Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 8 december 2011 18:12 schreef Thas het volgende:
Volgens mij heeft AZ aan 1 punt genoeg zolang Austria met minder dan 6 goals verschil wint tegen Malmö.
En Real Madrid had dat nou juist ookquote:Met de motivatie van Kharkiv zal het ook wel meevallen gezien het in Alkmaar is, en Metalist nergens meer voor speelt.
Kortom: 50/50.
Met een degelijke gensrechter was het 2-3 geworden. Ook het niveauverschil tussen Ajax en Real (zeker top 5 ploegen ter wereld) tov AZ en Metalist, waar AZ uit bij Metalist nog won.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt
[..]
En Real Madrid had dat nou juist ook
http://www.parool.nl/paro(...)oet-verdwijnen.dhtmlquote:Veel grote Europese clubs willen af van de Europa League, waarin slechts een schijntje te verdienen is ten opzichte van de veel lucratievere Champions League. Volgens de Zwitserse sportsite 20min.ch moet de Champions League in de toekomst 64 in plaats van 32 teams gaan tellen.
'Schandvlek'
De toonaangevende Europese grootmachten lieten zich ontvallen de Europa League maar niets te vinden. De Engelse, Spaanse, Italiaanse en Duitse vertegenwoordigers willen een alternatieve oplossing voor 'schandvlek Europa League': namelijk een uitbreiding van het aantal clubs in de Champions League.
Ferguson
Vanwaar die plotse minachting ten aanzien van de tweede Europese bekercompetitie? Niet toevallig kwamen de grote landen daarmee op de proppen een dag nadat toppers als Valencia, Porto, Manchester City en Manchester United naar de Europa League werden verwezen.
Donderdag
Bij United zat de uitschakeling voor het kampioenenbal bijzonder hoog. Manager Alex Ferguson liet zich laatdunkend uit over de Europa League. 'Dit is een competitie waar ik met United nog nooit aan heb deelgenomen. Nu moeten we op donderdag voetballen en dat is met het oog op de competitie helemaal niet ideaal. Maar dat is onze straf omdat we ons niet hebben geplaatst.'
Platini ontgoocheld
UEFA-voorzitter Michel Platini reageerde gepikeerd op de uitspraken van de Schot. 'De wereld draait niet alleen om Engeland. Ik weet dat Ferguson het moeilijk heeft met de uitschakeling, maar voor veel clubs is de Europa League een schot in de roos.' De Fransman blijft overigens een voorstander van de Europa League. 'Het is een spannende competitie die niet zomaar zal verdwijnen.' De sponsordeals en televisierechten voor de Champions en Europa League lopen tot 2015. Pas daarna kan van een eventuele herziening sprake zijn.
(Redactie)
Pin me er niet op vast maar volgens mij kunnen Ajax, Twente en PSV elkaar niet treffen. AZ dan weer wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef TLC het volgende:
Kan Ajax eigenlijk ook Twente of PSV loten in de volgende ronde ?? of Twente / PSV AZ ??
Gelukkig heb je er iets van geleerd ajaciedquote:Al is het fijner om zelf te winnen. Dat blijft het veiligst en belangrijkst
Maar dan is de CL ook niet inter. daar maken ze helemaal geen kans. En de supporters zouden dat wel leuk vinden.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
az moet ook gewoon door. al heb ik zo'n idee dat de el voor verbeek niet echt interessant is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |