Zichzelf een kogel door z'n kop geschoten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef aight1 het volgende:
Zowel dader als slachtoffer dood, bevestigd door politie.
Yep. Zo fucking laf he.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zichzelf een kogel door z'n kop geschoten?
Ikzelf zou het impulsief doen. Dat je opeens beseft wat voor drama je hebt aangericht, je kan er niet je hele leven mee lopen. Boem, ik maak een eind aan m'n leven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef Sinji het volgende:
Beter begon hij met zichzelf![]()
Ik vraag me nu af of die zelfmoord voorbedachte rade is of een impulsieve actie na de vreselijke daad.
Have funquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef aight1 het volgende:
Anyhow, tijd voor chillings.
fijne avond
Hoe dan ook, sick dat je iemands leven kan ontnemen, ook die van jezelf.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ikzelf zou het impulsief doen. Dat je opeens beseft wat voor drama je hebt aangericht, je kan er niet je hele leven mee lopen. Boem, ik maak een eind aan m'n leven.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef aight1 het volgende:
fijne avond
Chill extra hard voor mij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef aight1 het volgende:
fijne avond
Omin werken, wellicht daarna nog even langs mattie gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Nog meer mensen zonder planning voor vanavond?
Lekker donuts kanen en gamen yoquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Een avondje thuis is soms wel fijn tok?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Smoken en wijn zuipen en eenzaam in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Zoiets ben ik ook van plan ja. Maar dan met zelfgebakken taartquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Smoken en wijn zuipen en eenzaam in een hoekje zitten
Ja kloptquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een avondje thuis is soms wel fijn tok?
Ik ga zo wat drinken bij een houseparty. Daarna tot laat poolen hoogstwaarschijnlijk. En darten, true story
Nee morgen, have to get up earlyquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook van plan ja. Maar dan met zelfgebakken taart
[..]Nog niet aan de truffels vanavond?
Ah oké, ben benieuwd wel. Ik wil het binnenkort ook een keer proberenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee morgen, have to get up early
Jammer dat je niet meer testpakket kan bestellen manquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oké, ben benieuwd wel. Ik wil het binnenkort ook een keer proberen
Geniale drankgames kun je daarmee spelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Darten, seriously? Dat vind ik echt de saaiste 'sport' ooit
Als je liegt dan zoek ik je op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Yeah ajax is toch door! Lyon geschorst vanwege fraude.
Geen idee eigenlijk ik kreeg net een BCquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je liegt dan zoek ik je op.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Yeah ajax is toch door! Lyon geschorst vanwege fraude.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |