quote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
Bedenk net, ik noem één van mijn honden ook altijd Muis
quote:
Ze denkt dat ze een kat is. Ligt altijd boven op de bank. Kijkt op de vensterbank naar buiten... gek beestquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
Je gaat vooruit, je weet nu al hoe je een spoiler moet plaatsen
Doet ze ook al prrrrr en ligt ze in je nek?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze een kat is. Ligt altijd boven op de bank. Kijkt op de vensterbank naar buiten... gek beest
Of op de krant die je net aan het lezen bent...quote:Op donderdag 8 december 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet ze ook al prrrrr en ligt ze in je nek?
Geen prrrr, maar ligt nu naast mequote:Op donderdag 8 december 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet ze ook al prrrrr en ligt ze in je nek?
Nee, dat doet de andere.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of op de krant die je net aan het lezen bent...
Hoe is het afgelopen met dat kleine schriele katje van je buren dat gister bij jouw aanklopte?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of op de krant die je net aan het lezen bent...
die heb ik vandaag nog niet gezien.. en heeft ook niet voor ons raam staan zwaaien. ik hoop dat ie ergens een goede opvang heeft gekregen.. maar mocht zoiets weer gebeuren dan bel ik de dierenambulance..quote:Op donderdag 8 december 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met dat kleine schriele katje van je buren dat gister bij jouw aanklopte?
Vroeg het mij gewoon af, heb een filmpje van Digo (de hond van Bollokus) gezien die achter een muis ging, en ieder moment verwachtte ik dat ie ook nog zou gaan prrrrrr-en ipv grrrrrr-enquote:Op donderdag 8 december 2011 23:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen prrrr, maar ligt nu naast me
Nee, deze blaft nog wel en kan goed janken als ze bang isquote:Op donderdag 8 december 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg het mij gewoon af, heb een filmpje van Digo (de hond van Bollokus) gezien die achter een muis ging, en ieder moment verwachtte ik dat ie ook nog zou gaan prrrrrr-en ipv grrrrrr-en
Mijn eerste twee katten waren aanlopertjes. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen, en waren allebei katten met een trauma. Het heeft jaren geduurd voor ze een beetje sociaal waren.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die heb ik vandaag nog niet gezien.. en heeft ook niet voor ons raam staan zwaaien. ik hoop dat ie ergens een goede opvang heeft gekregen.. maar mocht zoiets weer gebeuren dan bel ik de dierenambulance..
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, deze blaft nog wel en kan goed janken als ze bang is
Jong beestje is beter. En Gizmo opnemen moet je ook niet doen, zij zijn de eigenaren dus moeten er ook voor zorgen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als hier een katje komt, wordt het een jong beestje. Manlief is geen huisdieren gewend en durft een volwassen exemplaar niet echt aan.. en Gizmo is een schattig beestje, maar de buren wonen me iets te dicht bij. Ik ga het beestje dan voeren en zij willen em dan plots terug of zo.. Dat heb ik eerder meegemaakt! In vorige woonplaats!
Dat overkomt mij nu altijd met tic-tacjesquote:Op donderdag 8 december 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Twee keer een chocolaatje vandaag en twee keer een stuk tand kwijt!
Onweer loopt ze te janken.. niet stil te krijgen. Oud en nieuw brengen we haar altijd naar een pension.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zit onder het bed als het onweert? En oud-en-nieuw is al helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |