Zijn veroordeling was nogal omstreden te noemen aangezien er zeer sterke vermoedens waren dat er geknoeid was met telefoontaps. Lees hier er mee over.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat ze zo'n man niet geloven zeg.......
Gezien de info die daar staat acht ik het juist heel aannemelijk dat dit niet de meest betrouwbare persoon is. Niet zeggende dat Demmink niets fout heeft gedaan, ik weet dat niet en kan er derhalve niet over oordelen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zijn veroordeling was nogal omstreden te noemen aangezien er zeer sterke vermoedens waren dat er geknoeid was met telefoontaps. Lees hier er mee over.
Het is door een onderzoeksbureau vastgesteld dat de geluidsopnamen waar de veroordeling van Baybasin op gebaseerd is, een in elkaar geflanst stuk werk is. De advocate van Baybasin heeft om de originele opnamen gevraagd echter weigert justitie dit af te geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gezien de info die daar staat acht ik het juist heel aannemelijk dat dit niet de meest betrouwbare persoon is. Niet zeggende dat Demmink niets fout heeft gedaan, ik weet dat niet en kan er derhalve niet over oordelen.
Beide aan de schandpaal dus bij het OM.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Twee rechters Chipsholzaak vervolgd wegens meineed
Partners in crime van de beste man.
Misschien een domme vraag die ik stel. Zal hier een veroordeling uit voortvloeien?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:43 schreef Bankfurt het volgende:
Beide aan de schandpaal dus bij het OM.
Opmerkelijk; en .. in de media, opmerkelijk..
Weet ik niet. Die Westenberg leek me al een hele zwakke en ongeloofwaardige positie te hebben; dit was te verwachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag die ik stel. Zal hier een veroordeling uit voortvloeien?
Zoiets zou best eens kunnen. Iets om belangstellend te volgen iig. Benieuwd hoe ze het in het vat gaan gieten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Weet ik niet. Die Westenberg leek me al een hele zwakke en ongeloofwaardige positie te hebben; dit was te verwachten.
Dat die 2e verdachte Dhr. Kalbfleisch onderzocht wordt door het OM en het hele mediagebeuren is een teken dat er iets anders speelt.
zijn positie is kennelijk niet sterk genoeg in het schaakspel van manipulaties, en hij wordt nu misschien geofferd om anderen meer speelruimte en tijd te gunnen ?
enquote:Poppetje gezien, kastje dicht
Het boek Demminkgate, zoals complotters de zaak steevast betitelen, is definitief gesloten. Er komt geen nader onderzoek naar de hoogste man van justitie. Poppetje gezien, kastje dicht. En laat het Demmink-kamp nou niet beweren dat de zaak niet is bekeken, want de Landelijke Expertisegroep Zedenzaken (LEBZ) heeft wel degelijk de aangifte bestudeerd van een van de twee mannen die beweerden als kind te zijn misbruikt. Een tweede aangever besloot uiteindelijk toch maar niet voor verhoor naar Nederland te komen.
http://barracudanls.blogspot.com/quote:Om dezelfde reden plaatste Chipshol-topman Jan Poot een paginagrote advertentie in kranten over Demmink, die niets maar dan ook niets te maken had met de zaak waar het om ging.
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:53 schreef yyyentle het volgende:
Als ik goed geinformeerd ben waren de Poten eevoudige boeren dus het kan niet anders dan dat ze miljonair zijn geworden door verkoop van grond en procedures tegen de staat. Hebben die mensen dan nooit genoeg miljoenen?
quote:Op maandag 6 februari 2012 09:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Anders lees je je even in voordat je weer begint te blaten.
http://www.theovangogh.nl/chipshol.html
Goede handelaars die nooit stoppen en ruzie met iedereen toch?quote:Vanaf het midden van de jaren tachtig boden de Poten de boeren rond Schiphol het dubbele (12 tot 15 gulden per vierkante meter) van de toen vigerende prijs. In 1993 kostte een vierkante meter al 500 gulden en nu 1500 gulden. De affaire-Chipshol zou nu dus gaan om een geldelijk belang van 9 miljard gulden
Tjaaa. dat zal het zijn...quote:Op maandag 6 februari 2012 09:52 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
Goede handelaars die nooit stoppen en ruzie met iedereen toch?
Heyy...... Micha Kat weer in het nieuws.... onjuiste info? Ik ben benieuwd over wie.quote:Tangodown voor klokkenluider.nl
Leden van de activistische internationale hackersbeweging Anonymous zeggen de website van amokmaker Micha Kat uit de lucht te hebben gehaald. De site klokkenluideronline.nl is al dagen niet te bereiken. Eerst was er een DDos-aanval waarbij de server werd overvraagd, inmiddels lijkt ook een database-server te zijn gekraakt. Bronnen hebben aan Crimesite laten weten dat de site is aangevallen omdat er onjuiste informatie over personen op werd verspreid.
Nee. mensen met een ruggengraat. Die niet opgeven als ze genaaid worden door een old-boys-network en corruptie aan de kaak stellen. Helaas moet er een Bram Moskovitz aan te pas komen voor dat er echt wat gebeurt.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:52 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
Goede handelaars die nooit stoppen en ruzie met iedereen toch?
Als het maar geld oplevert? Bedoel je de familie Poot?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:53 schreef yyyentle het volgende:
En iemand zonder bewijs beschuldigen van pedofilie kan ook gewoon, als het maar geld oplevert..... toch?
http://www.argusoog.org/klokkenluider-onair-02-maart-2012/ onderaanquote:Op maandag 5 maart 2012 17:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je een link of ben je aan het gissen?
Dank je voor de link.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:20 schreef Summers het volgende:
http://www.argusoog.org/klokkenluider-onair-02-maart-2012/ onderaan
Kat roept al tijden gekke dingen over Friso. Helaas laat hij zich op sleeptouw nemen door een of andere schizofrene ex-advocate met verhalen over satanische netwerken enzoquote:
Ok ik snap het niet. Ik weet dat de familie Poot vorig jaar in de rechtszaal Demmink van pedofilie beschuldigde. De rechter was not amused en vond het niet relevant maar misschien kun je me een en ander uitleggen want ik heb het niet begrepen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als het maar geld oplevert? Bedoel je de familie Poot?
Dan snap je er helemaal niks van
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar ik denk zelf ook dat Friso niet zo'n frisse jongen is. De verhalen over zijn vermeende homosexualiteit waren er al heel lang.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Kat roept al tijden gekke dingen over Friso. Helaas laat hij zich op sleeptouw nemen door een of andere schizofrene ex-advocate met verhalen over satanische netwerken enzo
Maar ik denk zelf ook dat Friso niet zo'n frisse jongen is. De verhalen over zijn vermeende homosexualiteit waren er al heel lang. En die vrouw van 'm is ook geen lieverdje.
De Oranjes spelen altijd de onschuld zelve en koesteren het sociale maatschappijvriendelijke imago. Aan de andere kant zijn het miljardairs die geen belasting betalen en zo'n Friso heeft bij onder andere Goldman Sachs een dikke functie bekleed, maar ook bij Wolfensohn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Frisoquote:In oktober 2010 werd bekend dat Friso de taak van Bart Le Blanc als financieel directeur bij URENCO zou overnemen. Hij trad op 1 januari 2011 in dienst en is werkzaam op het hoofdkantoor van URENCO in het Verenigd Koninkrijk.[5]
URENCO is een Brits/Duits/Nederlands consortium dat verrijkt uranium produceert door middel van ultracentrifugetechniek. De naam staat voor URanium ENrichment COrporation (Uraniumverrijkingsbedrijf). Het bedrijf is opgericht in 1970, en bouwt voort op onderzoek gedurende en na de Tweede Wereldoorlog van Jacob Kistemaker, Gernot Zippe en Max Steenbeck.
Ik heb het boek 'Onder de Tap' van telecomdeskundige Wim van der Pol gelezen, en daarbij wordt niets aan de twijfel overgelaten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zijn veroordeling was nogal omstreden te noemen aangezien er zeer sterke vermoedens waren dat er geknoeid was met telefoontaps. Lees hier er mee over.
Carrièrequote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef Summers het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Friso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |