abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105408688
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:28 schreef Dekatria het volgende:
Knipoog (Column door Thijs Zonneveld op nu.nl)
maar de KNVB heeft bij de afgelopen FIFA-verkiezingen namens alle Nederlandse voetballers en voetballiefhebbers op Sepp Blatter gestemd.
Wat een onzin :')

Ik heb nooit een stembiljet van de KNVB gekregen, hoezo kan de KNVB dan namens mij op Blatter gestemd hebben?
pi_105408752
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik heb nooit een stembiljet van de KNVB gekregen, hoezo kan de KNVB dan namens mij op Blatter gestemd hebben?
Wel een van getrapte verantwoordelijkheid gehoord, snuggere?
Wie dit leest is gek
pi_105408855
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

hoe dom kun je zijn ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105409211
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:48 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Wel een van getrapte verantwoordelijkheid gehoord, snuggere?
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:54 schreef eight het volgende:

[..]

hoe dom kun je zijn ;(
:')
pi_105411045
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:52 schreef Kremers het volgende:
Ik blijf de niet-Ajax supporters van dit forum toch wel grappig vinden. Bijna iedereen die er verstand van heeft zegt dat er iets niet in de haak is, maar zij blijven maar ontkennen...
Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, zowel het instorten van Zagreb als de afgekeurde goals van Ajax.

Er kan best sprake van omkoping zijn alleen moet je daar dan wel bewijs van kunnen leveren en niet doen alsof het al een uitgemaakte zaak is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')