Nee, ik ben mijn punnikpaddestoel al heel lang kwijt.quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef RanTheMan het volgende:
Deeltje 105, dat zijn heel wat uitgewisselde patroontjes, @ wyccie doe je ook aan punniken???
Dat is echt een gaaf nummerquote:Op zondag 11 december 2011 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ook nog eens verkeerd geschreven.
[..]
Nee joh, jij wist het net zo goed.
Ik ben bang van ookquote:Op zondag 11 december 2011 00:40 schreef Baszh het volgende:
Ik ben Pom Poko aan het kijken, denk dat pico hem een 1 zou geven
Vlaams is sowieso een zeer vermakelijk taaltje.quote:Op zondag 11 december 2011 00:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een Belg hoeft in maart maar te zeggen 'Allé, t'is koers!' en hij is al grappiger dan 90% van de Nederlanders.
10!quote:
Ik woon al een tijdje in België, maar heb soms nog steeds moeite om mensen hier te verstaanquote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef picodealion het volgende:
Vlaams is sowieso een zeer vermakelijk taaltje.
Die had ik niet zo lang geleden nog bekeken toen ik zelf een Breakfast at Tiffany-vraag stelde. Daar is weinig van blijven hangen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:26 schreef Gillingham het volgende:
(Haar filmografie bekijkend had ik er nog wel een paar moeten weten.)
Dat heb je in Twente, Friesland, Limburg, Brabant enz. ook wel. Op het platteland en in dorpen in ieder geval. (Onderling dan weer wel, maar dat zal in Vlaanderen toch ook wel meevallen?)quote:Op zondag 11 december 2011 01:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje in België, maar heb soms nog steeds moeite om mensen hier te verstaanMaar dat hebben de Vlamingen onderling ook wel geloof ik.
Fries versta ik vloeiend, maar dat komt omdat ik er zelf een halve ben. Spreken weiger ik.quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef Baszh het volgende:
Kan beter Vlamingen verstaan dan plat Gronings (of nog erger: Fries)
Met Katharine haal je makkelijk de 10quote:Op zondag 11 december 2011 01:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
10!
Dat zou van Katherine al een opgave zijn. Waar is je inlevingsvermogen Sands. Niet iedere malloot (/filmliefhebber) weet dat.![]()
(Haar filmografie bekijkend had ik er nog wel een paar moeten weten.)
Je vergeet Brugge en Gent voor het gemak?quote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Fries versta ik vloeiend, maar dat komt omdat ik er zelf een halve ben. Spreken weiger ik.
En Vlaams went snel hoor, gewoon meer Vlaamse films kijken of af en toe eens de steden daar verkennen. Vooral Leuven en Antwerpen vind ik erg prima.
Ik vind de dialecten hier heel erg verschillend, west-vlaams bijvoorbeeld is echt moeilijk te verstaan vaak. En dat hoor ik ook van de Vlamingen hier.quote:Op zondag 11 december 2011 01:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat heb je in Twente, Friesland, Limburg, Brabant enz. ook wel. Op het platteland en in dorpen in ieder geval. (Onderling dan weer wel, maar dat zal in Vlaanderen toch ook wel meevallen?)
Je zin was niet helemaal correctquote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Met Katharine haal ik makkelijk de 10
Jij ja. En SoK.quote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Met Katharine haal je makkelijk de 10
Ik heb er niet een gezien, en wist er dan ook niet een te noemen (al wist ik bij nader inzien Breakfast at Tiffany's eigenlijk wel).quote:Op zondag 11 december 2011 01:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij ja. En SoK.Verder hier niemand (of nauwelijks iemand). Ik niet in ieder geval.
Ze heeft maar 6 films met meer dan 10.000 votes. Ik heb twee films met haar gezien. Een derde is ook erg bekend. Daarna zou ik het al moeilijk hebben.
Het aantal votes bij oudere films is heel vaak onder de 10.000 want daar kijken types als Fox niet naarquote:Op zondag 11 december 2011 01:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij ja. En SoK.Verder hier niemand (of nauwelijks iemand). Ik niet in ieder geval.
Ze heeft maar 6 films met meer dan 10.000 votes. Ik heb twee films met haar gezien. Een derde is ook erg bekend. Daarna zou ik het al moeilijk hebben.
Ik kijk wel oude films. Kies ze zelfs bewust uit. Toch maar twee van haar films gezien. Pico vermijd ook geen oude films en heeft er geen gezien. Sam en Michel bijvoorbeeld hebben heel wat oude films gezien, maar ook niet zo veel van Audrey, noch van Katherine. (Toch?quote:Op zondag 11 december 2011 01:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Het aantal votes bij oudere films is heel vaak onder de 10.000 want daar kijken types als Fox niet naar
Ik heb alleen The African Queen van Katharine gezien en Wait Until Dark en Breakfast at Tiffany's van Audrey.quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik kijk wel oude films. Kies ze zelfs bewust uit. Toch maar twee van haar films gezien. Pico vermijd ook geen oude films en heeft er geen gezien. Sam en Michel bijvoorbeeld hebben heel wat oude films gezien, maar ook niet zo veel van Audrey, noch van Katherine. (Toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |