abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4977782
WAT EEN RAMP, kom je net terug van je vriendin uitzwaaien en moet je d'r 4 WEKEN ja....WEKEN missen heeft iemand hetzelfde meegemaakt of iets dergelijk, wil je dat dan met mij delen? IK BAAL ALS EEN STEKKER. GROETEN
pi_4977808
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 07:45 schreef jwvink het volgende:
WAT EEN RAMP, kom je net terug van je vriendin uitzwaaien en moet je d'r 4 WEKEN ja....WEKEN missen heeft iemand hetzelfde meegemaakt of iets dergelijk, wil je dat dan met mij delen? IK BAAL ALS EEN STEKKER. GROETEN
Wel eens van onafhankelijkheid gehoord?

geniet een beetje van je vrijheid zou ik zeggen.

Thunder announces that the storm is coming
pi_4977813
Hopen dat ze zich een beetje gedraagt
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  vrijdag 12 juli 2002 @ 08:03:09 #4
11756 Trizone
---------------
pi_4977823
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 07:59 schreef Calella het volgende:
'tis te hopen voor haar dat Hij zich weet te gedragen
pi_4977824
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 07:59 schreef Calella het volgende:
Ja! nou baalt ie helemaal natuurlijk!

Thunder announces that the storm is coming
pi_4977885
Nou, heb JIJ eindelijk OOK vakantie!!!! Ze komt echt wel weer terug hoor. Mijn (ex)vriendin is ook wel eens een maand op vakantie gegaan. Heb nog nooit zo genoten van vrije tijd. Kan je eindelijk rustig je dingen doen zonder dat gezeik om aandacht de hele tijd
yeah!
pi_4977905
Echt k*t voor je man, ik heb bijna het zelfde mijn vriendin is 2weken weg en ze is nu precies 1 week weg en ik voel me de heledag gewoon niet lekker in mijn vel zitten. goeie tip dat het meest helpt is al je werk gewoon volledig op je werk storenten zodat je zo veel mogelijk afleiding hebt. wat ik zelf voel me het rots als ik een vrije dag heb want dan ga je over dingen na denken en zo en dat kan je het best niet doen.

sterkte.

slaaaaaaaaaappppppppp
  vrijdag 12 juli 2002 @ 08:28:01 #8
11756 Trizone
---------------
pi_4977909
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 07:45 schreef jwvink het volgende:
waar is ze eigenlijk naar toe, en met wie?
pi_4977916
ik heb dit een paar keer zien gebeuren bijn vrienden, en dat ging eigenlijk altijd fout.
suc6, en ik hoop voor je dat het voor jou wel goed komt.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 12 juli 2002 @ 08:36:41 #10
11756 Trizone
---------------
pi_4977946
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 08:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb dit een paar keer zien gebeuren bijn vrienden, en dat ging eigenlijk altijd fout.
suc6, en ik hoop voor je dat het voor jou wel goed komt.
Ik heb het eigenlijk nog nooit goed zien gaan, het vlees is sterker dan de geest
pi_4977958
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 08:36 schreef Trizone het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk nog nooit goed zien gaan, het vlees is sterker dan de geest

precies, wen als het dan ook nog om een knappe meid gaat, kun je er haast wel zeker van zijn dat het fout gaat
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_4978225
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 08:40 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

precies, wen als het dan ook nog om een knappe meid gaat, kun je er haast wel zeker van zijn dat het fout gaat

lekker aardig ben je voor hem. je moet zo'n jongen steunenen en niet onzeker gaan maken.als ze echt van hem houdt gaat ze niet vreemd. meschien is dat ij jou gebeurt dat ze vreemd ging.
slaaaaaaaaaappppppppp
pi_4978241
Niet om nog meer angst in te boezemen, maar als vrouwen alleen op vakantie zijn, gaan ze vaak ( te veel ) drinken... dusssszzz

( uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd )

Minha coelho pequeno para uma senhora pequena !
  vrijdag 12 juli 2002 @ 09:54:45 #14
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_4978324
Je merkt het vanzelf... je kan er toch niets aandoen.
En anders zijn er genoeg andere vrouwen op de wereld..
Kijk maar eens in A'dam in Cocos!!
This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
pi_4978338
kickje R&P
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:01:26 #16
17075 extreme
-wannahave-
pi_4978376
ik heb met dat soort dingen heel sterk dat ALS ze met haar hoofd vol met drank, vakantiestemming, kampvuurfeest op het strand & natuurlijk de hormonen vreemd gaat, dat ik het gewoon niet wil weten, zolang ze na de vakantie maar weer bij me terug komt.

je houd dingen toch niet tegen, sex en vakantiescharreltjes horen er nou eenmaal bij voor de meesten, (kijk naar programma's zoals Temptation Island en Blind Vertrouwen) je zit in een andere omgeving, vrije tijd genoeg, je doet alleen maar leuke dingen zoals naar het strand, uitgaan..

natuurlijk zijn er ook nog mensen met principes, en het hangt er van af wat je van elkaar verwacht... maar het lijkt me het beste als je je er gewoon niet te druk over maakt.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_4978393
Ben ik het dus niet mee eens.

Al ga ik alleen op vakantie, dan nog is het niet de bedoeling dat er een vakantie"scharrel" bij hoort.

Ik zal wat dat betreft dan wel 1 van die principe mensen zijn.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:10:55 #18
11756 Trizone
---------------
pi_4978449
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 09:41 schreef Wdrawing het volgende:

[..]

meschien is dat ij jou gebeurt dat ze vreemd ging.

wat bedoel je?

Maar de waarheid mag toch vermeld worden, als je eerlijk kijkt dan zie je om je heen zoveel vrouwen die vreemd gaan. Zeker als er een vakantie gevoel is en er drank bij komt kijken..... En hoe liever ze doen en hoe meer ze door de telefoon vanaf hun vakantie adres zeggen dat ze ECHT van je houd, Hoe groter de kans is dat het MIS is!!

Ze gaan er vanuit dat je er toch niet achter komt

vrijdag 12 juli 2002 @ 10:12:46 #19
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4978472
Ik snap niet waarom er meteen zo flauw en bevooroordelend gereageerd wordt. Alsof elke mens op vakantie een beest wordt. Ik zou zeggen, geniet van je tijd, doe de dingen waar je normaal niet aan toe komt. Je moet ook alleen kunnen zijn want als je afhankelijk van haar bent gaat het vroeg of laat een keer mis.
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:14:17 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_4978489
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 10:10 schreef Trizone het volgende:
Maar de waarheid mag toch vermeld worden, als je eerlijk kijkt dan zie je om je heen zoveel vrouwen die vreemd gaan.
Goh, ik ken toch echt een heleboel vrouwen/meisjes die alleen of met vriendinnen op vakantie gaan maar die nooooooooit vreemd zullen gaan! De gene die wel vreemd gaan zijn echt de uitzondering. En ik kijk toch echt 'eerlijk'.
quote:
Zeker als er een vakantie gevoel is en er drank bij komt kijken..... En hoe liever ze doen en hoe meer ze door de telefoon vanaf hun vakantie adres zeggen dat ze ECHT van je houd, Hoe groter de kans is dat het MIS is!!

Ze gaan er vanuit dat je er toch niet achter komt

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:16:37 #21
11756 Trizone
---------------
pi_4978508
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 10:12 schreef micha het volgende:
Ik snap niet waarom er meteen zo flauw en bevooroordelend gereageerd wordt. Alsof elke mens op vakantie een beest wordt. Ik zou zeggen, geniet van je tijd, doe de dingen waar je normaal niet aan toe komt. Je moet ook alleen kunnen zijn want als je afhankelijk van haar bent gaat het vroeg of laat een keer mis.
Kijk ik weet niet waar ze heen gaat, maar kijk je wel eens tv? met in het bijzonder de programma's die opgenomen worden in spanje, vol met vrouwen die dronken vertellen dat ze iedere dag minstens 3 mannen hebben gehad en dat hun vriendje thuis maar even niet mee doet. Want hij komt er toch nooit achter (tenzij hij tv kijkt ).

Dat is wat IK/WIJ zien van vrouwen op vakantie (zonder vriendje)

pi_4978877
ik moet mijn vriend meerdere malen per jaar mijn vriend enkele weken missen en ook heb ik kans dat ik hem zelfs een half jaar moet missen. Hij zit in het leger nl. Ik heb er verders geen problemen mee hoor.
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:47:06 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_4978898
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 10:16 schreef Trizone het volgende:

[..]

Kijk ik weet niet waar ze heen gaat, maar kijk je wel eens tv? met in het bijzonder de programma's die opgenomen worden in spanje, vol met vrouwen die dronken vertellen dat ze iedere dag minstens 3 mannen hebben gehad en dat hun vriendje thuis maar even niet mee doet. Want hij komt er toch nooit achter (tenzij hij tv kijkt ).

Dat is wat IK/WIJ zien van vrouwen op vakantie (zonder vriendje)

Misschien een eye-opener, maar wat je op televisie ziet is niet, ik herhaal niet, de werkelijkheid!!!!!
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:49:58 #24
11756 Trizone
---------------
pi_4978941
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 10:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

maar wat je op televisie ziet is niet, ik herhaal niet, de werkelijkheid!!!!!

Ja vast, die zitten natuurlijk allemaal in een studio in hilversum, te acteren dat ze dronken zijn en vreemd gaan.

Maar dat weet natuurlijk iedereen.

vrijdag 12 juli 2002 @ 11:05:34 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_4979128
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 10:49 schreef Trizone het volgende:

[..]

Ja vast, die zitten natuurlijk allemaal in een studio in hilversum, te acteren dat ze dronken zijn en vreemd gaan.

Maar dat weet natuurlijk iedereen.

Nee, uiteraard niet. Maar vooraf wordt er door de redactie een soort van storyline uitgeschreven: dit soort types willen we, dit soort uitspraken, zoveel dronken jongens, zoveel meisjes die vreemdgaan, zoveel prille borstjes etc.

Ter plekke gaan het team onder leiding van een regiseur/verslaggever op zoek naar de meest ranzige plaatjes/praatjes. Uitgangspunt hierbij is meestal een voorbereid draaiboek. 'Normale' mensen worden al niet eens gefilmd.

Terug in Nederland wordt de boel nog eens 'gespot' - dwz scene voor scene wordt er uitgeschreven wat er gefilmd is, wat ze zeggen etc-. Hieruit wordt wederom een selectie gemaakt waaruit de uitzending wordt gemonteerd. Natuurlijk zit de montage zo ingenieus in elkaar dat er bepaalde storylines naar voren komen en het geheel nog ranziger overkomt dan het in werkelijkheid is.

Dan is het klaar en zie daar..... de 'werkelijkheid!'

Toevoeging: en laten we het al helemaal niet hebben over het format e.d..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')