Me geluid werkt ineens niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Word je toch spontaan vrolijk van?
Ik denk tegen het meisje he, hij zegt "beter ga je nu goed nadenken over waar je mee bezig bent".quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jakkes...heeft hij dat tegen zichzelf of dat meisje..
Leuke muziek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Word je toch spontaan vrolijk van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
first world problemsquote:Op zaterdag 10 december 2011 06:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Die kutfelle maan die met z'n kutlicht op m'n kutkamer schijnt..'Goeie'morgen.
Toch nog wel leuk zonder je truffels?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:04 schreef Sala-adin het volgende:
zo dat was me een sick nachtje faka mensen
Fris en fruitig!!!
Kapot hard ja!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch nog wel leuk zonder je truffels?
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:04 schreef Sala-adin het volgende:
zo dat was me een sick nachtje faka mensen
Fris en fruitig!!!
Was random terecht gekomen bij een mattie tot de panjaness begon op te komen, kon vervolgens niet meer terug rijden naar huis. Werd later opgehaald door 3 andere vrienden en hebben we een knalfuifie gehad bij mij thuisquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
Crack en cracker hier.
Levenswater.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb je tot je genomen maat?
Partyhardy met Sala. Fernandesmeet komt dus bij jou?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was random terecht gekomen bij een mattie tot de panjaness begon op te komen, kon vervolgens niet meer terug rijden naar huis. Werd later opgehaald door 3 andere vrienden en hebben we een knalfuifie gehad bij mij thuis
[..]
Levenswater.
Ai lekkuhr abi!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was random terecht gekomen bij een mattie tot de panjaness begon op te komen, kon vervolgens niet meer terug rijden naar huis. Werd later opgehaald door 3 andere vrienden en hebben we een knalfuifie gehad bij mij thuis
koolaid is toch een drankje voor negersquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ai lekkuhr abi!
Ik was bij een mattie waar de wodka rijkelijk vloeide. De alcohol stimuleerde mijn creatieve geest en ik besloot Kool-Aid met wodka te mixen. Best shit ever.
Kan wel, maar kunnen niet echt veel mensen in. Ik en nog 5 a 6 manquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Partyhardy met Sala. Fernandesmeet komt dus bij jou?
Volgens mij is dat fakkin smerig, en jij bent enige nigger die vodka drinkt dan. Niggers om mij heen drinken alleen redje en cognacquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ai lekkuhr abi!
Ik was bij een mattie waar de wodka rijkelijk vloeide. De alcohol stimuleerde mijn creatieve geest en ik besloot Kool-Aid met wodka te mixen. Best shit ever.
Maak er maar twee negers van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat fakkin smerig, en jij bent enige nigger die vodka drinkt dan. Niggers om mij heen drinken alleen redje en cognac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |