quote:Wel eens van onafhankelijkheid gehoord?
Op vrijdag 12 juli 2002 07:45 schreef jwvink het volgende:
WAT EEN RAMP, kom je net terug van je vriendin uitzwaaien en moet je d'r 4 WEKEN ja....WEKEN missenheeft iemand hetzelfde meegemaakt of iets dergelijk, wil je dat dan met mij delen? IK BAAL ALS EEN STEKKER. GROETEN
geniet een beetje van je vrijheid zou ik zeggen.
quote:'tis te hopen voor haar dat Hij zich weet te gedragen
Op vrijdag 12 juli 2002 07:59 schreef Calella het volgende:
Hopen dat ze zich een beetje gedraagt
quote:Ja! nou baalt ie helemaal natuurlijk!
Op vrijdag 12 juli 2002 07:59 schreef Calella het volgende:
Hopen dat ze zich een beetje gedraagt
sterkte.
quote:waar is ze eigenlijk naar toe, en met wie?
Op vrijdag 12 juli 2002 07:45 schreef jwvink het volgende:
WAT EEN RAMP, kom je net terug van je vriendin uitzwaaien en moet je d'r 4 WEKEN ja....WEKEN missenheeft iemand hetzelfde meegemaakt of iets dergelijk, wil je dat dan met mij delen? IK BAAL ALS EEN STEKKER. GROETEN
quote:Ik heb het eigenlijk nog nooit goed zien gaan, het vlees is sterker dan de geest
Op vrijdag 12 juli 2002 08:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb dit een paar keer zien gebeuren bijn vrienden, en dat ging eigenlijk altijd fout.
suc6, en ik hoop voor je dat het voor jou wel goed komt.
quote:precies, wen als het dan ook nog om een knappe meid gaat, kun je er haast wel zeker van zijn dat het fout gaat
Op vrijdag 12 juli 2002 08:36 schreef Trizone het volgende:[..]
Ik heb het eigenlijk nog nooit goed zien gaan, het vlees is sterker dan de geest
quote:lekker aardig ben je voor hem. je moet zo'n jongen steunenen en niet onzeker gaan maken.als ze echt van hem houdt gaat ze niet vreemd. meschien is dat ij jou gebeurt dat ze vreemd ging.
Op vrijdag 12 juli 2002 08:40 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
precies, wen als het dan ook nog om een knappe meid gaat, kun je er haast wel zeker van zijn dat het fout gaat
( uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd )
je houd dingen toch niet tegen, sex en vakantiescharreltjes horen er nou eenmaal bij voor de meesten, (kijk naar programma's zoals Temptation Island en Blind Vertrouwen) je zit in een andere omgeving, vrije tijd genoeg, je doet alleen maar leuke dingen zoals naar het strand, uitgaan..
natuurlijk zijn er ook nog mensen met principes, en het hangt er van af wat je van elkaar verwacht... maar het lijkt me het beste als je je er gewoon niet te druk over maakt.
Al ga ik alleen op vakantie, dan nog is het niet de bedoeling dat er een vakantie"scharrel" bij hoort.
Ik zal wat dat betreft dan wel 1 van die principe mensen zijn.
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 09:41 schreef Wdrawing het volgende:[..]
meschien is dat ij jou gebeurt dat ze vreemd ging.
Maar de waarheid mag toch vermeld worden, als je eerlijk kijkt dan zie je om je heen zoveel vrouwen die vreemd gaan. Zeker als er een vakantie gevoel is en er drank bij komt kijken..... En hoe liever ze doen en hoe meer ze door de telefoon vanaf hun vakantie adres zeggen dat ze ECHT van je houd, Hoe groter de kans is dat het MIS is!!
Ze gaan er vanuit dat je er toch niet achter komt
quote:Goh, ik ken toch echt een heleboel vrouwen/meisjes die alleen of met vriendinnen op vakantie gaan maar die nooooooooit vreemd zullen gaan! De gene die wel vreemd gaan zijn echt de uitzondering. En ik kijk toch echt 'eerlijk'.
Op vrijdag 12 juli 2002 10:10 schreef Trizone het volgende:
Maar de waarheid mag toch vermeld worden, als je eerlijk kijkt dan zie je om je heen zoveel vrouwen die vreemd gaan.
quote:Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten....
Zeker als er een vakantie gevoel is en er drank bij komt kijken..... En hoe liever ze doen en hoe meer ze door de telefoon vanaf hun vakantie adres zeggen dat ze ECHT van je houd, Hoe groter de kans is dat het MIS is!!Ze gaan er vanuit dat je er toch niet achter komt
quote:Kijk ik weet niet waar ze heen gaat, maar kijk je wel eens tv? met in het bijzonder de programma's die opgenomen worden in spanje, vol met vrouwen die dronken vertellen dat ze iedere dag minstens 3 mannen hebben gehad en dat hun vriendje thuis maar even niet mee doet. Want hij komt er toch nooit achter (tenzij hij tv kijkt
Op vrijdag 12 juli 2002 10:12 schreef micha het volgende:
Ik snap niet waarom er meteen zo flauw en bevooroordelend gereageerd wordt. Alsof elke mens op vakantie een beest wordt. Ik zou zeggen, geniet van je tijd, doe de dingen waar je normaal niet aan toe komt. Je moet ook alleen kunnen zijn want als je afhankelijk van haar bent gaat het vroeg of laat een keer mis.
Dat is wat IK/WIJ zien van vrouwen op vakantie (zonder vriendje)
quote:Misschien een eye-opener, maar wat je op televisie ziet is niet, ik herhaal niet, de werkelijkheid!!!!!
Op vrijdag 12 juli 2002 10:16 schreef Trizone het volgende:[..]
Kijk ik weet niet waar ze heen gaat, maar kijk je wel eens tv? met in het bijzonder de programma's die opgenomen worden in spanje, vol met vrouwen die dronken vertellen dat ze iedere dag minstens 3 mannen hebben gehad en dat hun vriendje thuis maar even niet mee doet. Want hij komt er toch nooit achter (tenzij hij tv kijkt
).
Dat is wat IK/WIJ zien van vrouwen op vakantie (zonder vriendje)
quote:Ja vast, die zitten natuurlijk allemaal in een studio in hilversum, te acteren dat ze dronken zijn en vreemd gaan.
Op vrijdag 12 juli 2002 10:47 schreef Tinkepink het volgende:[..]
maar wat je op televisie ziet is niet, ik herhaal niet, de werkelijkheid!!!!!
Maar dat weet natuurlijk iedereen.
quote:Nee, uiteraard niet. Maar vooraf wordt er door de redactie een soort van storyline uitgeschreven: dit soort types willen we, dit soort uitspraken, zoveel dronken jongens, zoveel meisjes die vreemdgaan, zoveel prille borstjes etc.
Op vrijdag 12 juli 2002 10:49 schreef Trizone het volgende:[..]
Ja vast, die zitten natuurlijk allemaal in een studio in hilversum, te acteren dat ze dronken zijn en vreemd gaan.
Maar dat weet natuurlijk
iedereen.
Ter plekke gaan het team onder leiding van een regiseur/verslaggever op zoek naar de meest ranzige plaatjes/praatjes. Uitgangspunt hierbij is meestal een voorbereid draaiboek. 'Normale' mensen worden al niet eens gefilmd.
Terug in Nederland wordt de boel nog eens 'gespot' - dwz scene voor scene wordt er uitgeschreven wat er gefilmd is, wat ze zeggen etc-. Hieruit wordt wederom een selectie gemaakt waaruit de uitzending wordt gemonteerd. Natuurlijk zit de montage zo ingenieus in elkaar dat er bepaalde storylines naar voren komen en het geheel nog ranziger overkomt dan het in werkelijkheid is.
Dan is het klaar en zie daar..... de 'werkelijkheid!'
Toevoeging: en laten we het al helemaal niet hebben over het format e.d..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |