Niet echt leuke picsquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huhh heb jij een bril??? Pics??
21quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:40 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk?
Ondanks ander ras dus eigenlijk niet aangesproken, goedemiddag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Goedemorgen Chinese kolonie Suriname
Wat betekent dat je hier te weinig bent.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik mis de picsplaatsings echt chronisch gewoon.
Jij bent aan 't trollen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daag Yuri? Waarom Daag Yuri? Volgens mij als het goed is en ik het me goed kan herinneren was ik hier al voordat ik jou ooit gezien heb.
Wat eigenlijk nog triester is dat ik aan het trollen ben en jij gelijk weer iets vindt waarop je mij kan "dissen".Je moet echt weer een baan gaan zoeken want je bent aardig gefrustreerd.
Oke is goed man, ik weet wel beter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent aan 't trollen?. Wij trollen jou dork. En wat lul jij, jij was hier eerder dan ik? Lul toch niet zo achterlijk man, jij kwam hier alleen maar posten gister omdat je fanta-stick in haar minderjarige poenie wil knallen, ouwe dwaas.
Aight ik stand by.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet echt leuke picsZal zo ff posten.
Wat betekent dat je hier te weinig bent.
Ik ben 26.quote:
Neejoh, vader Fernandes is er ook nog.quote:
Ik laat me niet door jou vertellen hoe ik me moet gedragen.quote:
Heb het zojuist gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik laat me niet door jou vertellen hoe ik me moet gedragen.
Die Yuri is een ontzettende racistische dwaas, die zal ik overal en altijd flamen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb het zojuist gedaan.
Kijk, je bent best tof hoor maar sommige momenten moet je je echt even indimmen of wegstappen van de computer. Continu gezeik hier de afgelopen week...
Wat een leipe track man.quote:
Ik vind dat juist hardquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb het zojuist gedaan.
Kijk, je bent best tof hoor maar sommige momenten moet je je echt even indimmen of wegstappen van de computer. Continu gezeik hier de afgelopen week...
Sowieso The Roots wie kent deze nou nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een leipe track man.Ze stem klinkt beetje als een bekendere rapper.
Tevens Bilal.
Jij bent hier de grootste dwaas vriend, ik ben niet racistisch jij bent gewoon een klootzak. Iedereen wordt tering gek van je omdat je niks beters te doen hebt dan flamen op mensen. Volgens mij ben je echt fucked up.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Yuri is een ontzettende racistische dwaas, die zal ik overal en altijd flamen.
Die is wel bekend ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sowieso The Roots wie kent deze nou niet
Racistisch jegens?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Yuri is een ontzettende racistische dwaas, die zal ik overal en altijd flamen.
Ik zei nikker tegen hem, boehoe. Hoevaak hoor ik wel niet dat die kankermoslims op mogen rotten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Racistisch jegens?
Nog nooit iets van gemerkt ansich, maar eerlijk, ik mag 97% al dan niet 98.99999% van de Marokkaanse bevolking hier in Nederland ook niet.
Gelijk heeftiequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zei nikker tegen hem, boehoe. Hoevaak hoor ik wel niet dat die kankermoslims op mogen rotten.
HOE DURF JE YURI BOYKA!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zei nikker tegen hem, boehoe. Hoevaak hoor ik wel niet dat die kankermoslims op mogen rotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |