Kweeniequote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check ff je polis. Bij wie heb je je AVP?
Ow... dan hebben wij iets speciaals, want bij ons is alles gedekt. Zelfs als ik zelf de telefoon zou opetenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
WA is alleen als mijn hond JOUW foon zou opeten bv volgens mij
Welterustenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga maar eens slapen, wekker gaat weer om 3:30 morgen.![]()
Welterusten![]()
en verwarminkjes uit he? Bespaar je ook nog energie mee.![]()
Rap het vliegtuig nemen en je toestel uit het raam gooienquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Doorlopende reisverzekering hebbik ook, zou ik daar nog iets aan hebben?
Nee, want je bent niet op reisquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
KweenieMoet ik opzoeken en die doos zit vol papieren en ik ben er nu niet zo voor in de stemming
![]()
Morgen!
klopt.Sommige verzekeraars dekken dat wel hoor. Eigen kids en honden voor eigen spullenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... dan hebben wij iets speciaals, want bij ons is alles gedekt. Zelfs als ik zelf de telefoon zou opeten
Je moet gewoon het zakgeld van Biet intrekken , dat zal haar lerenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
KweenieMoet ik opzoeken en die doos zit vol papieren en ik ben er nu niet zo voor in de stemming
![]()
Morgen!
Graaide je maar in je eigen doos.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
Ook al ben er niet voor in de mood, ik ga even in de doos verzekeringspapieren graaien
Verzekeringsfraudequote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet je telefoon gewoon aan een vriendin geven/verkopen voor 1 euroen dan heeft jouw hond haar telefoon beschadigd en dan betaalt de verzekering.
Ja nee daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet je telefoon gewoon aan een vriendin geven/verkopen voor 1 euroen dan heeft jouw hond haar telefoon beschadigd en dan betaalt de verzekering.
mocht je er niet uitkomen met je polis dan mag je PMen hoor. Of het hier neerzettenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee daar doe ik niet aan
Maar bedankt voor het meedenken
Ja dat is zo , maar de telefoon expres uit een vliegtuig gooien mag ook niet hoorquote:
Is het niet voor je geintjes is het voor je -dtquote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef indaha het volgende:
Ik ga geen geintjes meer maken hier dadelijk wordt ik opgepakt
Ik zal de taal politie even roepenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef indaha het volgende:
Ik ga geen geintjes meer maken hier dadelijk wordt ik opgepakt
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee daar doe ik niet aan
Maar bedankt voor het meedenken
ZIE DAAR IS DE TAAL POLITZEI!!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het niet voor je geintjes is het voor je -dt
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZIE DAAR IS DE TAAL POLITZEI!!!!
GMTA
Dat komt van de stress , ik ben een slechte boefquote:Op donderdag 8 december 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het niet voor je geintjes is het voor je -dt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |