No shit Sherlockquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ing kwam er achter dat haar 45 tuinlampjes mega veel stroom vreten. Toch?
Oh hai![]()
![]()
![]()
Waterbed, vloerverwarming of aquarium?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ing heeft de oorzaak van haar hoge stroomrekening gevonden. De tuinlampjes die ze in 1000-voud hebben. Nu mijn oorzaak van het hoge stroom verbuik nog vinden.
nope geen van drieënquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waterbed, vloerverwarming of aquarium?
Ohquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik, als je me niet vertelt wat het geheime verhaal achter de tuinlampjes is
Ow, en tof dat je werkgevert blij met je is. Zou ik ook zijn als je zo lekker in mijn sinaasappel kon poeren
Ja idd, dat is leukquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's idd wel zo makkelijk![]()
Hier was het welnietwelnietwelniet en nu toch wel.....en dan geen lootjes, maar voor iedereen een paar kleine dingetjes.
Dus 28 dec. ligt de badkamert weer vol met douchegel en deo.
En de snoepvoorraad is weer up to date![]()
Ach, ik vind het wel gezellig....zo heb je tenminste iets te doen en voor m'n nichtje is het natuurlijk helemaal geweldig met al die pakjes
Ik vrees dat het Ean isquote:
Holy smokequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh![]()
Ik had je toch verteld over ons megamaandbedrag aan stroom, de 2 PC's van meneer I. en de TV die uit moest en m'n toekomstige krachtstroomdildo?
Nou....laatst kwam een vriend hier met een hightech apparaat die kon zien wat nou precies hoeveel stroom verbruikte en eiks was er niets te vinden in huis wat nou zo buitensporig was.
Totdat ik de stekker van het hok eruit trok.....toen sprong ie terug van zo'n 7 ampere naar 2,6![]()
Blijkt dus dat 45 tuinlampjes van allemaal een paar watt die van 's avonds half 6 tot half 1 's nachts best veel verbruiken samen....zo'n 2500 KwH per jaar heeft ie berekend
Wij bijna 8000, dus ik vind het wel meevallenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij doen ook cadeautjes met kerst![]()
Ons stroom verbruik is 3200kw per jaar is dat veel?
En gas 1200
-2500 nu dus is 5500 wat je overhoudt oke dat is best veelquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij bijna 8000, dus ik vind het wel meevallen
Wij doen 3600kw stroom en 6400M3 gas, dus ik vind het reuze meevallenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij doen ook cadeautjes met kerst![]()
Ons stroom verbruik is 3200kw per jaar is dat veel?
En gas 1200
Dan valt stroom bij jullie dus wel mee maar het gas niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij doen 3600kw stroom en 6400M3 gas, dus ik vind het reuze meevallen
3!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan valt stroom bij jullie dus wel mee maar het gas niet.
Maar jullie zijn met meer mensen thuis.
Ik dacht 4 sorryquote:
Is ook veel, maar meneer I.heeft een dure hobby wat dat betreft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
-2500 nu dus is 5500 wat je overhoudt oke dat is best veel
Of je verkoopt de bootquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
En ik heb nog geen crisis. Ik ga in het ergste geval wel bij mn ouders ofzo wonen om geld te besparen
Gas staat hier op zo'n 2400, valt op zich wel meequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij doen 3600kw stroom en 6400M3 gas, dus ik vind het reuze meevallen
Dan doen we het nog niet zo slecht met 1200 gas maar ik ben 800 gewend in ons oude huis stond de cv ketel van april tot okt uit en dat scheelt veel gasquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gas staat hier op zo'n 2400, valt op zich wel mee![]()
Jullie hebben een ruimer huis en zijn er overdag ook meer denk ik?
Waar hangt de thermostaat bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |