quote:Op donderdag 8 december 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooooo, de Fok!kaarten doe ik morgen wel, ik ben het zat
Mooi he, komt gemiddeld twee keer per jaar voor staat er in die tekst.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
Waarschuwing voor hoogwater aan kust
WE GAAN ER AAN
Van jou had ik er vorig jaar niet eentje he?quote:
Ik deed vorig jaar niet aan kaartenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van jou had ik er vorig jaar niet eentje he?![]()
Ja, naar die dinges die ze ook in Utrecht hebbenquote:
Het weer van gisteren kunnen ze niet eens voorspellenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he, komt gemiddeld twee keer per jaar voor staat er in die tekst.
Was twee dagen geleden ook al geloof ik
Dus als het daar maar bij blijft dan het komende jaar![]()
Ja maar ik bedoelde arm dus ik kan slecht typenquote:
Ik heb droog-shampooquote:Op donderdag 8 december 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's toch lief?![]()
Ik ga es ff douchen.
Had ik eiks eerder moeten doen, want nu moet ik
met nat haar op bed = morgen coupe ravage
Ja hoorquote:
Gadverquote:Op donderdag 8 december 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoorWas gratis dus leuk om te proberen
![]()
ruikt iig lekker, dat maskeert vast veel
quote:WÜRZBURG - Een pestende klasgenoot heeft een 13-jarig meisje in Duitsland onder een rijdende vrachtwagen geduwd. Het meisje werd meegesleurd en was enkele minuten later dood.
Een 14-jarige klasgenoot heeft bekend dat hij het meisje Lisa voor de truck had geduwd. Dat meldde de politie van de stad Würzburg bij Frankfurt donderdag.
Het voorval gebeurde maandag al. De verdachte had zijn daad aanvankelijk ontkend. Het meisje werd al langer geslagen en gepest in de klas.
Oh bah ja... Vooral dat ze al langer geslagen en gepest werd en er kennelijk niks aan gedaan werdquote:Op donderdag 8 december 2011 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gadver![]()
Dit is toch in en intriest?
[..]
Vreselijk, echt....dat dit kan zegquote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah ja... Vooral dat ze al langer geslagen en gepest werd en er kennelijk niks aan gedaan werd
Ja, dat er een kind zelfmoord pleegt omdat het zo gepest is op school en dat de schoolleiding dan zegt alllllll die jaren niks gemerkt te hebben! (terwijl het kind en de ouders regelmatig zijn wezen klagenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja helaas wordt er vaak nog bar weinig aan gedaan, hoeveel aandacht er zogezegd voor op scholen is. Je leest soms de ergste verhalen; leraren die gewoon meedoen of letterlijk de andere kant op kijken, etc.
Ja dan is het anders, maar als niemand iets weet is het ook zo lastig er iets aan te doenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat er een kind zelfmoord pleegt omdat het zo gepest is op school en dat de schoolleiding dan zegt alllllll die jaren niks gemerkt te hebben! (terwijl het kind en de ouders regelmatig zijn wezen klagen)
Maar goed, het zijn getrainde mensen hé, zo lastig is het toch ook weer niet te zien wie er buiten de groep valt of gehouden wordt? Okee misschien tegenwoordig wat meer met digitaal pesten, maar vaak zie je zo wie een beetje de schlemiel is binnen een groepquote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dan is het anders, maar als niemand iets weet is het ook zo lastig er iets aan te doen
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, het zijn getrainde mensen hé, zo lastig is het toch ook weer niet te zien wie er buiten de groep valt of gehouden wordt? Okee misschien tegenwoordig wat meer met digitaal pesten, maar vaak zie je zo wie een beetje de schlemiel is binnen een groep
Nou ja, bij ons in de klas waren meerdere groepen en ik werd flink gepest zonder dat mensen het doorhadden hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
Nee weet ik wel, maar bedoel meer dat je vaak toch wel aan een groep ziet wie er een beetje 'bijhangt' of zich niet helemaal lekker op z'n plek voelt.
Awwquote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, bij ons in de klas waren meerdere groepen en ik werd flink gepest zonder dat mensen het doorhadden hoor
Maar goed, elk geval is anders
Door jongens... dus als ik soms ook maar een heel klein beetje anti-man lijk komt het daardoorquote:
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 8 december 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Door jongens... dus als ik soms ook maar een heel klein beetje anti-man lijk komt het daardoor
Valt reuze mee he?quote:
Je hebt het toch aardig overleefdquote:Op donderdag 8 december 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Door jongens... dus als ik soms ook maar een heel klein beetje anti-man lijk komt het daardoor
Tombooooooooooooquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
*even tussendoor* Ik wilde binnenkort met iemand dat eten in het donker gaan doen, weet iemand nog waar dat was?
Blissquote:
http://www.ctaste.nl/nl/1/welkom_bij_ctaste/quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
*even tussendoor* Ik wilde binnenkort met iemand dat eten in het donker gaan doen, weet iemand nog waar dat was?
ik hoop het, je ziet er nietsquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
3x binnen 10 seconden, als hij het nu niet kan vinden
Ik kwam net de foto's nog tegenquote:
Ik zie het ja! Nou een pak van mn hartquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bliss![]()
Ik geloof het wel....en het is officieel de volgende dag.
Komt vast goed
En dan goed kauwen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg gewoon dat je daar gaat eten maar neem haar mee naar je slaapkamer, verduister die, en stop je piemol in haar mond
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg gewoon dat je daar gaat eten maar neem haar mee naar je slaapkamer, verduister die, en stop je piemol in haar mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |