Wat een onzinquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:28 schreef Dekatria het volgende:
Knipoog (Column door Thijs Zonneveld op nu.nl)
maar de KNVB heeft bij de afgelopen FIFA-verkiezingen namens alle Nederlandse voetballers en voetballiefhebbers op Sepp Blatter gestemd.
Wel een van getrapte verantwoordelijkheid gehoord, snuggere?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik heb nooit een stembiljet van de KNVB gekregen, hoezo kan de KNVB dan namens mij op Blatter gestemd hebben?
hoe dom kun je zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik heb nooit een stembiljet van de KNVB gekregen, hoezo kan de KNVB dan namens mij op Blatter gestemd hebben?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wel een van getrapte verantwoordelijkheid gehoord, snuggere?
quote:
Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, zowel het instorten van Zagreb als de afgekeurde goals van Ajax.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:52 schreef Kremers het volgende:
Ik blijf de niet-Ajax supporters van dit forum toch wel grappig vinden. Bijna iedereen die er verstand van heeft zegt dat er iets niet in de haak is, maar zij blijven maar ontkennen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |