Graag! Er hoeft niet zoveel te gebeuren... maar mocht je handig zijn in een vloer leggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geef je wel ff een gilik kom graag helpen hoor
Hmmz vloer is geen optiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Graag! Er hoeft niet zoveel te gebeuren... maar mocht je handig zijn in een vloer leggenhahaha. Donderdag contract tekenen, alles is goedgekeurd
Er zou daar vanalles komen. Maar op dit moment toch maar niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:02 schreef lynda het volgende:
De arcade blijft ook wel een beetje een gebied wat net buiten de stad valt.
Gemeente roept ook al jaren dat ze dat meer met elkaar willen verbinden, zal mij benieuwen wat en hoe enzo..
Bioscoop zou daar toch ook komen?
Als het goed is, willen ze het hele (oude) industrieterrein platgooien en er wonen en winkels maken. Kan nog wel 5 jaar of langer duren voordat de knoop doorgehakt wordt. Er zit een pandjesmelker met flink veel bedrijfspanden daar en die ligt ws. dwars.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zou daar vanalles komen. Maar op dit moment toch maar niet.
De Food Factory was geniaal, ging ik altijd heen! Tot het de Plus werd, die was bagger.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:54 schreef Yi-Long het volgende:
Slecht nieuws voor iedereen die diversiteit en concurrentie hoog in het vaandel heeft staan: De PLUS in de binnenstad (bij de Aldi/ToysXL) gaat nu ook verdwijnen, nadat ook Super de Boer al de deuren heeft gesloten
Het is maar weer afwachten wat er voor terugkomt, maar vooralsnog was iedere verandering op die lokatie een achteruitgang: Eerst een geweldige en grote Food Factory, wat veranderde in een grote PLUS, wat later weer veranderde in een kleinere PLUS...
Een iets ander onderwerp, maar wanneer precies gooit KFC nu eindelijk de deuren open!?
Nah, dat is nu dus weer te duur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als het goed is, willen ze het hele (oude) industrieterrein platgooien en er wonen en winkels maken. Kan nog wel 5 jaar of langer duren voordat de knoop doorgehakt wordt. Er zit een pandjesmelker met flink veel bedrijfspanden daar en die ligt ws. dwars.
Krijg zo nu en dan eens info van mijn ouders, die wonen boven de Plus..
Tof! Ik geef een gil binnenkort, vrees ik. Gezien mn lijstjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh en Eendje, als je ergens hulp bij nodig hebt moet je een gil geven.
3Dquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:18 schreef Bart het volgende:
En:
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremičre in IMAX 3D
Ja maar het wordt wel gezelligquote:
Jij komt wel?quote:
Snap ik, maar 600 FOK!kers zijn wel leuk...quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef douche-eendje het volgende:
Met 1 werkend oog is 3D niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |