abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116131454
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook.
Maar mijn luikjes vallen dicht. Truste :z
:W
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:14:56 #277
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_116138181
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef Wintelligence het volgende:

Waarom denk je dat elitair Den Haag in paniek is?
Waaruit blijkt dat elitair Den Haag in paniek is?
pi_117236529
quote:
Echt schokkend dit, en de main stream media snurkt lekker door...
  woensdag 26 september 2012 @ 22:08:43 #279
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_117293393
Artikel in de VN van vandaag

http://www.jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/

http://www.vn.nl/Bladwijz(...)op-Joris-Demmink.htm (bron)

quote:
Bladwijzer: De jacht op Joris Demmink

De van misbruik betichte topambtenaar Joris Demmink ligt opnieuw onder vuur.

Door Harry Lensink

Anti-Demmink-kamp

Deze week schrijven Harry Lensink en Freke Vuijst in VN over 'Het Demmink-complot'. Al tien jaar lang probeert een bont gezelschap van Nederlandse advocaten, ondernemers, ex-politiemensen en publicisten om de secretaris-generaal van Justitie van zijn troon te stoten. Daarbij wijzen ze keer op keer op Demminks vermeende pedofiele neigingen en daaruit voortvloeiende misdaden. Tot op heden is geen enkele aanklacht serieus in behandeling genomen. Nu probeert het Nederlandse anti-Demmink-kamp om Amerikaanse politici te mobiliseren. Onder meer de lobbyisten Jack Abramoff en de in Nederland werkende Robert Rubinstein zitten achter de campagne.

Brieven van VS Congres

Met succes. ‘Het enige verschil tussen Joris Demmink, de secretaris-generaal van het Nederlandse ministerie van Justitie, en Jerry Sandusky van Penn State (een voor misbruik veroordeelde footballcoach, HL) is dat Demmink vrij is en dat Sandusky in de gevangenis zit’, schreef Kwame Fosu op 14 september op de website van de Washington Times. Fosu is actief voor het Rebecca Project, een organisatie die zich inzet voor meisjes en vrouwen uit minderheidsgroepen. Samen met andere actiegroepen (onder meer Shared Hope) heeft Fosu zich verbonden aan de anti-Demmink-campagne die deze zomer in volle hevigheid is losgebarsten in de Verenigde Staten. De lobby leidde er verder toe dat onlangs drie Congresleden brieven stuurden naar het Europese Parlement en de Turkse regering.

Publieke opinie bespelen

Ondertussen proberen de tegenstanders van Demmink om de publieke opinie te bespelen met een website, een twitter-account en een Facebookpagina. Onder meer in een professioneel gemaakt filmpje van twintig minuten, ook te zien op Youtube (LINK: ), vertellen de Nederlandse advocate Adèle van der Plas, privédetective Klaas Langendoen, en een anoniem vermeend slachtoffer van Demmink over een Nederlands pedofielennetwerk, waar de topambtenaar volgens hen ook deel van uitmaakte. Dat alles in het Engels, om internationaal zoveel mogelijk los te maken.

Reactie

De acties tegen de Haagse topambtenaar, met name de officiële brief van de Congresleden naar het Europese Parlement, kon niet zonder reactie blijven. De Nederlandse ambassadeurs bij het Europese Parlement en in de Verenigde Staten stuurden brieven (1 2) aan de betrokkenen, waarin de regering duidelijk stelling neemt: Nederland is wel degelijk een serieuze partner in de strijd tegen kindermisbruik en de verhalen over Demmink zijn tot op heden zonder enige grond gebleken.
Complottheorieën

De informatie van de Amerikaanse website is voor een belangrijk gedeelte afkomstig van Nederlandse sites die al veel langer bestaan. Onder meer de website Demminkdoofpot.nl verzamelt alles wat er over de secretaris-generaal is te vinden. Achter de site gaat Jan Poot schuil, een ondernemer die met zijn bedrijf Chipshol al jarenlang strijdt met de Nederlandse staat. Hij ziet op Demmink als een van de gevaarlijke krachten op de achtergrond, een manipulatieve agressor bij de overheid. Wat rustiger van toon, vol interessante documenten, maar ook met de nodige complottheorieën is de site bs-foundation.nl. Die wordt gerund door advocate Adèle van der Plas. Zij is de raadsvrouw van de voor moord veroordeelde Koerdische drugshandelaar Hüseyin Baybasin, die beweert mede door toedoen van Demmink onschuldig vast te zitten. Ze heeft vorig jaar namens haar cliënt een vuistdik verzoek ingediend bij de hoge raad, waarin ze pleit voor herziening van zijn zaak. Met succes. Onlangs concludeerde de advocaat-generaal bij de hoge raad dat alle tegenwerpingen van de Koerd opnieuw moet worden onderzocht.

Achtervolgingsfilmpjes

Wie het allemaal te zware kost vind maar toch wil weten wie de poppetjes zijn, kan ten rade bij JDTV.nl. Op deze website zijn meerdere ‘achtervolgingsfilmpjes’ te vinden waarin de hoofdrolspelers worden overvallen door een camerateam. Naast Demmink zelf, die voor de lens z’n kruit redelijk drooghoudt, is vooral de reactie van oud-secretaris-generaal Harry Borghouts interessant. Aan Vrij Nederland liet deze oud-collega van Demmink weten niet te willen reageren (‘Binnenkort gaat de heer Demmink met pensioen. Ik hoop dat dat een reden zal zijn om hem verder met rust te laten'), maar bij JDTV stak hij - na een listig opzetje van de interviewer - een interessante verhandeling af.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_117426283
Nurten Albayrak was op non-actief gezet omdat er een onderzoek tegen haar liep. De reden hiervoor was dat ze het onderzoek als directrice van het COA zou kunnen beinvloeden. Het is volledig terecht natuurlijk dat ze op non-actief was gezet. Waarom wordt Joris Demmink dan niet op non-actief gezet op het moment dat er een onderzoek tegen hem loopt? Waarom wordt hij niet op non-actief gezet wanneer er een aangifte tegen hem gedaan wordt? Ik zou hier graag een bevredigend antwoord op willen hebben.
pi_117437854
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef polderturk het volgende:
Nurten Albayrak was op non-actief gezet omdat er een onderzoek tegen haar liep. De reden hiervoor was dat ze het onderzoek als directrice van het COA zou kunnen beinvloeden. Het is volledig terecht natuurlijk dat ze op non-actief was gezet. Waarom wordt Joris Demmink dan niet op non-actief gezet op het moment dat er een onderzoek tegen hem loopt? Waarom wordt hij niet op non-actief gezet wanneer er een aangifte tegen hem gedaan wordt? Ik zou hier graag een bevredigend antwoord op willen hebben.
31 Okt. a.s. gaat hij met pensioen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_117453723
quote:
Alfamannetje

Wat moet Micha Kat toch teleurgesteld zijn dat hij in het pagina's lange VN-artikel over Joris Demmink, of op de website van het weekblad, niet eenmaal met naam en toenaam is genoemd. Terwijl hij een dezer dagen nog wist te voorspellen dat hij en andere Demminkstrijders door de oude verzetskrant zouden worden weggezet als 'rechts-extremistische complotdenkers'. Niet dus. In de acht pagina's houdt auteur Harry Lensink zich behoorlijk op de vlakte, al lees je tussen de regels door wel hoe hij er over denkt: veel rook, weinig vuur.

Demmink is voor de tegenstanders het alfamannetje in een verrot rechtssysteem geworden, schrijft Lensink. Om de vermeende pedofiele gaat het allang niet meer. En dat is precies het probleem. Dat zeggen ook alle voormalige topambtenaren die geconfronteerd werden met roddels over Demmink. Arthur Docters van Leeuwen: 'Nooit is er eens een beetje betrouwbare getuige opgevoerd, nooit eens een beetje leuke foto getoond. Alleen maar hearsay.'

Lensink laat ook keurig het (niet-hysterische) anti-Demmink kamp aan het woord. Zo geeft advocate Adèle van der Plas toe dat de campagne 'in Nederland is stukgelopen', en de strijd dan maar internationaal moet worden voortgezet. Ongelukkigerwijs weer met een wegens corruptie veroordeelde lobbyist. Een van de betrokkenen belooft aan VN een onthulling van jewelste, maar Barracuda vreest dat dit weer net zo'n natte wind wordt als al die andere. En de nooit reagerende Demmink deed dat dit keer wel. Hij ontkent.

'Hoe bizar is het dat de MSM het anno 2012 als hun voornaamste taak zien verhalen en primeurs vanuit internet te debunken en te ontkrachten, althans pogingen daartoe te doen?' vraagt Kat zich af. Simpel: omdat allerlei sites - die van Kat voorop - van alles beweren wat ze niet hard kunnen maken. Omdat waarheidsvinding wordt verward met actievoeren. En mythes maar niet van feiten worden onderscheiden.

Barracuda debunked nu al sinds 2006. Het is helaas nog altijd hard nodig.
http://barracudanls.blogspot.nl/2012/10/alfamannetje.html
pi_117499590
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm ... wierp jij die insinuaties over De Leeuw in het vorige topic niet op? Ik vind simpelweg dat dat in dit topic totaal niet thuishoort. Vandaar nogmaals mijn vraag wat de link is.
Is die link er niet, hou De Leeuw en die belachelijke laster er dan gewoon buiten.
Laster? Stel je niet zo aan zeg!
Dus ergens heeft iemand iets gezegd over dat Demmink en de Leeuw elkaar wellicht eens vertroeteld hebben, en dat zie jij als laster?

[ Bericht 0% gewijzigd door new_moon op 02-10-2012 15:16:00 ]
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:05:54 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117499689
Zo dan. Iemand nog wat mosterd na de maaltijd?

En misschien moet je even gaan snappen waar die laster betrekking op had ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:13:40 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_117499904
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:03 schreef new_moon het volgende:

[..]

Laster?? Stel je niet zo aan zeg!
Dus ergens heeft iemand iets gezegd over dat Demmink en de Leeuw elkaar wellicht eens vertroeteld hebben, en dat zie jij als laster?
Dat ging over iets anders, over die act van Paul de Leeuw met dat jochie, en ja, dat was pure laster. Dus heeft niets met Demmink te maken.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:26:47 #287
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_117500236
Als jij mijn mening als laster ziet...
Nogmaals...

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:31 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik gaf bronnen hoor. Waar heb ik gezegd dat hij het met Demmink doet of dat hij pedofiel is?
Verder heb ik gewoon mijn mening gegeven over dat optreden van hem met Keesje.
Wat jij ook hebt gedaan. Alleen verschillen onze meningen hierin.
Ik ben het meer eens met Ali. Wij hebben een meningsverschil, lijkt me.
Dit is duidelijk mijn mening. Dat geef ik verders ook duidelijk aan.

Hoe bedoel je mosterd na de maaltijd. :D
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:30:49 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117500329
Oh my. Daar komt Keesje weer. Die gewoon in een televisieopname zat, maar dat werd hier verbasterd naar een stiekeme filmopname in een illegaal pedofielenneukhuis.

Enorme mosterd na de maaltijd waarvan ik niet snap dat die bijna een jaar na dato weer uit de mottenballen wordt gehaald. Staat me iets van bij dat yvonne ook zo blij met die laster was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:37:09 #289
249559 crew  Lavenderr
pi_117500438
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:30 schreef Copycat het volgende:
Oh my. Daar komt Keesje weer. Die gewoon in een televisieopname zat, maar dat werd hier verbasterd naar een stiekeme filmopname in een illegaal pedofielenneukhuis.

Enorme mosterd na de maaltijd waarvan ik niet snap dat die bijna een jaar na dato weer uit de mottenballen wordt gehaald. Staat me iets van bij dat yvonne ook zo blij met die laster was.
Klopt. Dus mensen kunnen beter niet meer dit soort dingen posten.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:46:56 #290
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_117500695
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:30 schreef Copycat het volgende:
Door wie dan?
Ik gaf gewoon mijn mening over die opname.
Vrijheid van meningsuiting enzo...
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:48:05 #291
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_117500738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Dus mensen kunnen beter niet meer dit soort dingen posten.
Waarover heb je het dan precies?
Over meningen? Of over artikelen met geruchten/ roddels/ verhalen?
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:49:49 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_117500783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:48 schreef heartz het volgende:

[..]

Waarover heb je het dan precies?
Over meningen? Of over artikelen met geruchten/ roddels/ verhalen?
De link met pedofilie die gelegd werd tav Paul de Leeuw met dat jongetje Keesje.
Niet doen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:52:29 #293
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_117500833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De link met pedofilie die gelegd werd tav Paul de Leeuw met dat jongetje Keesje.
Niet doen.
Wat bedoel je nou precies?
Ik vind het gewoon een smerige opname. Anderen zien er geen kwaad in.
Ik ben prima in staat om mijn eigen mening te vormen, hoe idioot anderen dat ook vinden.
Wat is nou het probleem?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:53:56 #294
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_117500885
Ik heb zo een vergadering. Kom later misschien nog ff terug. :*
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:55:17 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_117500917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:52 schreef heartz het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou precies?
Ik vind het gewoon een smerige opname. Anderen zien er geen kwaad in.
Ik ben prima in staat om mijn eigen mening te vormen, hoe idioot anderen dat ook vinden.
Wat is nou het probleem?
Het probleem is dat jij iets ziet en het voor waarheid aanneemt. Een ander ziet de opname en vind het gewoon grappig en niks mis mee. Jij neemt nu jouw visie als waarheid aan. Ik denk dat Paul de Leeuw niet gediend is van dit soort aantijgingen en het FOK! dan knap lastig kan maken.
Dus niet doen.
pi_117505921
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:05 schreef Copycat het volgende:
Zo dan. Iemand nog wat mosterd na de maaltijd?

En misschien moet je even gaan snappen waar die laster betrekking op had ...
ja was begonnen op pagina 1 met lezen en zag niet dat het al zo oud was
goed bezig de volgende 10 posts erachteraan.
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:12:28 #297
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_117515244
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij iets ziet en het voor waarheid aanneemt. Een ander ziet de opname en vind het gewoon grappig en niks mis mee. Jij neemt nu jouw visie als waarheid aan. Ik denk dat Paul de Leeuw niet gediend is van dit soort aantijgingen en het FOK! dan knap lastig kan maken.
Dus niet doen.
Het interesseert mij niet zoveel wat de Leeuw of voor mij part een andere nl celeb vindt van mijn mening. Dat zou zeggen dat ik geen vrijheid van meningsuiting zou hebben.
Een mening is een mening en iedereen in NL mag een eigen mening hebben. Dat is ieders goedrecht. Kennelijk vind jij het een probleem dat ik een andere mening heb dan jij.

Wat neem ik aan voor waarheid? En wat is de waarheid dan volgens jou.
Iemand die de opname grappig vindt, ziet het ook als zijn waarheid.

Een mening is nou eenmaal een subjectieve opvatting.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:18:55 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_117515510
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef heartz het volgende:

[..]

Het interesseert mij niet zoveel wat de Leeuw of voor mij part een andere nl celeb vindt van mijn mening. Dat zou zeggen dat ik geen vrijheid van meningsuiting zou hebben.
Een mening is een mening en iedereen in NL mag een eigen mening hebben. Dat is ieders goedrecht. Kennelijk vind jij het een probleem dat ik een andere mening heb dan jij.

Wat neem ik aan voor waarheid? En wat is de waarheid dan volgens jou.
Iemand die de opname grappig vindt, ziet het ook als zijn waarheid.

Een mening is nou eenmaal een subjectieve opvatting.
Jij als jurist zou toch als geen ander moeten weten dat dit soort uitspraken over Paul de Leeuw pure laster is?
Vrije meningsuiting inderdaad, maar dit gaat over een publiek persoon.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:27:59 #299
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_117515904
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij als jurist zou toch als geen ander moeten weten dat dit soort uitspraken over Paul de Leeuw pure laster is?
Vrije meningsuiting inderdaad, maar dit gaat over een publiek persoon.
Wat voor soort uitspraken heb je het dan over?
Mijn mening over de opname is geen laster.

Zo'n artikel kan idd onder laster vallen, mits de beweringen echt onwaar zijn en kan zelfs onder smaad vallen.
Dat artikel had ik niet geschreven, ik plaatste het hier om erop te wijzen watvoor geruchten er ronde doen.
Nergens heb ik zo'n een artikel als waarheid gepresenteerd. Wel heb ik dus mijn mening over die opname gegeven.
Verder is er ook persvrijheid, dus als iemand een artikel publiceert dat lasterlijk of smadelijk is loopt hij risico aangeklaagd te worden. Voor publicaties is geen toestemming nodig. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 02-10-2012 19:40:01 ]
pi_117653584
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')