Prima. Alliantie.quote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Dus de FOK! Guild gaat op dezelfde server als die van Crimson Order? Ik vind het prima
www.crimson-order.nlquote:Op maandag 12 december 2011 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://thecrimsonordertor.guildlaunch.com/
Deze dus?
quote:Op maandag 12 december 2011 22:11 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Prima. Alliantie.
[ afbeelding ]
hey ik wil als imperial agent joinen, heb geen early acces, maar kan ik me opgeven?quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Wordt morgen bekend gemaakt, check me vorige post hierboven.![]()
M'n kameraad gaat direct inloggen om 13.00. Als alles goed verloopt maakt hij 10 minuten erna bekend op welke server we zitten. Als ik de mogelijkheid heb post ik dan gelijk in dit topic welke server het is.
jaquote:Op maandag 12 december 2011 22:28 schreef Prullenbak6 het volgende:
Als ik morgen pre-order in de winkel, krijg ik dan nog early access van ongeveer 1-2 dagen?
ik heb eieren voor mn geld gekozen, en ben de crimson order gejoined, met die infantiele fokguild naam voorstellenquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Morthill het volgende:
Maar wat wordt nu de FOK!server? wie start hem? Wie gaat hem leiden?
ditquote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Is het misschien niet een beter idee om de FOK! Guild te vergeten en dat iedereen de Crimson Order gaat joinen?
niet verplichtquote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga niet rp-en en neem aan dat de FOK! guild wat meer casual is. Dat gezegd hebbende zie ik niet in waarom we niet op dezelfde server zouden gaan. Ik laat hun toch met rust als ze RP-en maar als ze hulp nodig hebben is het altijd handig (ook vice versa)
Mort, zullen wij gewoon een guild rocken met z'n 2en?quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Morthill het volgende:
Maar wat wordt nu de FOK!server? wie start hem? Wie gaat hem leiden?
Normaal doe ik dat ook. Maar ik ben de enige van al mijn maten die dit soort spellen speelt, dus ik blijf wel bij de FOK! serverquote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Ik ga gewoon lekker een PvE server kiezen waar ik niemand ken. En dan maar hopen dat het geen kutserver wordt.
Make it 3quote:Op maandag 12 december 2011 22:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Mort, zullen wij gewoon een guild rocken met z'n 2en?
Ligt ook aan welke faction iemand wil hèquote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
waarom niet gewoon 1 grote guild maken,
de fokguild wordt toch ook een casual pvp, dat is crimson ook, maar daar kan je eventueel RP doen als het je interesseert
ligt aan enjin, die zijn aan het klooien met de servers (de overkoepelende community van alle guild sites)quote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hehe, crimson order site ligt eruit.
Wilde joinen, maar krijg time-outs
fokguild zou empire worden, is deze ook ,quote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ligt ook aan welke faction iemand wil hè
Wil net zeggen, ik prefereer republic dusquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ligt ook aan welke faction iemand wil hè
F5'en werkt trouwensquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hehe, crimson order site ligt eruit.
Wilde joinen, maar krijg time-outs
Same here, zit te denken om of tweakers te joinen, of gewoon een internationale guild te zoekenquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wil net zeggen, ik prefereer republic dus.
Ja daar heb je het alquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
fokguild zou empire worden, is deze ook ,
tja, tweakers ?quote:
Dit dusquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Salamando het volgende:
Mijn ervaringen met volledig NL'se guilds zijn trouwens echt slecht, denk dat ik het maar internationaal zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |