je weet dat je daar mijn Joodse afkomst pijn mee doet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Nou zeg, had net een mooie TT bedacht...![]()
Ollie, ollie, ollie, ollie, gas op die lollie!
srry maar duurde zo langquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Nou zeg, had net een mooie TT bedacht...![]()
Ollie, ollie, ollie, ollie, gas op die lollie!
als ie maar niet scheurt....quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:58 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik dacht meer aan
ollie ollie ollie ollie...
een rubber om Rinus zijn tollie
Stenders in de filequote:
Tuurlijk niet, was zn eigen schuld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
mag Stendres nu wel een half uur van ekdom overnemen!
kan Ekdom een half uurtje langer pitten.......quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, was zn eigen schuld.
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Vast wel ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat het?
- Ik ben verdwaald bijna
No shit sherlock
omdat het kan!quote:
Al jaaaaaren...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat het?
- Ik ben verdwaald bijna
No shit sherlock
godsamme...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme...
zouden ze ook in de BreakOut! hebben gestaan? in die naaktrubriek![]()
over old skool gesprokenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme...
zouden ze ook in de BreakOut! hebben gestaan? in die naaktrubriek![]()
quote:
nee man, heerlijk ditquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
ik denk dat ik stop met luisteren naar zwakzinnig FM
Nee, echt niet, dit is gewoon zielig. Die man is niet bij z'n volle verstand en daar wordt gretig misbruik van gemaaktquote:
Zat je te luisteren naar 538 dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
ik denk dat ik stop met luisteren naar zwakzinnig FM
Geweldige usericon !!!!!quote:
Je zou het bijna denken jaquote:
mwoah, ik vind het hier nog wel meevallen.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, echt niet, dit is gewoon zielig. Die man is niet bij z'n volle verstand en daar wordt gretig misbruik van gemaakt
Romana wil de Tokkies bij haar thuis. dan moet een cameraploeg meetwitter:thisiskrause twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 21:14:27'De Samsung Galaxy S II: Scherp, snel, dun.' Net als diarree. #backtothedrawingboard reageer retweet
echt hey...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
Die vrouw is gewoon echt zwakzinnig als de pest, niet normaal...
ze is minder begaafd dan Rinus volgens mij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
Die vrouw is gewoon echt zwakzinnig als de pest, niet normaal...
SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 9 December 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hiervoor zeg ik even doei, tot zo![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
vet, al vraag ik me wel waar Zanger Rinus in deze mix te vinden is...SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 9 December 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hiervoor zeg ik even doei, tot zoAnd if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
DJ KOOLSPOILER: Operation DJ Sandstorm, 9 December 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hiervoor zeg ik even doei, tot zo
Beastie Boys
Snap![]()
pwnd!quote:
Ik ben heel visueel ingesteld vandaag. Bah.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
is er ook een sexvideo van Rinus en Deborah?
en dan ook nog De Stoopjes erbij...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ik ben heel visueel ingesteld vandaag. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |