Je BH of slip kan ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
daar gaan m'n sexapps
![]()
Hehe ik check ook echt neurotisch m'n telefoon. En als ik m'n tas ergens laat liggen haal ik 'm eruit en doe ik 'm in m'n zak. (als ik een broek aanheb dan).
Lotgenoot, ik heb het weten te presteren om mijn scherm kapot te maken, alles werkt nog behalve mijn scherm.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens presteer ik het om WEER mijn phone kwijt te raken, echter dit keer geen idee waar
of met wisselgeldquote:
I just realized that this melody is from fresh Prince of Belair, when Will is banging the wine glassesquote:
vroegah waren de telefoon stukken stevigerquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lotgenoot, ik heb het weten te presteren om mijn scherm kapot te maken, alles werkt nog behalve mijn scherm.
Nja ik heb dat niet zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus dit. Ik heb een gewoonte ontwikkeld om tijdens het lopen echt om de minuut op mijn achterzak te tikken om te checken of ik mijn portemonnee nog heb.En ik schiet in de stress zodra mijn telefoon niet in de goede zak zit.
Wat een perfecte antwoorden voor een mooie verrijking voor mijn geest.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
BH zit te vol toch en slipje is te klein.
Beter antwoord was niet mogelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dus dat mattie!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wat een perfecte antwoorden voor een mooie verrijking voor mijn geest.
Jij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wtfquote:
Mja ik ben vooral bang dat ie genakt wordt of zo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nja ik heb dat niet zo
Ik raak mijn phone alleen als ik hem nodig heb en verder laat ik het met rust en kijk ik er niet naar.
Daarom Childish Gambino.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I just realized that this melody is from fresh Prince of Belair, when Will is banging the wine glasses
z2yzx 1 jaar geleden 48
Hahaha!
Goeie memmen.quote:
Ik ben je nogsteeds dankbaar voor die Put It In My Videoquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij.
Ik kom er trouwens sinds gisteren achter dat bh's met 3 sluitingen veeeeeeeeeeel lekkerder zitten
Ik was altijd aan het zoeken naar dunne banden bij D bh's omdat mooier maar dit zit zoveel beter
Dat hoofd alleenquote:
Deze is wel wat voor jou denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben je nogsteeds dankbaar voor die Put It In My Video. Wil 'm alleen eigenlijk niet te vaak luisteren, want ik ga er m'n summer theme van 2012 van maken
![]()
.
Download zijn hele discography en geniet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben je nogsteeds dankbaar voor die Put It In My Video. Wil 'm alleen eigenlijk niet te vaak luisteren, want ik ga er m'n summer theme van 2012 van maken
![]()
.
Vind ik ook niet inderdaad maar paste hem en vond het wel heel erg lekker zitten. Die met twee sluitingen zat een stuk minder, ditondersteunt goed en je boobs blijven gewoon lekker in je bh liggen. Ik voel amper dat ik boobs hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja, beter op wat voor manier? Meer ondersteuning oid?
Want ik vind 3sluiting banden meestal niet zo mooi eruit zien eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |