Twee mensen zijn elkaar tegen het lijf gelopen, letterlijk. Voor beiden een volkomen onverwachte gebeurtenis, maar nu ook voor beiden een totaal andere ervaring. De een lijkt stuk van binnen, de ander zoekt in zijn gedachten wanhopig naar een manier om door te dringen, om een verandering te verwezenlijken in haar gemoedstoestand. Er zijn veel dingen die door zijn hoofd spoken, maar wat is de beste manier om bepaalde dingen te verwoorden? Wat doe je als je je beter uit kunt drukken in geschrifte dan in het gesproken woord? Een A4 pakken en aan het schrijven gaan? Nee, dat zou belachelijk zijn... Op zich is het geen makkelijke situatie. Er worden blikken uitgewisseld die meer zeggen dan je zou vermoeden, maar tot een daadwerkelijk onderhoud komt het nog niet, bij lange na niet zelfs. Gelukkig heeft het meisje de durf om op een gegeven moment een vraag te stellen. De jongen komt niet veel verder dan een bevestigende 'ja' knik met het hoofd. Het lijkt te volstaan...
In een emotioneel moment pakt de jongen haar hand, zich een moment niet bewust te willen zijn van eventuele consequenties. Bij beide aanwezigen is er een moment van schrik en verwondering. De plotselinge aanraking, de durf, de connectie... Het duurt even voordat iemand weer de moeite heeft iets te zeggen... De jongen durft zijn actie dan toch vervolg te geven en heeft haar het volgende te zeggen...
"Ik zie jou van de buitenkant, ik kan alleen maar gissen naar wat er binnen in je speelt en een beetje gokken is in deze niet de oplossing. Heel eerlijk gezegd heb ik ook geen idee wat wel een oplossing zou zijn, daarvoor zou ik meer moeten weten van dingen die alleen jij mij kunt vertellen. Ik ken jou verder niet, zou niet weten hoe je normaal gesproken bent, wat je graag doet, waar je om lacht, wat je aan het denken zet en houdt, maar ik weet wel dat je mijn onverdeelde aandacht hebt. De keus is aan jou of jij iets met die aandacht wilt doen. Er zijn geen verplichtingen, er is geen druk.Er is niets op dit moment behalve mijn woorden en de keuze die jij kunt maken... Ik kan je een luisterend oor bieden, een zachte schouder en wellicht enig advies, meer niet... Wat jij ook besluit, daar dien ik vrede me te hebben, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik hoop dat je blijft..."
Ohw...je had het niet tegen mij? ![]()
Nou, geef me dan maar een driedubbele uitsmijter met kaas, salami en rosbief
Daarbij graag een biertje en een dubbele jenever, ik moet even een bodempje
leggen, anders komt de uitsmijter zo hard aan
* Khalein verdwijnt in de keuken om niet al te lang daarna met Remi's bestelling terug te komen. Ninja-mod staat nog steeds een beetje onpasselijk te kijken, dus adviseert Khalein hem ff te gaan zitten, uit de zon...
* Remi had gehoopt dat Hanneke al wakker was zodat ze gezellig samen konden ontbijten.
* Remi Hij vraagt zich af of Khalein misschien een knuffel wil...
Wegens zakelijke verplichtingen in oorden ver, ver weg van dit eiland, kan de enige werknemer van de Fok! Ontbijterie er tot nader bericht niet zijn voor zijn (vaste) klanten. Hij vraagt hiervoor begrip en belooft er snel weer te zijn...
einde mededeling
quote:Alex kijkt naar dojo topic en ziet eigenlijk alleen maar hoe ontzettend ongastvrij ninja-mod is
Op woensdag 24 juli 2002 09:53 schreef ninja-mod het volgende:
anders ik wel! en ik heb de gremlin nog wel te pakken gekregen! ( zie dojo topic...)
Met knorrende maag loopt Alexanderr weer verder, maar eens even kijken of die VTC-trutjes alweer aanwezig zijn, hopelijk krijg ik daar iets van voedsel en een gastvrijonthaal
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 10:19 schreef Alexanderr het volgende:[..]
Alex kijkt naar dojo topic en ziet eigenlijk alleen maar hoe ontzettend ongastvrij ninja-mod is
Ik zou morgen toch echt heel graag weer een flubbereitje willen
quote:[off-topic] hoe weet hij nou dat ik mac fan ben? en ik wist uberhaupt niet dat hij bij de dojo is langsgeweest...
Op woensdag 24 juli 2002 20:38 schreef Faat het volgende:
Alex bedoelt dat ie gisteren gezellig bij je op visite kwam en als echt Mac-fan even je nieuwste
PowerMac wilde bewonderen, maar dat er in de dojo nog niet een kopje thee of een groet vanaf kon!
Mag ik *hijg* *hijg* *hijg* een ontbijtje *hijg* *hijg* *hijg* van u *hijg* *hijg* *hijg* meneer *hijg* *hijg* *hijg* *hijg* *hijg* *hijg* *hijg*
vraagt rickmans al hijgend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |