Deze geldt ook voor mij ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:16 schreef Jajong het volgende:
Oh trouwens, ik moet een nieuwe winterjas hebben. Heb er wel 2 maar die zijn lang en 'netjes'. Wil een iets meer casual jas, voor als ik sneakers wil rocken ofzo.
Tips? ? ? ? ? ?? ? ? ?
http://www.afura.nl/quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:16 schreef Jajong het volgende:
Oh trouwens, ik moet een nieuwe winterjas hebben. Heb er wel 2 maar die zijn lang en 'netjes'. Wil een iets meer casual jas, voor als ik sneakers wil rocken ofzo.
Tips? ? ? ? ? ?? ? ? ?
Je hebt tegenwoordig BH's met zakjes erin waar je dus spulletjes in kan doen.quote:
Jij hebt een fok abboquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig BH's met zakjes erin waar je dus spulletjes in kan doen.
Afura is van een mattie van mij doet het samen met zijn broertje en nog een vriendquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:20 schreef Sinji het volgende:
Hoe ken jij Afura?![]()
Jajong, zulks?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)em&item=110770012240
Je hebt ze ook in andere uitvoeringen
Hij post wel eens op Lacebag. Wel prima spul wat ze verkopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Afura is van een mattie van mij doet het samen met zijn broertje en nog een vriend
Hmmm ik ga er dan ook eens eentje passen, ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vind ik ook niet inderdaad maar paste hem en vond het wel heel erg lekker zitten. Die met twee sluitingen zat een stuk minder, ditondersteunt goed en je boobs blijven gewoon lekker in je bh liggen. Ik voel amper dat ik boobs heb
Lekker doelloosquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig BH's met zakjes erin waar je dus spulletjes in kan doen.
True, ze zijn pas begonnen maar gaan wel wat groter worden denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij post wel eens op Lacebag. Wel prima spul wat ze verkopen.
Mwah, ze hebben allebei goede nummers maar deze collabo valt meequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Deze is wel wat voor jou denk ik.
quote:
Zulks een jas?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:23 schreef Jajong het volgende:
En ohja ik ben sker dus jassen van 300 ekkies gaat 'm niet worden.
Bij de juiste persoon is zo'n jas echt leuk!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zulks een jas?
In b4 Varsity Jackets
Nou nou, heel nederland met een internet aansluiting kan een fok abbo veroorlovenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je teveel geld hebt moet je het toch ergens aan uitgeven he.
Wat is je probleem dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nou nou, heel nederland met een internet aansluiting kan een fok abbo veroorloven
Jajong heeft nog een jas nodig, dussequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meisjes in deze dingen zijn ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bij de juiste persoon is zo'n jas echt leuk!!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:28 schreef Jajong het volgende:
[..]. Zegt degene die in andere topics geld aan het bedelen is voor zijn game-server. Wat doe jij überhaupt in dit topic jij hebt een hekel aan getinte mensen.
Hahahahhaaha kneus. Je moet moet de boel niet gaan verdraaien. En nu weer terug je hok in.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:28 schreef Jajong het volgende:
[..]. Zegt degene die in andere topics geld aan het bedelen is voor zijn game-server. Wat doe jij überhaupt in dit topic jij hebt een hekel aan getinte mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |