Vertel ff hoe dat ging danquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik dop toevalligerwijs een Grolsch open, en ik proost op je!
Ik heb normaal nooit Grolsch in huis, maar mijn bier was op en de buren hadden dikke housewarming. Ik kreeg 4 bier voor een doosje wiet, dus mooie deal weetje
Komt mooi uit
Ik zie nu pas de fout in de TTquote:
Skyrimtopic?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef vosss het volgende:
Wie is die gast en waar moet ik die van kennen?
Wie de neuk ben jij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de fout in de TT
Ik had een pak shag in mijn broekzak en lange vloei en doosje wiet in mijn jaszak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vertel ff hoe dat ging dan"Heuj lui ik heb geen bier maar wel wiet, ruilen?"
Jij sociale eindheld jijquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had een pak shag in mijn broekzak en lange vloei en doosje wiet in mijn jaszak.
Dus ik bel aan via intercom:
ik: Yo, jullie hebben feestje toch ?
Die lui: Moet het zachter, heb je er last van ?
Ik : Nee joh, ik wou alleen vragen of ik een paar biertjes kon fixen, ik ben door mijn bier heen
Zij: Verdomme, kom omhoog!
Dus biertje gedronken , en ze wouden wiet roken en ik had toevallig nog bij me, dus ik gooide kleine doosje neer, en liet ze gewoon draaien.
Die gast in dat plaatje in de OP bedoelde ikquote:
Drizzt Do'Urden met z'n panter genaamd Guenhwyvarquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Die gast in dat plaatje in de OP bedoelde ik
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drizzt Do'Urden met z'n panter genaamd Guenhwyvar
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef vosss het volgende:
Wie is die gast en waar moet ik die van kennen?
Vosss ouwe lul.quote:
quote:"You may win a thousand fights, but you can only lose one!"
Game of Thrones quote, toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |