ik ben trouwens ook voor een soort van kind-opvoed-vaardigheidsbewijs. voor je een auto instapt moet je tig rijlessen hebben en een examen enzo, maar kinderen krijgen mag iedereen? Je stijve tampeloeres in een vochtige grot proppen, beetje pompen en wachten tot er zooi uitkomt. Daarna in spanning zitten en evt opnieuw proberen tot het wel lukt. 9 maanden wachten en het verpesten van kinderen kan beginnen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat helpen. Als je sommige mensen mét rijbewijs op Neerlands wegen ziet rijden...
Hum, mijn Mini hangt aan mijn tv, dvi->hdmi, geen probleem hier.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Negative....
Haalt helaas niets uit. Edoch bedankt.
Das een oude VLCquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Hum, mijn Mini hangt aan mijn tv, dvi->hdmi, geen probleem hier.
(vlc 0.9.8)
Well THAT'S your problem!! [/Adam Savage]quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Das een oude VLCDie heb ik al jaren niet meer... Inmiddels 1.1.12
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
voicelift....dat mag er wel uit wat mij betreft. geheime woord is nog wel leuk.
"Ik ben aan het puzzelen en ben op zoek naar een woord" ben ik ook al zat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
voicelift....dat mag er wel uit wat mij betreft. geheime woord is nog wel leuk.
De moeilijkheidsgraad moet inderdaad omhoog.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
"Ik ben aan het puzzelen en ben op zoek naar een woord" ben ik ook al zat.
ja, maar dat is vaak nog wel lachen omdat er 9 van de 10 keer malloten bellen en Ekstra erdoorheen gaat mekkerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
"Ik ben aan het puzzelen en ben op zoek naar een woord" ben ik ook al zat.
twitter:ZangerRinus twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 20:12:52Onderweg naar #3fm. #Zangerrinus straks te gast bij #ekstraweekend allemaal luisteren hoor reageer retweet
mwoah, beetje á la Alles is Liefde, Love Actually en Valentine's Day. Een romcom met een bak verhaallijnen doorelkaar die uiteindelijk iets met elkaar te maken hebben. Best leuk als je er van houdtquote:
bereid je maar vast voor op nog veel meer Bouncah!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Qunix het volgende:
Dit nummer ben ik klaar mee. Ik vond hem al vanaf het begin niks aan.
Mja....quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bereid je maar vast voor op nog veel meer Bouncah!
#HELLO!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Hij is inmiddels gegroeid, maar ben bang voor overkill.
Hm... Thanks voor het testen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef ChungLingSoo het volgende:
1.1.12 werkt hier ook gewoon, prima audio+video.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |