Kekke trui, broeder.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben zo kankerbrak, eerst thuis op balkon een jonko (ma was weg jwz), dan buitenshuis wat bier en daarna een sloot rosé (
) en ten slotte nog een jonko ga je hard op. Ik word alleen echt oud, die katers
. Weet meteen weer waarom ik afgelopen jaar zo afgekickt ben van sterke drank.
Maarrr, ik heb sinds vandaag ooook:
[ afbeelding ]
Heb m'n brakke hoofd maar weggeknipt.
Rare niggers ga jij mee om.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat fakkin smerig, en jij bent enige nigger die vodka drinkt dan. Niggers om mij heen drinken alleen redje en cognac
Klinkt als iets wat ik zou drinkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ai lekkuhr abi!
Ik was bij een mattie waar de wodka rijkelijk vloeide. De alcohol stimuleerde mijn creatieve geest en ik besloot Kool-Aid met wodka te mixen. Best shit ever.
Ik heb nog zo een Snowman hoodie en t shirtquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben zo kankerbrak, eerst thuis op balkon een jonko (ma was weg jwz), dan buitenshuis wat bier en daarna een sloot rosé (
) en ten slotte nog een jonko ga je hard op. Ik word alleen echt oud, die katers
[ afbeelding ]
bazentruiquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
drink een goede whiskey ipv die colawhiskeyquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef Ethanolic het volgende:
Deze was vannacht vannacht mijn vriend.
[ afbeelding ]
En zal het vanavond weer zijn.
Ondanks dat zijn ze hard!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rare niggers ga jij mee om.
Thanks!quote:
Hehe, nice. I love my hoodiesquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb nog zo een Snowman hoodie en t shirt
[ afbeelding ]
Deze dus, elke keer wanneer ik hem aan had wilden ze weten ''Van waar heb je die gehaald kameraad''
brotha waar heb je de trui vandaan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb nog zo een Snowman hoodie en t shirt
[ afbeelding ]
Deze dus, elke keer wanneer ik hem aan had wilden ze weten ''Van waar heb je die gehaald kameraad''
Denk je dat ik Jack puur drink?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef gers het volgende:
[..]
bazentrui
[..]
drink een goede whiskey ipv die colawhiskey
Die site bestaat niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:45 schreef gers het volgende:
[..]
brotha waar heb je de trui vandaan?
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk je dat ik Jack puur drink?
quote:
Stella Artoisquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef o.us het volgende:
Belgisch bier is trouwens dope. Stella Artois
![]()
.
la chouffe bierquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef o.us het volgende:
Belgisch bier is trouwens dope. Stella Artois
![]()
.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:49 schreef Jajong het volgende:
Bier. Drank
. Mensen die niet minstens 6 keer per week sporten
. Drugs
. Vrouwen
. Turken
. Moslims
. Negers
.