Alles is mogelijk mits je er hard genoeg voor werkt.quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien omdat ik geen uitkering wil, maar gewoon op mijn eigen niveau wil kunnen studeren en later fulltime wil kunnen werken, maar dat niet mogelijk is?
Volgens mij werk ik ook hard.quote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Alles is mogelijk mits je er hard genoeg voor werkt.
Gedraag je !Je doet alsof je vader je jarenlang heeft misbruikt ,terwijl je moeder dat wist maar niks heeft verteld bang om klappen te krijgen , dat 90% van je familie is omgekomen in een tsunami .Dat je familie jou op de airport hebben achtergelaten met de boodschap zoek ons niet op anders wordt je vermoord waarna jij ,dus naar een internaat moest en klappen kreeg van kinderen en de slaaf was van de groepsleider alles wat je verkeerd deed had een sanctie door middel van ass rape .quote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik ken nog zo iemand, een oud klasgenoot van mij (nu 22) heeft een uitkering omdat mevrouw geestelijk niet meer in orde is.
het enige wat ze heeft megeemaakt is dat haar ouders gescheiden zijn en dat haar snolmoeder haar en haar zus in de steek heeft gelaten.
haar vader stond wel altijd voor haar klaar, maar die dumpt ze zelf vrijwillig!!!
verder was ze dan zo lomp om op 11 jarige leeftijd al tig mannen te hebben genaaid.
Dus ik kan er inderdaad niet meer zo goed tegen als iemand zit te janken dat hij/zij depri is want zoveel meegemaakt en huilie huil, en nu een uitkering heeft.
Gewoon lekker op eigen kosten naar japan en daar uithuilen.
sowieso in een periode dat je weinig druk aan kan naar japan verhuizen![]()
meest gejaagde volk ter wereld.
en andere je dat ook gunnen, je het aankan etc.quote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Alles is mogelijk mits je er hard genoeg voor werkt.
Snap ik, ooit heeft dat meester van mij gemaakt. Het is echt alsof iemand de gordijnen dichttrekt en er geen licht meer schijnt op je leven.quote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij werk ik ook hard.
Met allerlei psychische shit is het niet makkelijk.
ja want alleen als je dat hebt meegemaakt mag je depressief zijn en heb je een goed excuus om heel lang bij de pschyiater langs te gaanquote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Gedraag je !Je doet alsof je vader je jarenlang heeft misbruikt ,terwijl je moeder dat wist maar niks heeft verteld bang om klappen te krijgen , dat 90% van je familie is omgekomen in een tsunami .Dat je familie jou op de airport hebben achtergelaten met de boodschap zoek ons niet op anders wordt je vermoord waarna jij ,dus naar een internaat moest en klappen kreeg van kinderen en de slaaf was van de groepsleider alles wat je verkeerd deed had een sanctie door middel van ass rape .![]()
Ik hoop trouwens niet dat je dit echt hebt meegemaakt.quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Gedraag je !Je doet alsof je vader je jarenlang heeft misbruikt ,terwijl je moeder dat wist maar niks heeft verteld bang om klappen te krijgen , dat 90% van je familie is omgekomen in een tsunami .Dat je familie jou op de airport hebben achtergelaten met de boodschap zoek ons niet op anders wordt je vermoord waarna jij ,dus naar een internaat moest en klappen kreeg van kinderen en de slaaf was van de groepsleider alles wat je verkeerd deed had een sanctie door middel van ass rape .![]()
Mwa iedereen is anders. Dat wat 'helemaal niks' is in jouw ogen, kan heel veel zijn voor iemand anders.quote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens niet dat je dit echt hebt meegemaakt.
en ik zeg ook niet dat ikzelf depressief ben ofzo het gaat erom dat mensen zich tegenwoordig zo kunnen aanstellen om helemaal niks
ik had er eens 1 in mijn klas die werd helemaal depressief omdat ze een 5 voor een toets had gehaaldquote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Mwa iedereen is anders. Dat wat 'helemaal niks' is in jouw ogen, kan heel veel zijn voor iemand anders.
Dan moet er al iets anders aan de hand zijn geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ik had er eens 1 in mijn klas die werd helemaal depressief omdat ze een 5 voor een toets had gehaaldja dat is aanstellen
het was toneelspel/aandachttrekkerij.quote:Op zondag 11 december 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan moet er al iets anders aan de hand zijn geweest.
Tenzij het natuurlijk toneelspel was.
Ik heb trouwens geen depressie. Nouja, niet officieel.
MCDD en OCD. MCDD gaat nooit meer over.
De psychiater zegt dat ik waarschijnlijk nooit fulltime zal kunnen werken en ook niet op mijn eigen niveau.
Daar word je echt blij van!
Hoezo is werken niet mogelijk?quote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zou je een uitkering willen?
Ik heb een uitkering, maar ben sinds kort wel weer verder gegaan met mijn schriftelijke opleiding (ook nog eens ver onder mijn niveau).
Dat heb ik 1,5 jaar niet eens gekund.
Ik hoop die opleiding af te maken en daarna parttime te kunnen werken, want fulltime is hoogstwaarschijnlijk niet haalbaar.
Ik weet niet eens of parttime haalbaar is.
Wees blij dat je fulltime kunt werken en niet ver beneden je eigen niveau.
Wat Madame_Paon zegt. Misschien had ze wel weken geleerd, werd ze onder druk gezet door haar ouders en moest ze alles op alles zetten om een voldoende te scoren. Zo één ken ik namelijk. Diegene had iets van twee weken lopen blokken, haalde hij een 4,3 ofzo en die vent sloeg helemaal door. Volgens mij was het ook wel een beetje angst voor zijn ouders en teleurstelling na zo hard werken.quote:Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ik had er eens 1 in mijn klas die werd helemaal depressief omdat ze een 5 voor een toets had gehaaldja dat is aanstellen
haar kennende was het gewoon jaloezie omdat de in haar ogen mindere mensen wel goede cijfers haalde.quote:Op zondag 11 december 2011 22:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat Madame_Paon zegt. Misschien had ze wel weken geleerd, werd ze onder druk gezet door haar ouders en moest ze alles op alles zetten om een voldoende te scoren. Zo één ken ik namelijk. Diegene had iets van twee weken lopen blokken, haalde hij een 4,3 ofzo en die vent sloeg helemaal door. Volgens mij was het ook wel een beetje angst voor zijn ouders en teleurstelling na zo hard werken.
Fulltime werken op dit moment sowieso niet.quote:
Oh okey nee het is bij mij niet gebeurt(gelukkig ) ,maar ik zie vaak mensen depressief worden van kleine dingen (verhuizen ,van school gestuurd enz) dan denk ik van wtfquote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens niet dat je dit echt hebt meegemaakt.
en ik zeg ook niet dat ikzelf depressief ben ofzo het gaat erom dat mensen zich tegenwoordig zo kunnen aanstellen om helemaal niks
Als ik je problemen zie;quote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Fulltime werken op dit moment sowieso niet.
Ik kan pas sinds een week of 2 weer werken aan mijn schriftelijke opleiding, want dat heb ik zelfs 1,5 niet gekund.
Allemaal psychisch gedoe.
of omdat het mobieltje of internet het niet meer doet.quote:Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Oh okey nee het is bij mij niet gebeurt(gelukkig ) ,maar ik zie vaak mensen depressief worden van kleine dingen (verhuizen ,van school gestuurd enz) dan denk ik van wtf
Wat een gigantische onzin. PDD-NOS is ook een Engelse term, maar toch zeggen we niet POS-NAO.quote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Als ik je problemen zie;
1x een sociale stoornis
1x OCS bedoel je? OCD is namelijk een Engelse term en we leven toch echt in Nederland
Terwijl je op een forum toch sociaal doet
Denk ik dat je overdrijft en gewoon werkschuw bent.
ik ook , en ik zou al helemaal niet het lef hebben te zeggen dat ik daar zit door mensen zoals hier op fok.quote:Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef Scorpie het volgende:
En als ik op de centen van een ander in Japan vakantie zou vieren zou ik me daar kapt voor schamen en zeker niet aan iemand vertellen.
Misschien is jouw niveau wel lager dan je denktquote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een gigantische onzin. PDD-NOS is ook een Engelse term, maar toch zeggen we niet POS-NAO.
MCDD is véél meer dan alleen een sociale stoornis, maar heeft ook te maken met emoties, angsten en gedachten. En die dingen zorgen ervoor dat ik veel dingen niet kan, niet de beperkingen op sociaal gebied.
En je hebt geen idee hoe graag ik gewoon een studie op mijn eigen niveau wil doen en fulltime wil werken.
Want jij weet natuurlijk alles over mij?quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Misschien is jouw niveau wel lager dan je denktDus niet piepen, duik in de boeken en leer er op los!
Sommige mensen moeten werken voor geld, jij krijgt het!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |