Je zit jaren lang in het buitenland, werkt niet, en krijgt ook nog eens een uitkering?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:07 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hoor, rust in mijn hoofd en in Japan zijn. Misschien dat dat jaren later wel gaat veranderen maar vooralsnog wil ik het zo houden
quote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef Aaardappel het volgende:
Mensen zonder uitkeringwaren vroeger ook de nerds in de klas die altijd het huiswerk voor de normale mensen maakten.
Op advies van de psych.. het was een heel gedoe maar uiteindelijk toch allemaal netjes geregeldquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:43 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Je zit jaren lang in het buitenland, werkt niet, en krijgt ook nog eens een uitkering?
Hoe kansloos kan het worden.
Uhu en van werken wordt dat natuurlijk allemaal slechterquote:Op zondag 11 december 2011 01:04 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Op advies van de psych.. het was een heel gedoe maar uiteindelijk toch allemaal netjes geregeld
Het korte verhaal is dat ik depressief ben...Ik wil over het hoe en waarom niet te veel kwijt want heb veel meegemaakt.
En dan moet je persé naar Japan om er vanaf te raken?quote:Op zondag 11 december 2011 01:04 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Op advies van de psych.. het was een heel gedoe maar uiteindelijk toch allemaal netjes geregeld
Het korte verhaal is dat ik depressief ben...Ik wil over het hoe en waarom niet te veel kwijt want heb veel meegemaakt.
We hebben na een lange procedure besloten dat dat een mogelijkheid was en die grijp ik natuurlijk aan met beide handenquote:Op zondag 11 december 2011 02:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En dan moet je persé naar Japan om er vanaf te raken?
Er is geen dag dat ik niet depressief ben en dat gaat gepaard met huilbuien o.a. (op zijn minst). Zie je me al zitten op het kantoor?quote:Op zondag 11 december 2011 01:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Uhu en van werken wordt dat natuurlijk allemaal slechter
Uitvretert!!
Vergeet alleen niet dat zzp'ers behoorlijk wat duurder zijn cq meer verdienen, als ze wél ergens werken. Het is de bedoeling dat men daar zelf een buffer mee opbouwt voor tegenvallers.quote:Op zondag 11 december 2011 02:31 schreef Anno2012 het volgende:
weet je wat pas belachelijk is, zzp'ers die hard werken, maar als ze ziek worden,of arbeidsongeschiktt ,dat ze dan geen uitkering krijgen. terwijl mensen die niks durven ,die krijgen 5 x 732 euro
klopt,maar zzp'ers nemen ook veel risico door te durven ondernemen, en veel mensen werken onder hun loonquote:Op zondag 11 december 2011 02:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vergeet alleen niet dat zzp'ers behoorlijk wat duurder zijn cq meer verdienen, als ze wél ergens werken. Het is de bedoeling dat men daar zelf een buffer mee opbouwt voor tegenvallers.
Lijkt mij dat er, daarnaast, in extreme gevallen ook voor hen een vangnet is
Man the fuck up en stel je niet zo aan, jezus wat is het voor achterlijks als iemand vakantie mag vieren in Japan op kosten van de staatquote:Op zondag 11 december 2011 02:29 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Er is geen dag dat ik niet depressief ben en dat gaat gepaard met huilbuien o.a. (op zijn minst). Zie je me al zitten op het kantoor?
Alsof het zo makkelijk is... dan waren er geen psychiaters meer nodig idd... Je weet niet wat ik allemaal doormaakt heb en ipv medeleven te tonen is de "vakantie in Japan" en de "kosten van de staat" het enige waar jij je druk over maakt. Dat zegt voor mij genoeg over jou als persoon. Nee dikke vrienden zullen we nooit worden. Daarbij is depressie een bewezen psychiatrische aandoening, maar goed je zult het wel beter weten dan mensen die daar jaren voor studeren gok ik. Gewoon ff "man the fuck uppen" zo werkt het... juist.quote:Op zondag 11 december 2011 02:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Man the fuck up en stel je niet zo aan, jezus wat is het voor achterlijks als iemand vakantie mag vieren in Japan op kosten van de staat
Gaat toch helemaal nergens over.
Ik denk dat men vooral zo reageert, omdat je nergens vermeld, waarom het specifiek in Japan moet zijn..quote:Op zondag 11 december 2011 02:58 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is... dan waren er geen psychiaters meer nodig idd... Je weet niet wat ik allemaal doormaakt hebt en ipv medeleven te tonen is de "vakantie in Japan" en de "kosten van de staat" het enige waar jij je druk over maakt. Dat zegt voor mij genoeg over jou als persoon. Nee dikke vrienden zullen we nooit worden. Daarbij is depressie een bewezen psychiatrische aandoening, maar goed je zult het wel beter weten dan mensen die daar jaren voor studeren gok ik. Gewoon ff "man the fuck uppen" zo werkt het... juist.
Ik maak er verder niet zo een probleem van, ik heb nu na jaren lange ellende eindelijk rust in mijn hoofd en alvorens ik weer aan het werk ga geniet ik daar even van. Jij ook nog veel succes.
Niet licht doen over een echte depressie, het kan je serieus kapotmaken. Mensen onderschatten dat vaak door alle aanstellers waar je dagelijks mee te maken hebt.quote:Op zondag 11 december 2011 02:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Man the fuck up en stel je niet zo aan, jezus wat is het voor achterlijks als iemand vakantie mag vieren in Japan op kosten van de staat
Gaat toch helemaal nergens over.
Inderdaad, ik krijg er zo'n weeaboo gevoel bij.quote:Op zondag 11 december 2011 03:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik denk dat men vooral zo reageert, omdat je nergens vermeld, waarom het specifiek in Japan moet zijn..
Gezien je nick vermoed ik dat je er (indirect) vandaan komt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |