Lang over nagedacht?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:45 schreef TheFatLady het volgende:
Voor de ajacieden die een reis naar Zagreb willen winnen :
sms LY ON naar 2121
Nee, gehoord op de radio.quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, gehoord op de radio.
Beetje flauw, maar kan toch wel ?
Komop joh, ff die Europa League binnenkoppen en het is weer vergeten.quote:
Als het op sportieve redenen was had ik er ook vrede mee gehad, maar hier zijn ze echt gepiepeld, je ziet het voor je ogen gebeuren en je kunt eigenlijk niks doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Komop joh, ff die Europa League binnenkoppen en het is weer vergeten.
Das altijd nog beter dan stranden in de 8e finales van de CL.
is het nummer niet 1717 ?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:45 schreef TheFatLady het volgende:
sms LY ON naar 2121
ha ha ha lachenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:45 schreef TheFatLady het volgende:
sms LY ON naar 2121
Ik vond hem leukquote:Op donderdag 8 december 2011 16:45 schreef TheFatLady het volgende:
sms LY ON naar 2121
pest jojoortje nietquote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen smaak.
herriner me in godsnaam niet aan euro 2000... ik heb er nog nachtmerries vanquote:Op donderdag 8 december 2011 19:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
is het nummer niet 1717 ?
Weet niet of deze al gepost was..
http://www.geensport.nl/2(...)k-de-boer-knipoogde/
mwaquote:
ik dacht jojoortje voor ajax wasquote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nja, jij bent voor Ajax. Jojoortje voor PSV.
Dat zegt genoeg.
Ook. En voor Twente.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht jojoortje voor ajax was
Dat dachten we allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht jojoortje voor ajax was
dank jequote:
kijk naar haar avatarquote:
I know, maar dat doet ze om iedereen te vriend te houden. paar maanden geleden had ze een twente ava.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dank je
[..]
kijk naar haar avatar
Dat is fake, je moet wat posts van haar zien van een paar jaar geleden toen PSV kampioen werd.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dank je
[..]
kijk naar haar avatar
Smoofquote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is fake, je moet wat posts van haar zien van een paar jaar geleden toen PSV kampioen werd.
Volgend jaar ben ik weer voor PSV voor.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is fake, je moet wat posts van haar zien van een paar jaar geleden toen PSV kampioen werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |