dat haar ouders gescheiden zijn en dat haar snolmoeder haar en haar zus in de steek heeft gelaten.
haar vader stond wel altijd voor haar klaar, maar die dumpt ze zelf vrijwillig!!!
verder was ze dan zo lomp om op 11 jarige leeftijd al tig mannen te hebben genaaid.

Dus ik kan er inderdaad niet meer zo goed tegen als iemand zit te janken dat hij/zij depri is want zoveel meegemaakt en huilie huil, en nu een uitkering heeft.
Gewoon lekker op eigen kosten naar japan en daar uithuilen.
sowieso in een periode dat je weinig druk aan kan naar japan verhuizen :')
meest gejaagde volk ter wereld.
Gedraag je !Je doet alsof je vader je jarenlang heeft misbruikt ,terwijl je moeder dat wist maar niks heeft verteld bang om klappen te krijgen , dat 90% van je familie is omgekomen in een tsunami .Dat je familie jou op de airport hebben achtergelaten met de boodschap zoek ons niet op anders wordt je vermoord waarna jij ,dus naar een internaat moest en klappen kreeg van kinderen en de slaaf was van de groepsleider alles wat je verkeerd deed had een sanctie door middel van ass rape . }:| :X
de eerste fokker die niet autistisch is .
pi_105473802
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

en andere je dat ook gunnen, je het aankan etc.
pi_105473874
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Volgens mij werk ik ook hard.
Met allerlei psychische shit is het niet makkelijk.
Snap ik, ooit heeft dat meester van mij gemaakt. Het is echt alsof iemand de gordijnen dichttrekt en er geen licht meer schijnt op je leven. :{

But if you ever start taking things too seriously, just remember that we are talking monkeys on an organic spaceship flying through the universe. :)
  FOK!fotograaf zondag 11 december 2011 @ 22:23:12 #131
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_105473930
Mensen die een uitkering hebben en er zwart bijklussen... :r
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_105473943
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef chickmagneet het volgende:

[..]

Gedraag je !Je doet alsof je vader je jarenlang heeft misbruikt ,terwijl je moeder dat wist maar niks heeft verteld bang om klappen te krijgen , dat 90% van je familie is omgekomen in een tsunami .Dat je familie jou op de airport hebben achtergelaten met de boodschap zoek ons niet op anders wordt je vermoord waarna jij ,dus naar een internaat moest en klappen kreeg van kinderen en de slaaf was van de groepsleider alles wat je verkeerd deed had een sanctie door middel van ass rape . }:| :X
ja want alleen als je dat hebt meegemaakt mag je depressief zijn en heb je een goed excuus om heel lang bij de pschyiater langs te gaan *O*
dat en jarenlange pesterijen lijkt me.
pi_105474030
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef chickmagneet het volgende:

[..]

Ik hoop trouwens niet dat je dit echt hebt meegemaakt.
en ik zeg ook niet dat ikzelf depressief ben ofzo het gaat erom dat mensen zich tegenwoordig zo kunnen aanstellen om helemaal niks :r
pi_105474139
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

en ik zeg ook niet dat ikzelf depressief ben ofzo het gaat erom dat mensen zich tegenwoordig zo kunnen aanstellen om helemaal niks :r
Mwa iedereen is anders. Dat wat 'helemaal niks' is in jouw ogen, kan heel veel zijn voor iemand anders.
pi_105474202
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Mwa iedereen is anders. Dat wat 'helemaal niks' is in jouw ogen, kan heel veel zijn voor iemand anders.
ik had er eens 1 in mijn klas die werd helemaal depressief omdat ze een 5 voor een toets had gehaald :') ja dat is aanstellen
  zondag 11 december 2011 @ 22:29:22 #136
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105474283
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

ik had er eens 1 in mijn klas die werd helemaal depressief omdat ze een 5 voor een toets had gehaald :') ja dat is aanstellen
Dan moet er al iets anders aan de hand zijn geweest.
Tenzij het natuurlijk toneelspel was.

Ik heb trouwens geen depressie. Nouja, niet officieel.
MCDD en OCD. MCDD gaat nooit meer over.
De psychiater zegt dat ik waarschijnlijk nooit fulltime zal kunnen werken en ook niet op mijn eigen niveau.
Daar word je echt blij van!
-O-
pi_105474356
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dan moet er al iets anders aan de hand zijn geweest.
Tenzij het natuurlijk toneelspel was.

Ik heb trouwens geen depressie. Nouja, niet officieel.
MCDD en OCD. MCDD gaat nooit meer over.
De psychiater zegt dat ik waarschijnlijk nooit fulltime zal kunnen werken en ook niet op mijn eigen niveau.
Daar word je echt blij van!
-O-
het was toneelspel/aandachttrekkerij. :')
  zondag 11 december 2011 @ 22:31:45 #138
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_105474404
quote:
13s.gif Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zou je een uitkering willen?
Ik heb een uitkering, maar ben sinds kort wel weer verder gegaan met mijn schriftelijke opleiding (ook nog eens ver onder mijn niveau).
Dat heb ik 1,5 jaar niet eens gekund.
Ik hoop die opleiding af te maken en daarna parttime te kunnen werken, want fulltime is hoogstwaarschijnlijk niet haalbaar.
Ik weet niet eens of parttime haalbaar is.
Wees blij dat je fulltime kunt werken en niet ver beneden je eigen niveau.
Hoezo is werken niet mogelijk?
:-)
pi_105474432
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Wat Madame_Paon zegt. Misschien had ze wel weken geleerd, werd ze onder druk gezet door haar ouders en moest ze alles op alles zetten om een voldoende te scoren. Zo één ken ik namelijk. Diegene had iets van twee weken lopen blokken, haalde hij een 4,3 ofzo en die vent sloeg helemaal door. Volgens mij was het ook wel een beetje angst voor zijn ouders en teleurstelling na zo hard werken. :{
pi_105474520
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Wat Madame_Paon zegt. Misschien had ze wel weken geleerd, werd ze onder druk gezet door haar ouders en moest ze alles op alles zetten om een voldoende te scoren. Zo één ken ik namelijk. Diegene had iets van twee weken lopen blokken, haalde hij een 4,3 ofzo en die vent sloeg helemaal door. Volgens mij was het ook wel een beetje angst voor zijn ouders en teleurstelling na zo hard werken. :{
haar kennende was het gewoon jaloezie omdat de in haar ogen mindere mensen wel goede cijfers haalde.
wat ze tegenwoordig doet weet ik niet.
  zondag 11 december 2011 @ 22:34:20 #141
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105474535
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Hoezo is werken niet mogelijk?
Fulltime werken op dit moment sowieso niet.
Ik kan pas sinds een week of 2 weer werken aan mijn schriftelijke opleiding, want dat heb ik zelfs 1,5 niet gekund.
Allemaal psychisch gedoe.
  zondag 11 december 2011 @ 22:36:24 #142
360777 chickmagneet
je ma houdt van mij.
pi_105474668
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Oh okey nee het is bij mij niet gebeurt(gelukkig ) ,maar ik zie vaak mensen depressief worden van kleine dingen (verhuizen ,van school gestuurd enz) dan denk ik van wtf
de eerste fokker die niet autistisch is .
pi_105474690
Wat gebeurt er als je fulltime gaat werken dan? Ontploft je hoofd ofzo?
  zondag 11 december 2011 @ 22:37:18 #144
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_105474715
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Fulltime werken op dit moment sowieso niet.
Ik kan pas sinds een week of 2 weer werken aan mijn schriftelijke opleiding, want dat heb ik zelfs 1,5 niet gekund.
Allemaal psychisch gedoe.
Als ik je problemen zie;

1x een sociale stoornis
1x OCS bedoel je? OCD is namelijk een Engelse term en we leven toch echt in Nederland :)

Terwijl je op een forum toch sociaal doet :)

Denk ik dat je overdrijft en gewoon werkschuw bent. :)
pi_105474789
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef chickmagneet het volgende:

[..]

Oh okey nee het is bij mij niet gebeurt(gelukkig ) ,maar ik zie vaak mensen depressief worden van kleine dingen (verhuizen ,van school gestuurd enz) dan denk ik van wtf
of omdat het mobieltje of internet het niet meer doet.
pi_105474882
En als ik op de centen van een ander in Japan vakantie zou vieren zou ik me daar kapt voor schamen en zeker niet aan iemand vertellen.
  zondag 11 december 2011 @ 22:41:00 #147
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105474950
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Als ik je problemen zie;

1x een sociale stoornis
1x OCS bedoel je? OCD is namelijk een Engelse term en we leven toch echt in Nederland :)

Terwijl je op een forum toch sociaal doet :)

Denk ik dat je overdrijft en gewoon werkschuw bent. :)
Wat een gigantische onzin. PDD-NOS is ook een Engelse term, maar toch zeggen we niet POS-NAO.
MCDD is véél meer dan alleen een sociale stoornis, maar heeft ook te maken met emoties, angsten en gedachten. En die dingen zorgen ervoor dat ik veel dingen niet kan, niet de beperkingen op sociaal gebied.
En je hebt geen idee hoe graag ik gewoon een studie op mijn eigen niveau wil doen en fulltime wil werken.
pi_105475012
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef Scorpie het volgende:
En als ik op de centen van een ander in Japan vakantie zou vieren zou ik me daar kapt voor schamen en zeker niet aan iemand vertellen.
ik ook , en ik zou al helemaal niet het lef hebben te zeggen dat ik daar zit door mensen zoals hier op fok.
  zondag 11 december 2011 @ 22:44:57 #149
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_105475179
quote:
13s.gif Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat een gigantische onzin. PDD-NOS is ook een Engelse term, maar toch zeggen we niet POS-NAO.
MCDD is véél meer dan alleen een sociale stoornis, maar heeft ook te maken met emoties, angsten en gedachten. En die dingen zorgen ervoor dat ik veel dingen niet kan, niet de beperkingen op sociaal gebied.
En je hebt geen idee hoe graag ik gewoon een studie op mijn eigen niveau wil doen en fulltime wil werken.
Misschien is jouw niveau wel lager dan je denkt :) Dus niet piepen, duik in de boeken en leer er op los!

Sommige mensen moeten werken voor geld, jij krijgt het!
  zondag 11 december 2011 @ 22:47:58 #150
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105475325
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Misschien is jouw niveau wel lager dan je denkt :) Dus niet piepen, duik in de boeken en leer er op los!

Sommige mensen moeten werken voor geld, jij krijgt het!
Want jij weet natuurlijk alles over mij? :')
Beter dan ikzelf of dan mijn psychiater?

Mijn oud-klasgenoten zitten nu op de universiteit. Als ik niet al die psychische shit had, zat ik daar nu ook.
Nu doe ik een schriftelijke MBO-opleiding.
En zelfs dat houd ik maar 45 minuten achter elkaar vol.

Maar ik doe het wel.
Ik werk dus zeker wel. En als je weet waar ik elke dag tegen moet vechten, zou je echt niet zeggen dat ik gratis geld krijg.

Wil je graag ruilen?
Ik wil namelijk dolgraag normaal kunnen functioneren, studeren en daarna fulltime werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')