quote:Op donderdag 8 december 2011 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo ijs eten, zonder verwarming aan
Stoere meidquote:Op donderdag 8 december 2011 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet of je eigen verzekering dat dekt van je eigen hond eigenlijk, maar ik zou ieg ff bellen
Ik ga zo ijs eten, zonder verwarming aan
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een thermoshirt onder een trui![]()
Ik zit hier zonder verwarming, met mijn raam wagenwijd open, in een t-shirtje.
Check ff je polis. Bij wie heb je je AVP?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar voor dat scherm doet het touch screen gedeelte het (volgens mij) nog, maar dat wat er onder zit is dus kapoetDat kan je geloof ik amper zelf vervangen.
De verzekering dekt dat zeker niet, als je hond je foon opeet?
Kweeniequote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check ff je polis. Bij wie heb je je AVP?
Ow... dan hebben wij iets speciaals, want bij ons is alles gedekt. Zelfs als ik zelf de telefoon zou opetenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
WA is alleen als mijn hond JOUW foon zou opeten bv volgens mij
Welterustenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga maar eens slapen, wekker gaat weer om 3:30 morgen.![]()
Welterusten![]()
en verwarminkjes uit he? Bespaar je ook nog energie mee.![]()
Rap het vliegtuig nemen en je toestel uit het raam gooienquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Doorlopende reisverzekering hebbik ook, zou ik daar nog iets aan hebben?
Nee, want je bent niet op reisquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
KweenieMoet ik opzoeken en die doos zit vol papieren en ik ben er nu niet zo voor in de stemming
![]()
Morgen!
klopt.Sommige verzekeraars dekken dat wel hoor. Eigen kids en honden voor eigen spullenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... dan hebben wij iets speciaals, want bij ons is alles gedekt. Zelfs als ik zelf de telefoon zou opeten
Je moet gewoon het zakgeld van Biet intrekken , dat zal haar lerenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
KweenieMoet ik opzoeken en die doos zit vol papieren en ik ben er nu niet zo voor in de stemming
![]()
Morgen!
Graaide je maar in je eigen doos.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
Ook al ben er niet voor in de mood, ik ga even in de doos verzekeringspapieren graaien
Verzekeringsfraudequote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet je telefoon gewoon aan een vriendin geven/verkopen voor 1 euroen dan heeft jouw hond haar telefoon beschadigd en dan betaalt de verzekering.
Ja nee daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet je telefoon gewoon aan een vriendin geven/verkopen voor 1 euroen dan heeft jouw hond haar telefoon beschadigd en dan betaalt de verzekering.
mocht je er niet uitkomen met je polis dan mag je PMen hoor. Of het hier neerzettenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee daar doe ik niet aan
Maar bedankt voor het meedenken
Ja dat is zo , maar de telefoon expres uit een vliegtuig gooien mag ook niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |