En hoe komt het dan dat die vrouwen bang zijn voor mannen / dat het er steeds meer worden? Zijn vrouwen van nature argwanender tov mannen en komt het door minder sociale cohesie dat dit meer tot uiting komt oid?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bang. Dat heeft echt niet te maken met vrouwen die zich te goed voelen voor mannen. Zo heb je ook vrouwen zwemmen.
Ik kan niet echt voor andere vrouwen spreken, maar ik denk dat veel vrouwen erg onzeker en rot gevoelens krijgen over zichzelf door seksuele spanning van mannen. Ik weet dat dit voor mannen heel anders in elkaar zit, en dat het daardoor moeilijk kan zijn je in te leven waarom een vrouw dat zo ervaart.En als je nare (ernstige) ervaringen hebt meegemaakt (wat ook best veel vrouwen hebben) kan het angstig zijn om in situaties te zitten waarbij je alleen bent met een man. Ik heb dit zelf wel (gehad) en juist door dit soort dingen te gaan doen, situaties met mannen vermijden, word het erger. Bang,onzeker,geen voorwerp willen zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En hoe komt het dan dat die vrouwen bang zijn voor mannen / dat het er steeds meer worden? Zijn vrouwen van nature argwanender tov mannen en komt het door minder sociale cohesie dat dit meer tot uiting komt oid?
Dat is voor iedereen weer anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik merk trouwens niet zoveel seksuele spanning op in het echte leven...
Heb jij voorbeelden dan? Ik zou ze graag willen horen zodat ik me er iets bij voor kan stellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen weer anders.
Nou, er zijn vrouwen die het niet kunnen hebben dat ze bijvoorbeeld bekeken worden. Als een vrouw bijvoorbeeld ergens werkt waar alleen maar mannen zijn en geen vrouwen verder zal ze wel te maken krijgen met seksuele opmerkingen, grappen, etc. De ene vrouw kan dat veel beter hebben dan de andere.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij voorbeelden dan? Ik zou ze graag willen horen zodat ik me er iets bij voor kan stellen.
Haha lief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb 3 zussen maar ehh... Daar word je wel serieus een watje van.
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb 3 zussen maar ehh... Daar word je wel serieus een watje van.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef rosepetals het volgende:
Heb ooit wel eens gelezen in een nieuws-berichtje dat als een man opgroeit met meer zussen hij emotioneler word.
Invloed?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet?
Haha zoiets het heeft invloed. Het werkt niet als aids denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:09 schreef Geranium_Opa het volgende:
De versnellingspook in de vrouwen-lesauto
[ afbeelding ]
Het is een gezegde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha zoiets het heeft invloed. Het werkt niet als aids denk ik
Ik ben best empatisch, maar het gaat me meer om het missen van ''stoere'' verhalen. Geen vergelijkingsmateriaal in huis en ik voel me een beetje in de minderheid om dezelfde reden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef rosepetals het volgende:
Heb ooit wel eens gelezen in een nieuws-berichtje dat als een man opgroeit met meer zussen hij emotioneler word.
Ja. Dus FOK! is een 2e thuis voor je geworden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben best empatisch, maar het gaat me meer om het missen van ''stoere'' verhalen. Geen vergelijkingsmateriaal in huis en ik voel me een beetje in de minderheid om dezelfde reden.
Joah die is niet zo sociaal. - understatement -quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja. Dus FOK! is een 2e thuis voor je geworden?
Heb je wel een vader in huis dan?
Zullen wij dan maar saampjes stoere verhalen uit gaan wisselen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah die is niet zo sociaal. - understatement -
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar saampjes stoere verhalen uit gaan wisselen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |