Nou ja, bij ons in de klas waren meerdere groepen en ik werd flink gepest zonder dat mensen het doorhadden hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
Nee weet ik wel, maar bedoel meer dat je vaak toch wel aan een groep ziet wie er een beetje 'bijhangt' of zich niet helemaal lekker op z'n plek voelt.
Awwquote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, bij ons in de klas waren meerdere groepen en ik werd flink gepest zonder dat mensen het doorhadden hoor
Maar goed, elk geval is anders
Door jongens... dus als ik soms ook maar een heel klein beetje anti-man lijk komt het daardoorquote:
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 8 december 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Door jongens... dus als ik soms ook maar een heel klein beetje anti-man lijk komt het daardoor
Valt reuze mee he?quote:
Je hebt het toch aardig overleefdquote:Op donderdag 8 december 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Door jongens... dus als ik soms ook maar een heel klein beetje anti-man lijk komt het daardoor
Tombooooooooooooquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
*even tussendoor* Ik wilde binnenkort met iemand dat eten in het donker gaan doen, weet iemand nog waar dat was?
Blissquote:
http://www.ctaste.nl/nl/1/welkom_bij_ctaste/quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
*even tussendoor* Ik wilde binnenkort met iemand dat eten in het donker gaan doen, weet iemand nog waar dat was?
ik hoop het, je ziet er nietsquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
3x binnen 10 seconden, als hij het nu niet kan vinden
Ik kwam net de foto's nog tegenquote:
Ik zie het ja! Nou een pak van mn hartquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bliss![]()
Ik geloof het wel....en het is officieel de volgende dag.
Komt vast goed
En dan goed kauwen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg gewoon dat je daar gaat eten maar neem haar mee naar je slaapkamer, verduister die, en stop je piemol in haar mond
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg gewoon dat je daar gaat eten maar neem haar mee naar je slaapkamer, verduister die, en stop je piemol in haar mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |