quote:Op donderdag 8 december 2011 18:50 schreef stevin het volgende:
[..]
haha, idd met een jankverhaal over zijn hts-opleiding en dat hij liever rechten/geneeskunde/accountancy/weet ik veel wou studeren en dat hij geen managementtrainee kan worden.
Damn knap hoor!quote:Op zondag 25 december 2011 02:14 schreef chickmagneet het volgende:
LWOO -Mavo- Havo -Hbo-Universiteit laatste twee nog niet....
Doe anders een 21+ toets voor HBO? Ken iemand die dat ook heeft gedaan na mbo2.quote:Op zondag 25 december 2011 15:00 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Damn knap hoor!
Ik heb ook LWOO gedaan en ben tot nu toe blijven steken op MBO2.
Omdat ik altijd ben gaan werken ben ik nooit verder gaan leren, maar ik wil dat eigenlijk nu wel gaan doen.
Alleen mij leeftijd werkt niet echt mee nu want ben nu 25, en om nu nog te beginnen aan een MBO 3 opleiding is toch een beetje laat eer dat ik HBO zou kunnen doen.
Ah ok maar ben bang dat dat toch te hoog gegrepen is. Of valt het wel mee?quote:Op zondag 25 december 2011 15:43 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Doe anders een 21+ toets voor HBO? Ken iemand die dat ook heeft gedaan na mbo2.
Hangt per opleiding af. Opleidingen waar veel wiskunde in voorkomt zal denk ik iets te hoog gegrepen zijn, alhoewel je met de juiste motivatie en inzet ook ver kan komen.quote:Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ah ok maar ben bang dat dat toch te hoog gegrepen is. Of valt het wel mee?
Ja ik zou iets willen doen met Bedrijfskunde of Commerciële Economie, omdat ik toch iets met verkopen wil gaan doen en/of later een eigen bedrijfje zou willen starten.quote:Op zondag 25 december 2011 15:50 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Hangt per opleiding af. Opleidingen waar veel wiskunde in voorkomt zal denk ik iets te hoog gegrepen zijn, alhoewel je met de juiste motivatie en inzet ook ver kan komen.
Ik denk dat dat de enige nekpunt is, het wiskunde.
Iedereen wilt later een eigen bedrijf starten, maar daar heb je geen specifieke opleiding voor nodig hoorquote:Op zondag 25 december 2011 15:56 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja ik zou iets willen doen met Bedrijfskunde of Commerciële Economie, omdat ik toch iets met verkopen wil gaan doen en/of later een eigen bedrijfje zou willen starten.
Ik had hiervoor de Horeca gedaan, maar daar ben ik nu mee gestopt omdat ik het niet meer leuk vind en wat anders wil gaan doen.
Zelf heb ik gister nog een studiekeuze test gedaan, en daar kwamen toch meer de management opleidingen uit. Dus denk dat dat het toch wel gaat worden in die richting.
Als je iets niet moet doen, is het wel studeren om te ondernemen. Dat werkt niet. Hoogstens wordt het makkelijker omdat je kennis van zaken hebt. Wat je wel eens hoort; ondernemer word je niet, dat ben je.quote:Op zondag 25 december 2011 15:56 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja ik zou iets willen doen met Bedrijfskunde of Commerciële Economie, omdat ik toch iets met verkopen wil gaan doen en/of later een eigen bedrijfje zou willen starten.
Ik had hiervoor de Horeca gedaan, maar daar ben ik nu mee gestopt omdat ik het niet meer leuk vind en wat anders wil gaan doen.
Zelf heb ik gister nog een studiekeuze test gedaan, en daar kwamen toch meer de management opleidingen uit. Dus denk dat dat het toch wel gaat worden in die richting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |