5 euroquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:45 schreef Beaudelaire het volgende:
En hoeveel heeft Snow Patrol gekost, oftewel hoeveel gaat er niet naar het Rode Kruis?
Geniaal nummer dit hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Coldplay![]()
Ik zou d'r gratis nog niet naar toe willen
Ja inmiddels weten we dat wel hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Coldplay![]()
Nobody cares.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Coldplay![]()
Gewoon niet op reageren joh.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef FZN05 het volgende:
Fijn dat er mensen zijn die áltijd wat te zeiken hebben.
Sophie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Al bekend wie er de updates doen?
Sophie en ....?
Voor hoeveel ¤ laat Annemieke dit jaar die lekkere tietjes van haar zien?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sophie?
Annemiek deed dat vorig jaar.
Roots bloody roots! Weliswaar aangevraagd, maar Roos begint het te leren.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor hoeveel ¤ laat Annemieke dit jaar die lekkere tietjes van haar zien?
Helemaal geen verkeerd bandje, dat Hanson. Alleen jammer dat ze nooit meer onder het Mmmbop-juk uit zullen komen... Vorig jaar nog een best leuk album uitgebracht, maar dat heeft hier niet veel gedaan geloof ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mmm Bop
Dat was toch best een leuk liedje.
Dat is wel heel kort door de bocht. Uiteraard is het mooi dat die band op een pleintje in Leiden nummers gaat spelen, maar het traject van deze twee partijen de laatste maanden is op zich opmerkelijk te noemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef FZN05 het volgende:
Fijn dat er mensen zijn die áltijd wat te zeiken hebben.
Volgens mij hebben ze nog wel een heel trouwe fanbase hoor, maarja 3fm zal het niet draaien nee, Mmmbop noemen dit al een guilty pleasure terwijl het gewoon een goed nummer is toevallig gezongen door jochies die toen erg jong waren. Te jong blijkbaar om serieus te nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Helemaal geen verkeerd bandje, dat Hanson. Alleen jammer dat ze nooit meer onder het Mmmbop-juk uit zullen komen... Vorig jaar nog een best leuk album uitgebracht, maar dat heeft hier niet veel gedaan geloof ik.
Tuurlijk is de fanbase er nog wel, maar een HMH vullen gaat lastig worden, denk ik. En ja, ze waren te jong te populair. Zie dan nog maar eens als serieus artiest te worden erkend, dat is slechts zeer weinigen gegeven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:06 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog wel een heel trouwe fanbase hoor, maarja 3fm zal het niet draaien nee, Mmmbop noemen dit al een guilty pleasure terwijl het gewoon een goed nummer is toevallig gezongen door jochies die toen erg jong waren. Te jong blijkbaar om serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |