Je snapt gewoon echt niet hoeveel pijn me dit doet he? Mensen zoals jij zijn juist de reden dat ik liever weg ben...quote:Op zondag 11 december 2011 18:33 schreef datisstom het volgende:
[..]
En wat heb je dan allemaal wel niet meegemaakt? Ik heb de laatste jaren ook veel meegemaakt, ook momenten gehad dat ik er mee wou 'stoppen'. Man the fuck up jij nietsnut. Als ik je posts lees word ik gewoon bijna boos.
Bijna elk mens heeft wel eens gedacht aan 'stoppen'.quote:Op zondag 11 december 2011 18:33 schreef datisstom het volgende:
[..]
En wat heb je dan allemaal wel niet meegemaakt? Ik heb de laatste jaren ook veel meegemaakt, ook momenten gehad dat ik er mee wou 'stoppen'. Man the fuck up jij nietsnut. Als ik je posts lees word ik gewoon bijna boos.
Sommige mensen tellen voor twee dus de P/A ratio zal dalenquote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
In Nederland valt de werkloosheid toch mee.
Wat was de reden nou eigenlijk ??quote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je snapt gewoon echt niet hoeveel pijn me dit doet he? Mensen zoals jij zijn juist de reden dat ik liever weg ben...
Nooit sentimenteel doen op FOK!. Je wordt genadeloos afgemaakt.quote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je snapt gewoon echt niet hoeveel pijn me dit doet he? Mensen zoals jij zijn juist de reden dat ik liever weg ben...
Ga dan.. doei.quote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Hoezo verkapt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:12 schreef SoraAoi het volgende:
Ik krijg vanwege een depressie ook uitkering en woon tijdelijk (voor een paar jaar) in Japan. Niks mis mee. Via de psychiater gegaan en alles officieel in orde
Ga janken joh. Ik heb ook zat mee gemaakt. Waar kan ik mijn lang gewenste trip door de VS regelen?quote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Oh ja? Ik dacht dat je een reistijd van 2 uur ofzo moest accepteren. Maar voor het zover is ben je wel een tijdje verder hoor. Die maatregel leggen ze echt niet gelijk al op.quote:Op zondag 11 december 2011 20:43 schreef Leevancleef het volgende:
TS is zo'n kansloze Aziaat die buiten zijn werk niets heeft om trots op te zijn. Ga janken, man. Bijstand is echt geen vetpot, en bovendien moet je tegenwoordig verplicht verhuizen om een baan te krijgen als je in de bijstand zit.
Ken enkele mensen die gelukkig mentaal wél een stuk sterker in hun schoenen staan. De mentaal zwakkeren die door een ketting aan tegenslagen een depressie krijgen verdienen wat mij betreft best medelijden, maar er komt een punt waarop dit medelijden niet meer in financiële steun getoond hoeft te worden.quote:Op zondag 11 december 2011 20:38 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ga janken joh. Ik heb ook zat mee gemaakt. Waar kan ik mijn lang gewenste trip door de VS regelen?
Beter blijf je weg maar dan wel zonder uikering, uitvreter dat je der bent.
Serieus wat een onzin is dit.quote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Rustig maar wat heb je te bewijzenquote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Serieus wat een onzin is dit.
die psychiater van jou zou zichzelf eens goed moeten laten nakijken!
Wat voor "vreselijke dingen" heb je dan meegemaakt dat je op kosten van de staat vakantie mag gaan vieren in japan?
Je zegt veel meegemaak te hebben, is het erger dan in de steek gelaten worden door iedereen die je dacht te kunnen vertrouwen wanneer je ze nodig had? inclusief je eigen familie?
Toen je al vereenzaamde dat je "lekker zelfstandig"(zie alleen) het kutwerk van een ander mag gaan opknappen.
dat anderen vinden dat je maar lekker in eenzaamheid mag wegrotten want je bent niet meer waard dan je verdient in geld!!
Dat je maar blij moet zijn dat je in eenzaamheid wegrot?
Dat ik tot op de dag van vandaag niemand meer kan vertrouwen omdat als ik steun nodig heb in een moeilijke tijd ik maar weg kan rotten!!
Ik kan hier nog veel meer aan toevoegen en ik weet wel zeker dat ik meer dan jou heb meegemaakt en dat alleen wat zeker geen eigen keuze was!
En als je lef hebt kom je direct met je eigen ware verhaal en ga je qua zieligheid over het mijne heen anders ben je niets meer dan een trieste aansteller.
Ik ken nog zo iemand, een oud klasgenoot van mij (nu 22) heeft een uitkering omdat mevrouw geestelijk niet meer in orde is.quote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
Rustig maar wat heb je te bewijzenecht zo'n Japanse huilert is het gewoon
TS
[ afbeelding ]
het is volle maan toch?quote:Op zondag 11 december 2011 22:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Zoveel frustratie/ongesteldheid in dit topic.
dan zijn vrouwen gelukkig niet 24/7 ongesteld.quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De maan is altijd vol jij pessimist
quote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zou je een uitkering willen?
Ik heb een uitkering
Gelukkig niet neequote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
dan zijn vrouwen gelukkig niet 24/7 ongesteld.
Misschien omdat ik geen uitkering wil, maar gewoon op mijn eigen niveau wil kunnen studeren en later fulltime wil kunnen werken, maar dat niet mogelijk is?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |