Nou ja dat dusquote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
http://www.ziggodome.nl/volgbouw.html
Ik snap niet zo goed dat er nog een concerthal moest komen
HMH, Paradiso, Arena...
Ja maarja, doe dan wat met die HMH, niet daar op dat kluitje nóg een concertzaal neerpleurenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Melkweg en Paradiso zijn tof, maar die HMH is ruk, mss nu wel een toffe grotere zaal die niet meteen een arena is dan?
Ja ze waren in 2010 op Werchter ofzo, toen schijnt het ruk geweest te zijn. Das ook nog een optie wellicht, daar komen ook RHCP en Florence and the machinequote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik klaag toch ook niet over Pearl Jam?
Die twee keer dat ik ze live zag, in 1992, waren ze echt heel goed.
Niet je balkon op rennen danquote:Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
mn balkon waait weg!
* naar buiten rent *
Ben benieuwd wat er nog van over is zonder Frusciante, en live is het ook niet heel geweldig, hij is gewoon niet zo'n allerbeste zanger. Maar ach, al die hitjes, het blijft toch altijd wel lekker meebleren. Niet alles kan niveautje Foo's / Muse zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
En ik wil geen zeurkont zijn, maar de Peppers, die zouden ook es over stoppen moeten nadenken....
En bedankt, nu heb ik de hele avond Otherside in mijn hoofdquote:Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
En ik wil geen zeurkont zijn, maar de Peppers, die zouden ook es over stoppen moeten nadenken....
Nee, te weinig. Heb je nog wat ligge?quote:
Hèhè nee. Ik heet Sara "wild beast" Raatsquote:
Owja ik weet welke je bedoelt... brrrrrrrr! Meer vel dan mannetje!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Die laatste cd van de peppers was zo een deceptie...
Om over die foto's an Anthony tijdens die laatste concerten hier maar te zwijgen
Vertel is over jouw coke verhalen, Greysjequote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja ik weet welke je bedoelt... brrrrrrrr! Meer vel dan mannetje!
Nou wel mn balkon oprennen want mn tuinstoelen waaiden bijna wegquote:Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet je balkon op rennen dan![]()
Had je er veel op staan?
Ik ken van de laatste alleen wat ze op de radio draaien ervan, en dat motiveert me niet tot meer luisterenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Die laatste cd van de peppers was zo een deceptie...
Om over die foto's an Anthony tijdens die laatste concerten hier maar te zwijgen
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou wel mn balkon oprennen want mn tuinstoelen waaiden bijna weg
En toen keek ik over de balkonrand en ik zag mn kliko door de straat schuiven![]()
Thank god was ie leeg, ze staan nu vastgebonden
En de bloempotten lagen bij de buurman, die staan nu in de schuur
Wel grappig maar ik had er gewoon niet over nagedacht dus alles waaide wegquote:
Misschien moet je je voeten even wassen, Ll.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
DVM gaat nu nog lekker op de fiets op pad.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
DVM gaat nu nog lekker op de fiets op pad.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Dus waaaaaaaaaaaaaai nieeeeeeeeeeet weeeeeeeg
Waai nooit bij me weg
En als je dan wegwaait
Laat mij je dan vastbinden
...Grijze bak
dat! ketting eromquote:Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Dus waaaaaaaaaaaaaai nieeeeeeeeeeet weeeeeeeg
Waai nooit bij me weg
En als je dan wegwaait
Laat mij je dan vastbinden
...Grijze bak
Je geeft hem niet genoeg vrijheid. Pas maar op, straks gaat hij bij je weg.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef sararaats het volgende:
@Tombolafan: mijn kliko staat binnen.
Ik heb een kleine voor groenten- fruit- en tuinafval (GFT) maar gebruik die nooit.
Mijn afval gaat in de container bij m'n ouders.
Dat probeerde hij, vandaar die kettingquote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je geeft hem niet genoeg vrijheid. Pas maar op, straks gaat hij bij je weg.
Oh, dat zijn ze naast m'n kantoor aan het bouwenquote:http://www.ziggodome.nl/volgbouw.html
Ik snap niet zo goed dat er nog een concerthal moest komen
HMH, Paradiso, Arena...
Je weet dat dit valt onder vrijheidsberoving?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat probeerde hij, vandaar die ketting
Als ie een klacht indient hoor ik het welquote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je weet dat dit valt onder vrijheidsberoving?
Nou, ik zou daar niet te licht over denken hoor. Ook rol containers hebben rechten en gevoelens!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie een klacht indient hoor ik het wel
zolang ze hun plaats kennen en daar blijven staan wel jaquote:Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik zou daar niet te licht over denken hoor. Ook rol containers hebben rechten en gevoelens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |