quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
Veel wijn en veel hisky, gisteren op een bedrijfsfeestje geweest. Op een of andere manier heb ik gisteren met een meisje afgesproken dat ik bij haar kom paardrijden in Haazerswoude ofzo? Waar de fuck ligt da ergens?
Ik was gaan bieren in België, ik had keiveel Stella gezopen en ik was niet eens dronken of had geen katerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Stella Artois
Dat is echt zuipen zuipen geen kater. Beste bier dat er is.
Echt goed bier en ik houd niet eens echt van bier
hoe kun je je telefoon kwijt rakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens presteer ik het om WEER mijn phone kwijt te raken, echter dit keer geen idee waar
Je vergeet jezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:49 schreef Jajong het volgende:
Bier. Drank
. Mensen die niet minstens 6 keer per week sporten
. Drugs
. Vrouwen
. Turken
. Moslims
. Negers
.
Iedereen gehad?
spieren gaan kapot allesquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
6x per week naar de gym, ben je gek ofzo?
Hoe doe je dat, ik check volautomatisch elk half uur zowat of ik m'n sleutels, portemonnee en telefoon nog in m'n broekzakken hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens presteer ik het om WEER mijn phone kwijt te raken, echter dit keer geen idee waar
Ik ga 3 keer in de week naar de gym.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
Herkenbaar alles.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ik check volautomatisch elk half uur zowat of ik m'n sleutels, portemonnee en telefoon nog in m'n broekzakken heb. Om vervolgens in paniek te schieten als ik één ervan gewoon in m'n hand heb al.
Kapot herkenbaar ja op een fissaquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ik check volautomatisch elk half uur zowat of ik m'n sleutels, portemonnee en telefoon nog in m'n broekzakken heb. Om vervolgens in paniek te schieten als ik één ervan gewoon in m'n hand heb al.
ehhh matti men ik ga 6 dagen in de week 2 keer per dag jajajajaquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef Sala-adin het volgende:
Op een gegeven moment verbrand je gewoon spier dan massa
Volgens mij is jouw rug te grootquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ehhh matti men ik ga 6 dagen in de week 2 keer per dag jajajaja
check me rug
[ afbeelding ]
dit dusquote:
Delen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik zou drinkenvolgende keer ook eens proberen en die Skittles Vodka wil ik ook echt maken
Ik moest hier aan denken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, nice. I love my hoodies.
Ik hoorde hem beneden in de gang ergens afgaan gisteren dus ik ging er volautomatisch vanuit dat hij in mijn tas lag, echter was dat dus niet het geval en is er een feestej geweest hier gisteren. Mijn telefoon geeft buiten werking toon aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus dit. Ik heb een gewoonte ontwikkeld om tijdens het lopen echt om de minuut op mijn achterzak te tikken om te checken of ik mijn portemonnee nog heb.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik hoorde hem beneden in de gang ergens afgaan gisteren dus ik ging er volautomatisch vanuit dat hij in mijn tas lag, echter was dat dus niet het geval en is er een feestej geweest hier gisteren. Mijn telefoon geeft buiten werking toon aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |