zegt hij dat of heb je het gezienquote:Op donderdag 8 december 2011 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hij heeft een vriendin en ze zijn samen, net over de grens gaan wonen
Waarom zou ze haar collega vastketenen?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zegt hij dat of heb je het gezien
check je rolcontainer voor kijkgaten voor je em vastketent vanavond
Eeeeeeeeh, als het iets mooier weer is misschien een keerquote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Maar stel je eens voor, dan is de waddenzee echt een zee, hoeven al die Duitsers alleen maar naar de grens te komen om kuilen te graven, hoeven ze niet meer naar Noord- of Zuid-Holland te komen.
Wellicht sleurt Friesland in z'n vaart nog wat Wadden-eilanden mee ook.
Ik zie alleen maar voordelen! Wie gaat er mee op de provinciegrenzen vast geulen graven
ik bedoel de rolcontainerquote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom zou ze haar collega vastketenen?
Pas op, want hij houdt je eraan.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eeeeeeeeh, als het iets mooier weer is misschien een keer
die windmolen in schotlandquote:Op donderdag 8 december 2011 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
Waarschuwing voor hoogwater aan kust
WE GAAN ER AAN
nou de verbazing op zijn gezicht was pricelessquote:Op donderdag 8 december 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kan hij nog steeds stalken he
was priceless of leek priceless?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou de verbazing op zijn gezicht was priceless
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben dan wel een stalker, maar heb met mijn gespeelde verbazing wel een focking gouden kalf!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
was priceless of leek priceless?
quote:
Ik heb er nu al geen zin inquote:Op donderdag 8 december 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik zit kerstkaarten te schrijven
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er nu al geen zin in
Ik zit te janken om een flashpoint die ik al 4x gezien heb
Welke?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er nu al geen zin in
Ik zit te janken om een flashpoint die ik al 4x gezien heb
Ik hou dervanquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, die heb ik ook al 4x gezien en moest ik nog harder om janken ja, vooral omdat ie niet wil maar moet van zn vrouwquote:Op donderdag 8 december 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke?
Die met die echte vader die geen beenmerg wil afstaan omdat ie bang is dat ze erachter komen dat ie de echte vader is?
En dan uiteindelijk toch wil?
Idd, echt mooiquote:Op donderdag 8 december 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hou dervan![]()
Echt een prachtige serie.
Oh jaaaaa, die is ook zoooo mooiquote:Op donderdag 8 december 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, die heb ik ook al 4x gezien en moest ik nog harder om janken ja, vooral omdat ie niet wil maar moet van zn vrouw
Die met dat meisje dat op de vlucht is en dan haar 911-beantwoorder in de armen vliegt
Wat heeft dat in godsnaam te maken met Tombo's plaatje, daar zie ik een stel te oude dudes met plastic pistooltjes die zo'n typische US helden serie vertonenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke?
Die met die echte vader die geen beenmerg wil afstaan omdat ie bang is dat ze erachter komen dat ie de echte vader is?
En dan uiteindelijk toch wil?
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam te maken met Tombo's plaatje, daar zie ik een stel te oude dudes met plastic pistooltjes die zo'n typische US helden serie vertonen
Dat was een Flashpointafleveringquote:Op donderdag 8 december 2011 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam te maken met Tombo's plaatje, daar zie ik een stel te oude dudes met plastic pistooltjes die zo'n typische US helden serie vertonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |