Ah, ik dacht alquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oude reclame...iets van de staatsloterij oid
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oude reclame...iets van de staatsloterij oid
NCM
http://www.twitvid.com/FXQ9E
Forgotten, maar ik kijk terugquote:
Christian Slater?quote:
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik dacht 4 sorry
Een groter kind heeft meer apparaten wat stroom verbruikt
Over 10jaar zitten wij op 10.000kw
Neeee, anthony carrigan, maar op foto's vind ik hem stomquote:
Vroegah was ie hotquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
oh, hij trekt wel een raar hoofd soms
Dat gas komt waarschijnlijk van het lange douchen van de kinderen (gemiddeld 3 kwartier). De verwarming zal het niet zijn, want die staat niet noemenswaardig veel aan of erg hoogquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Gas staat hier op zo'n 2400, valt op zich wel mee![]()
Jullie hebben een ruimer huis en zijn er overdag ook meer denk ik?
Waar hangt de thermostaat bij jullie?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, waarom voer je Beatle je telefoon
3 kwartierquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat gas komt waarschijnlijk van het lange douchen van de kinderen (gemiddeld 3 kwartier). De verwarming zal het niet zijn, want die staat niet noemenswaardig veel aan of erg hoog
Hij hangt bij de eettafel (die tafel waar wij nooit aan eten, dus die eigenlijk een misplaatste titel aangemeten heeft gekregen)
Ja toen zou ik hem doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vroegah was ie hot![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het trouwens niet echt een leuke/spannende serie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al
Ik kijk een nieuwe serie met een mooie man!
Ik kijk ook de helft niet, en ik zie het nu voor het eerst!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens niet echt een leuke/spannende serie.
Altijd dat begin met de dode die zichzelf voorstelt en het bagger acteertalent van Mr. Slatert![]()
Dan toch liever Flashpoint
Ik kende hem hiervoor niet eens en dit hoofd staat me nu al tegen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk ook de helft niet, en ik zie het nu voor het eerst!
Deze vond ik leuk:
[ afbeelding ]
Maar hij trekt dus om de zoveel tijd dit hoofd en hij gaat me nu al tegenstaan
Flashpointquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens niet echt een leuke/spannende serie.
Altijd dat begin met de dode die zichzelf voorstelt en het bagger acteertalent van Mr. Slatert![]()
Dan toch liever Flashpoint
Neeeeeee :quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Of Burn Notice....en dan niet alleen voor de serie opzich![]()
[ afbeelding ]
Vorig weekend flashpointmarathon op 13th streetquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flashpoint
Blue on BlueMaar die van deze week was wel weer heulig tof.
Die ziet er soms ook best lekker uit iddquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Of Burn Notice....en dan niet alleen voor de serie opzich![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |