Niet dus, ik kom zo naar je huis toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk ik kreeg net een BC
Geen billenkoek aub!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet dus, ik kom zo naar je huis toe.
Gelukkig ben ik zo klaar. Dan ga ik je levend villen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen billenkoek aub!
Oh wacht..
Jij werkt!
Het spijt me knuffelbeertjequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zo klaar. Dan ga ik je levend villen.
Wel een planning, eten en niks doen en slapen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Nog meer mensen zonder planning voor vanavond?
Drake is ook kut. The Weeknd moet je hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kssht.Ik heb er nooit naar geluisterd omdat ik Drake ontiegelijk kut vond in het begin, maar dit voorspelt veel goeds.
Doen ze daar in Azië beter:quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:09 schreef Jajong het volgende:
Jezus. Even een poging gedaan om the Voice of Holland te kijken. Wat een dramatisch niveau men. Ga volgend jaar zelf maar mee doen denk ik.
Ik had er nog nooit van gehoord, beschrijving die ik nu lees ziet er interessant uit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Iemand hier Salo gezien toevallig? Ik heb met een vriend gewed dat ik hem ga kijken zonder weg te kijken van het scherm, maar ik durf niet meer
Damn. Eerst die Milly Boele door een agent en nu dit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef Jajong het volgende:
Die dude die dat meisje in de C1000 heeft gepopt vandaag was een agent in opleiding.
Woops.
Dacht ik ook. Maar toen ik die verhalen las van mensen die 'm gezien hadden kreeg ik spijt van m'n weddenschapquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, beschrijving die ik nu lees ziet er interessant uit.
Onheilspellend berichtje ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef Jajong het volgende:
https://www.facebook.com/profile.php?id=1611074304&sk=wall
Dat is 'm. Beetje enge laatste post op zijn prikbord ook.
Nu wil ik 'm juist zien om te kijken of het me wat doet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar toen ik die verhalen las van mensen die 'm gezien hadden kreeg ik spijt van m'n weddenschap
Doen! Dan weet ik of ik 'm moet kijken of nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu wil ik 'm juist zien om te kijken of het me wat doet.
Oh wacht, het gaat om tieners (die mishandeld worden) zie ik nu pas. Nee, dat hoef ik niet te zien. Dat vind ik gewoon niet tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doen! Dan weet ik of ik 'm moet kijken of niet
Ja sorry man, had net match met paar Colombianen. Eentje was wel goed maar ik brak hem jwz.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Habibis, leeft er iemand? Of hebben jullie mij moederziel alleen gelaten?
Ik heb geen fb wat stuurt hij\?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onheilspellend berichtje ja.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb geen fb wat stuurt hij\?
quote:Gino Paratore
Beter denk je nu goed na.........
Delen · 2 december om 10:22 ·
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |