Homo. Autorijden is geweldig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:13 schreef QBay het volgende:
Automaten inderdaad!.
Gewoon autorijden zoals het bedoeld is, geen gekloot met koppeling en schakelen maar gewoon sturen, gas geven en remmen.
Mijn ouders snappen het ook niet dat ik automaat zo leuk vind: 'Maar je wilt toch echt autorijden? Dat is toch leuk?'. NEE, autorijden is niet leuk. Autorijden doe je omdat het nodig is, niet omdat het leuk is...er is niks leuks aan.
Aldus deze 18 jarige jongen die maar al te graag schakelt in z'n verlaagde golf uit 95quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Homo. Autorijden is geweldig.
23, en ik had een Panda uit '89quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Aldus deze 18 jarige jongen die maar al te graag schakelt in z'n verlaagde golf uit 95
Dit, autorijden is geweldig, maar automaat doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Homo. Autorijden is geweldig.
Spreek voor jezelf, autorijden is heerlijk. Automaat en handbak.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:13 schreef QBay het volgende:
Automaten inderdaad!.
Gewoon autorijden zoals het bedoeld is, geen gekloot met koppeling en schakelen maar gewoon sturen, gas geven en remmen.
Mijn ouders snappen het ook niet dat ik automaat zo leuk vind: 'Maar je wilt toch echt autorijden? Dat is toch leuk?'. NEE, autorijden is niet leuk. Autorijden doe je omdat het nodig is, niet omdat het leuk is...er is niks leuks aan.
Wat wel gaaf is, is van die flippers aan het stuur. Dat is wel grappig en werkt echt 100x beter dan een pedaaltje.
Ik heb geen automaat en sta dagelijks in de file. Ik moet zeggen dat ik op dat soort momenten ook wel een automaat zou willen hebben. Maar goed, dat is ook echt het enige moment.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef sinepedraap het volgende:
Vaak heb ik het idee dat mensen die zo anti automaat zijn nog nooit in een dikke file hebben gestaan
Waarom? Wat maakt iemand zo veel beter?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:22 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Ik heb geen automaat en sta dagelijks in de file. Ik moet zeggen dat ik op dat soort momenten ook wel een automaat zou willen hebben. Maar goed, dat is ook echt het enige moment.
Automaat rijden is een beetje hetzelfde met gasten die stoer doen op een scooter. Koop een schakelbrommer, dan ben je pas een vent.
Hybridequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef Gripper het volgende:
ik kijk nu al naar mn nieuwe auto uit, een auris hybride. heerlijk, straks in de file niet meer telkens schakelen, maar gewoon lekker een beetje rollen.
trololoquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef Gripper het volgende:
ik kijk nu al naar mn nieuwe auto uit, een auris hybride. heerlijk, straks in de file niet meer telkens schakelen, maar gewoon lekker een beetje rollen.
Dus jij ziet ook geen bezwaren in mannen met Uggs, of mannen met roze handtasjes? Zo een handtasje is immers retehandig om spulletjes in te stoppen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom? Wat maakt iemand zo veel beter?
Het is oud en niet meer nodig.
Een beetje het zelfde verhaal als een ventilatortje op je sigarettenaansteker of ingebouwde airco
wtfquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:25 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Dus jij ziet ook geen bezwaren in mannen met Uggs, of mannen met roze handtasjes? Zo een handtasje is immers retehandig om spulletjes in te stoppen.
File rijdenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef Gripper het volgende:
En een automaat wel..? Het is een alternatief, niet een verbetering.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
wtf
Dit is echt een vergelijking van niks. Uggs of handtasjes zijn geen technische verbeteringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |