Tja... Werkgericht stuur ik vaak pissige mails naar ondersteunende diensten binnen onze organisatie en daar krijg ik ook vaak niet de liefste antwoorden op. Meestal vallen ze in het echt ook meequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Viel mij bij allemaal 100% meeMisschien heb ik een negatief wereldbeeld
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 14:20:36Loop ik toevallig het #3FM pand binnen, zit ik ineens robradio te doen! Huh?! reageer retweet
als ik nog geen kaartje voor volgende week had gehad was het een opgeweest.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:01 schreef minthy het volgende:
Hier toevallig iemand die een kaartje van mij wil overnemen voor De Staat vanavond in Deventer? M'n collega kon er niemand voor vinden...
Er zijn ook nog kaarten te koop dus extra kaarten bijbestellen is mogelijk
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:22 schreef minthy het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 14:20:36Loop ik toevallig het #3FM pand binnen, zit ik ineens robradio te doen! Huh?! reageer retweet
Unfortunately peanut butter...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik nog geen kaartje voor volgende week had gehad was het een opgeweest.
goedemiddag iedereen
en tot vanavond iedereen
Ik zou het nu doen, heb je meer kans. Ik geef je iig een RT.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Unfortunately peanut butter...
Ik gooi het nog op Twitter later vanmiddag en anders heeft mijn collega die afzegde gewoon pech en mag hij dokken
Tof! Kan je mij RT'en dan? Omdat ik de boel heb afgeschermdquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou het nu doen, heb je meer kans. Ik geef je iig een RT.
Ja, ik doe de oude RT, zodat het er voor komt te staan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! Kan je mij RT'en dan? Omdat ik de boel heb afgeschermd
Ah, kan dat ook nog. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik doe de oude RT, zodat het er voor komt te staan.
Hij is er inmiddels wel. Sinds 14:35.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
wrom is Stenders er niet en is er vanavond wel???
gelukkigquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij is er inmiddels wel. Sinds 14:35.
Hij stond trouwens in de file. Op de A6, hadden ze het over. Daar was een ongeluk gebeurd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkigkan ik vanavond lekker Late Vermaak luisteren
de opdracht was, teken een rondje en daaronder een driehoek met de punt naar beneden.quote:
Op dat moment liep ik op de kerstafdeling van een tuincentrum. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat nou erger is.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op dat moment liep ik op de kerstafdeling van een tuincentrum. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat nou erger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |