haha, idd met een jankverhaal over zijn hts-opleiding en dat hij liever rechten/geneeskunde/accountancy/weet ik veel wou studeren en dat hij geen managementtrainee kan worden.quote:
*applausje geeft*quote:Op donderdag 8 december 2011 10:50 schreef solyaris het volgende:
Mavo, havo, mbo 4, hbo, wo bachelor, wo master (cum laude) Like a boss.![]()
Alles afgemaakt en nu werken.
Gebaseerd op?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mensen die een ietwat hoger opleidingsniveau hebben zijn eerder geneigd om hier hun opleidingsniveau te melden dan mensen die een lager opleidingsniveau hebben.
Levenservaring en mensenkennis.quote:Gebaseerd op?
Hij overdrijft nogal maar hij heeft wel een punt.quote:haha, idd met een jankverhaal over zijn hts-opleiding en dat hij liever rechten/geneeskunde/accountancy/weet ik veel wou studeren en dat hij geen managementtrainee kan worden.
Als je er niet tevreden mee bent ga je toch gewoon een 21+ test doen op hbo of whatever?quote:Op zondag 11 december 2011 03:37 schreef Madame_Paon het volgende:
1e jaar "gewoon" vwo, 2e jaar gymnasium, 3e en 4e jaar atheneum, daarna van school gegaan.![]()
En nu bezig met een mbo niveau 3 opleiding ...![]()
Nouja, het is tenminste iets. Ik heb ook een tijdje helemaal niks gekund.
Ik ben nog geen 21.quote:Op zondag 11 december 2011 09:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als je er niet tevreden mee bent ga je toch gewoon een 21+ test doen op hbo of whatever?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |