dis is nu producer bij Ekstra Weekend....quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ken iemand die de weg kwijt was in Hilversum NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD
*proest*quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
Dat meisje had ook echt een douchekop
de Edwin Evers band is dan wel weer leuk alleen jammer van die deelnemers die er doorheen zingenquote:
dat was geniaal ja. had bijna een natte broek van t lachen.quote:
Beste Megaman introquote:
heb je ook zo'n partymix? met gehakdingetjes en minifrikandelletjes? daar heb ik wel zin inquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef Evertjan het volgende:
ik gooi er een portie bitterballen in iemand anders ook een bittergarnituur on the side???
Tegenwoordig niet meer! Sinds een paar maanden ligt er een loopbrug OVER het Studiocentrum heen, waardoor je pal voor Bar Boon (aan de goede kant van t parkeerterrein dus) uit komt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amen.En heel onlogisch, want als je met de trein aankomt met je echt ver omlopen voor je er bent...
Ligt gewoon aan 101. Vanaf 3FM sturen ze het logo al mee... maar 101 zet er nog eentje extra overheen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef gerbenp het volgende:
Doet iemand bij 101tv nou iets verkeerd? Zie 2x het NTR-logo. Lekkere faal, maar het viel me op ineens.
is dat een bar van de broer van Mrs Ekdom? die heet toch Bart Boon ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer! Sinds een paar maanden ligt er een loopbrug OVER het Studiocentrum heen, waardoor je pal voor Bar Boon (aan de goede kant van t parkeerterrein dus) uit komt.
Nope, zo heet die schuur gewoon.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dat een bar van de broer van Mrs Ekdom? die heet toch Bart Boon ofzo?
Vorige keer was het pas ergquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan 101. Vanaf 3FM sturen ze het logo al mee... maar 101 zet er nog eentje extra overheen.
Mja, heeft te maken met zendtijd natuurlijk. Blijkbaar is volgende week vrijdag de laatste NTR-zendtijd op 3FM van dit jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Evertjan het volgende:
raar trouwens dat ze volgende week al de jaarmix uitzenden van DJ Sandstorm
De schakelmensen zijn niet altijd even wakker idd...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vorige keer was het pas erg. Volgens mij pakte ze gewoon de VSR van 3FM, je zag het 101TV logo over het 3FM logo.
kon waarsch niet anders....er moet nu eenmaal een plekje gevonden in de programmering.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Evertjan het volgende:
raar trouwens dat ze volgende week al de jaarmix uitzenden van DJ Sandstorm
ik zou een jaarmix uitzenden op 31 decquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kon waarsch niet anders....er moet nu eenmaal een plekje gevonden in de programmering.
vorig jaar deed Powned em in Stenders Late Vermaak 1e uur. Toen zei Stenders dat eigenlijk niemand die mix wilde, maar daar twijfel ik dan weer aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, heeft te maken met zendtijd natuurlijk. Blijkbaar is volgende week vrijdag de laatste NTR-zendtijd op 3FM van dit jaar.
Is daar nu al iets bekend over? Gaan ze de jaarmix doen op 101TV of gewoon best-off?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, heeft te maken met zendtijd natuurlijk. Blijkbaar is volgende week vrijdag de laatste NTR-zendtijd op 3FM van dit jaar.
heb je gezien hoeveel jaarboeken en dingen er al in de winkels liggen? vaak in November al. ooit werd daardoor de hele Tsunami gemistquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zou een jaarmix uitzenden op 31 dec
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |