abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5113708
* Terwijl de dag de schemering nadert, is het volk grotendeels van het strand verdwenen richting huis, waar dat ook moge zijn... De horizon grijpt haar kans en kleurt de wolken orane, rood, roze en paars. Een uitzicht waar je in van die boeketreeks gevallen mee doodgegooid wordt, maar waar in dit verhaal nu even geen plaats voor is. De Ontbijterie heeft twee bezoekers, hoogst ongebruikelijk voor deze tijd van de dag, hoewel een en ander wel te verklaren is...

Twee mensen zijn elkaar tegen het lijf gelopen, letterlijk. Voor beiden een volkomen onverwachte gebeurtenis, maar nu ook voor beiden een totaal andere ervaring. De een lijkt stuk van binnen, de ander zoekt in zijn gedachten wanhopig naar een manier om door te dringen, om een verandering te verwezenlijken in haar gemoedstoestand. Er zijn veel dingen die door zijn hoofd spoken, maar wat is de beste manier om bepaalde dingen te verwoorden? Wat doe je als je je beter uit kunt drukken in geschrifte dan in het gesproken woord? Een A4 pakken en aan het schrijven gaan? Nee, dat zou belachelijk zijn... Op zich is het geen makkelijke situatie. Er worden blikken uitgewisseld die meer zeggen dan je zou vermoeden, maar tot een daadwerkelijk onderhoud komt het nog niet, bij lange na niet zelfs. Gelukkig heeft het meisje de durf om op een gegeven moment een vraag te stellen. De jongen komt niet veel verder dan een bevestigende 'ja' knik met het hoofd. Het lijkt te volstaan...

In een emotioneel moment pakt de jongen haar hand, zich een moment niet bewust te willen zijn van eventuele consequenties. Bij beide aanwezigen is er een moment van schrik en verwondering. De plotselinge aanraking, de durf, de connectie... Het duurt even voordat iemand weer de moeite heeft iets te zeggen... De jongen durft zijn actie dan toch vervolg te geven en heeft haar het volgende te zeggen...

"Ik zie jou van de buitenkant, ik kan alleen maar gissen naar wat er binnen in je speelt en een beetje gokken is in deze niet de oplossing. Heel eerlijk gezegd heb ik ook geen idee wat wel een oplossing zou zijn, daarvoor zou ik meer moeten weten van dingen die alleen jij mij kunt vertellen. Ik ken jou verder niet, zou niet weten hoe je normaal gesproken bent, wat je graag doet, waar je om lacht, wat je aan het denken zet en houdt, maar ik weet wel dat je mijn onverdeelde aandacht hebt. De keus is aan jou of jij iets met die aandacht wilt doen. Er zijn geen verplichtingen, er is geen druk.Er is niets op dit moment behalve mijn woorden en de keuze die jij kunt maken... Ik kan je een luisterend oor bieden, een zachte schouder en wellicht enig advies, meer niet... Wat jij ook besluit, daar dien ik vrede me te hebben, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik hoop dat je blijft..."

The prettiest people do the ugliest things
pi_5118458
Tuurlijk blijf ik Khalein

Ohw...je had het niet tegen mij?

Nou, geef me dan maar een driedubbele uitsmijter met kaas, salami en rosbief
Daarbij graag een biertje en een dubbele jenever, ik moet even een bodempje
leggen, anders komt de uitsmijter zo hard aan

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_5118729
Joh, Alexanderr, wat ben je d'r weer vroeg bij, dat haal ik nooit hoor! Maar goed, je wou een driedubbele uitsmijter met kaas, salami en rosbief en daarbij graag een biertje en een dubbele jenever om een bodempje te leggen, anders komt de uitsmijter zo hard aan? Doen we niet moeilijk over, het zijn niet mijn ingewanden die dit moeten verdragen Enjoy!
  dinsdag 23 juli 2002 @ 10:10:39 #129
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5119125
ook de ninja is weer aanwezig in de ontbijterie voor een goeie start van de dag ( reclame, reclame... ) bij het zien van het ontbijt van alexander krijgt hij echter een wat vreemde smaak in de mond...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5119228
* Remi vraagt zich af dat Khalein zich al beter beter voelt dan gister. Hij is ook erg nieuwsgierig wie de man was die om 10 uur aanbelde en daarmee Remi wakker maakte, de man heeft nog een briefje achter gelaten maar daar kon Remi ook niet wijs uit worden. Remi stapt een beetje duf de winkel binnen en ploft neer op een stoel alwaar hij prachtig uitzicht heeft op de kalme zee. Khalein kom naar hem toelopen en wenst hem op zachte toon een goedemorgen toe wat Remi heel prettig vind aangezien hij niet tegen schreeuwen kan. Nadat Remi hem ook een goedemorgen heeft toegewenst begint hij met zijn bestelling. Remi besteld een cappachino en twee broodjes met gebakken ei en wacht geduldig tot Khalein terug komt met zijn bestelling...
pi_5119306
Hey, Remi! Ook weer aanwezig zie ik! Waar kan ik je vandaag mee van dienst zijn? Een cappachino en twee broodjes met gebakken ei? Lijkt me geen probleem! Wacht jij maar ff, het komt er zo aan... En Ninja-mod... Kerel, je kijkt maar raar uit je ogen, what's up? Alexanderrs ontbijt huh? Tja, ook niet mijn voorkeur, maar de klant is koning! Dus, waar kan ik jou een lol mee doen?

* Khalein verdwijnt in de keuken om niet al te lang daarna met Remi's bestelling terug te komen. Ninja-mod staat nog steeds een beetje onpasselijk te kijken, dus adviseert Khalein hem ff te gaan zitten, uit de zon...

pi_5119771
* Remi neemt een klein slokje van z'n cappachino en denkt even rustig na om wat dingen weer op een rijtje te zetten...

* Remi had gehoopt dat Hanneke al wakker was zodat ze gezellig samen konden ontbijten.

* Remi Hij vraagt zich af of Khalein misschien een knuffel wil...

dinsdag 23 juli 2002 @ 12:59:54 #133
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5120538
toch maar wat gegeten.... hij gaat goed.. ik doe m'n best om het ongedierte te pakken te krijgen khalein!
> BTi <
pi_5120759
Hanneke komt langs de onbijterie gestrompeld, nog een beetje duf van de wijn van gisteren... "Damn" denkt ze, "het is al middag, de onbijterie is gesloten...Waar zou Khalein zijn?"
pi_5130791
MEDEDELING

Wegens zakelijke verplichtingen in oorden ver, ver weg van dit eiland, kan de enige werknemer van de Fok! Ontbijterie er tot nader bericht niet zijn voor zijn (vaste) klanten. Hij vraagt hiervoor begrip en belooft er snel weer te zijn...

einde mededeling

pi_5130810
I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  woensdag 24 juli 2002 @ 09:17:22 #137
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5130849
GVD
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 24 juli 2002 @ 09:23:21 #138
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5130872
* pluisje komt aanlopen en kijkt boos

Ik heb honger

woensdag 24 juli 2002 @ 09:53:53 #139
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5131001
anders ik wel! en ik heb de gremlin nog wel te pakken gekregen! ( zie dojo topic...)
> BTi <
pi_5131154
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 09:53 schreef ninja-mod het volgende:
anders ik wel! en ik heb de gremlin nog wel te pakken gekregen! ( zie dojo topic...)
Alex kijkt naar dojo topic en ziet eigenlijk alleen maar hoe ontzettend ongastvrij ninja-mod is

Met knorrende maag loopt Alexanderr weer verder, maar eens even kijken of die VTC-trutjes alweer aanwezig zijn, hopelijk krijg ik daar iets van voedsel en een gastvrijonthaal

woensdag 24 juli 2002 @ 10:27:42 #141
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5131222
* Net vandaag had Liselotte besloten het nieuwe ontbijttentje eens uit te proberen. Hongerig gaat ze dan maar naar de strandtent, kijken of die al open is.
Hip to be square
pi_5132011
* Remi vind het niet zo erg aangezien hij een beetje misselijk is.
  woensdag 24 juli 2002 @ 12:26:49 #143
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5132433
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 10:19 schreef Alexanderr het volgende:

[..]

Alex kijkt naar dojo topic en ziet eigenlijk alleen maar hoe ontzettend ongastvrij ninja-mod is

dat moet je even uitleggen...
> BTi <
  woensdag 24 juli 2002 @ 20:38:53 #144
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_5138036
Alex bedoelt dat ie gisteren gezellig bij je op visite kwam en als echt Mac-fan even je nieuwste
PowerMac wilde bewonderen, maar dat er in de dojo nog niet een kopje thee of een groet vanaf kon!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 24 juli 2002 @ 21:04:28 #145
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5138473
* pluisje wandelt nog eens langs de ontbijterie...waar het op wat discusierende mensen na stil en verlaten is...

Ik zou morgen toch echt heel graag weer een flubbereitje willen

donderdag 25 juli 2002 @ 09:32:05 #146
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5143124
* pluisje komt vol verwachting aangehuppeld, maar treft helaas een dichte deur
  donderdag 25 juli 2002 @ 09:32:56 #147
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5143129
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 20:38 schreef Faat het volgende:
Alex bedoelt dat ie gisteren gezellig bij je op visite kwam en als echt Mac-fan even je nieuwste
PowerMac wilde bewonderen, maar dat er in de dojo nog niet een kopje thee of een groet vanaf kon!
[off-topic] hoe weet hij nou dat ik mac fan ben? en ik wist uberhaupt niet dat hij bij de dojo is langsgeweest... daar gaan we wat aan doen... [off-topic] * ninja-mod vind het ook maar nix dat khalein zomaar met de noorderzon is vertrokken...
> BTi <
pi_5155081
Breakfast is served... COOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMME GETTIT!!!
  vrijdag 26 juli 2002 @ 08:47:49 #149
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5155085
* rickmans komt aanrennen van de andere kant van het eiland aangezien hij de verse geuren van de ontbijterie ruikt

Mag ik *hijg* *hijg* *hijg* een ontbijtje *hijg* *hijg* *hijg* van u *hijg* *hijg* *hijg* meneer *hijg* *hijg* *hijg* *hijg* *hijg* *hijg* *hijg*

vraagt rickmans al hijgend

pi_5155095
* Khalein verwelkomt Rickmans. Tussen al het gehijg door meent hij te horen dat deze sportieveling wel een ontbijtje lust... Op zich geen probleem, alleen wat wil Rickmans? De laatste keer dat hij hier was had hij volgens Khalein bier besteld.... Tja, da's wel 2 bruine boterhammen met kaas...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')