Donder gewoon op man faalhaas.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahahhaaha kneus. Je moet moet de boel niet gaan verdraaien. En nu weer terug je hok in.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol?Ik vraag daar om een gunst, dat is geen bedelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol?Case and point. Daaag Yuri.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Ja precies. Ik zit anders vaak zo heen en weer te schuiven met mijn bh's maar dit blijft goed op zijn plek zitten. Heb er zelfs mee geslapen (ik was te lam om me echt uit te kleden, werd ook wakker met mijn bril opquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmmm ik ga er dan ook eens eentje passen, ben wel benieuwd.
Klinkt ideaal voor normale dagen en als toch niemand je BH gaat zien kan het maar beter comfy zijn![]()
Moet ook nog steeds een goede sportbh vinden, dat vind ik echt een hel
He bah.quote:
Huhh heb jij een bril??? Pics??quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja precies. Ik zit anders vaak zo heen en weer te schuiven met mijn bh's maar dit blijft goed op zijn plek zitten. Heb er zelfs mee geslapen (ik was te lam om me echt uit te kleden, werd ook wakker met mijn bril op) en bij wakker wording lag hij gewoon nog recht over mijn boobs heen en snijdt niet in mijn huid.
Dit is echt geniaal.
Werkt aanstekelijk welquote:
Ze showde die Prada bril laatst nog hiero! #swagquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huhh heb jij een bril??? Pics??
Daaag Yuri.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mis de picsplaatsings echt chronisch gewoon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Werkt aanstekelijk wel![]()
[..]
Ze showde die Prada bril laatst nog hiero! #swag![]()
Ik ben 12 wat is dit?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Daag Yuri? Waarom Daag Yuri? Volgens mij als het goed is en ik het me goed kan herinneren was ik hier al voordat ik jou ooit gezien heb.quote:
Wat eigenlijk nog triester is dat ik aan het trollen ben en jij gelijk weer iets vindt waarop je mij kan "dissen".Je moet echt weer een baan gaan zoeken want je bent aardig gefrustreerd.
If not now, then when.![]()
Blijf het een raar gezicht vinden, zo'n winkel inlopen in Suriname en dan zo'n Chinees die veel beter Surinaams spreekt dan ikzelfquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Goedemorgen Chinese kolonie Suriname. Maarja, daar werkt de multiculturele samenleving wel gewoon
.
Op 2e kerstdag precies 22½quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:40 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk?.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: