quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Lekker kippetje is altijd goed te doen.
Dat sowieso niet.quote:
Ik weet niet, zoveel kansen zie ik niet. Maar aan de andere kant, ik heb ook maar één kans nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Luister niet naar haar [ afbeelding ]. Daarbuiten. Daar liggen de grootste kansen.
Nee ze zitten eerste onder de dipsaus, dan komt hij er nog met zijn speciale witte saus overheen.quote:
OK. Dus als jij iemand ontmoet blijf je ook je hele leven bij haar gelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, zoveel kansen zie ik niet. Maar aan de andere kant, ik heb ook maar één kans nodig natuurlijkÉén leuk meisje en ik hoef me de rest van mijn leven geen zorgen meer te maken.
Nou die kans is enorm klein, relaties duren bijna nooit eeuwig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, zoveel kansen zie ik niet. Maar aan de andere kant, ik heb ook maar één kans nodig natuurlijkÉén leuk meisje en ik hoef me de rest van mijn leven geen zorgen meer te maken.
Ik zou me kunnen voorstellen dat ik ook met mijn eerste vriendin trouw jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
OK. Dus als jij iemand ontmoet blijf je ook je hele leven bij haar gelijk.
Misschien niet, maar als het zo loopt dan loopt het zo toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
OK. Dus als jij iemand ontmoet blijf je ook je hele leven bij haar gelijk.
Ik zeg 'succes'quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat ik ook met mijn eerste vriendin trouw ja
Die kans is echt achterlijk klein wist je dat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie willen dat zo graag, dat ik betwijfel of dat gebeurt. Bovendien moet je dat vrijwel altijd zelf niet willen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Misschien niet, maar als het zo loopt dan loopt het zo toch?
En terecht. Voor de meeste mensen is de eerste relatie toch iets om later om te lachen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dat helemaal niet kunnen met de eerste beste voor altijd blijven. Ik zou veel te nieuwsgierig zijn of ik niet ergens iets mis of hoe het met een ander is.
Dit is zeer en zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat gevoel jeukt inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dat helemaal niet kunnen met de eerste beste voor altijd blijven. Ik zou veel te nieuwsgierig zijn of ik niet ergens iets mis of hoe het met een ander is.
Ik zeg ook niet dat ik denk dat het zo zal gaan. Maar áls het zo gaat, dan is mij dat best, dat dan weer welquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jullie willen dat zo graag, dat ik betwijfel of dat gebeurt. Bovendien moet je dat vrijwel altijd zelf niet willen.
Iemand waar je helemaal voor gevallen bent is natuurlijk niet zomaar de eerste de bestequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kans is echt achterlijk klein wist je dat?
Waarom moet je dat niet willen? Als het klikt dan is dat toch juist hartstikke fijn?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jullie willen dat zo graag, dat ik betwijfel of dat gebeurt. Bovendien moet je dat vrijwel altijd zelf niet willen.
Ik heb wat dat betreft helemaal geen nieuwsgierig karakter. Ik wil wel graag alles leren en weten, maar ik haat nieuwe dingen proberen en veranderingen. Als ik tevreden ben met het eerste meisje, dan ben ik tevreden met het eerste meisje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik ben ook wel eens voor iemand gevallen. En achteraf lach je jezelf gewoon uit om je blindheid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Iemand waar je helemaal voor gevallen bent is natuurlijk niet zomaar de eerste de beste
Het lijkt me zo ontiegelijk saai.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
Omdat je jezelf niet ontwikkelt hebt in smaak van vrouwen, dus dat kan nog weleens wijzigen. Als het goed is ontwikkel je jezelf ook en daar past wat anders bij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
Waarom moet je dat niet willen? Als het klikt dan is dat toch juist hartstikke fijn?
Ja, ik ben er stiekem ook een beetje bang voor om in een sleur met iemand te raken. Ik ben sowieso al bang om in een sleur te raken in het algemeen. Ik vind burgelijkheid echt doodeng.quote:
Haha, ik zou het echt heerlijk vinden. Twee-onder-één-kap, twee kinders, leaselijk station en een labrador in de kofferbakquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben er stiekem ook een beetje bang voor om in een sleur met iemand te raken. Ik ben sowieso al bang om in een sleur te raken in het algemeen. Ik vind burgelijkheid echt doodeng.
Je beschrijft precies wat ik echt nooit wil.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haha, ik zou het echt heerlijk vinden. Twee-onder-één-kap, twee kinders, leaselijk station en een labrador in de kofferbak
Eng. Erg eng.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haha, ik zou het echt heerlijk vinden. Twee-onder-één-kap, twee kinders, leaselijk station en een labrador in de kofferbak
Ik weet niet, ik kan me dat eerlijk gezegd nu niet voorstellen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet ontwikkelt hebt in smaak van vrouwen, dus dat kan nog weleens wijzigen. Als het goed is ontwikkel je jezelf ook en daar past wat anders bij.
Meeste mensen ontwikkelen zich nog wel na zo'n eerste ervaring, daar past zo'n meisje niet bij.
Mijn eerste vriendin ( 4 jaar) was enorm needy en aandachtsgeil en qua uiterlijk ook totaal tegenovergestelde van waar ik nu voor zou gaan. Ik moet er toch niet aan denken daarmee oud geworden te zijn. Dan had ik mezelf echt tekort gedaan.
Wacht, wacht jij bent toch van verhaal in die bosjes?quote:
Precies mijn broer, althans zonder die labradorquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ontwikkelt jezelf en je ontmoet ook andere mensen. Realiteit sijpelt wel binnen hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
En als je iets niet weet, dan is het niet belangrijk, want dan heb je er geen last van.
Nja, of dat per se is wat ik wil weet ik niet, maar ik zou het fijn vinden als gewoon iedere dag weer fijn hetzelfde was. Geen rare verassingen, niet te veel spontane dingen, gewoon een mooi constant leven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |